• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо яловичини для потреб Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер

Торги відмінено

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період оскарження: 24.01.2022 12:49 - 05.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження неправомірних дій замовника

Номер: 22ecf0c3cbb64ea5978ead9e29abc706
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-24-007242-b.c1
Назва: Оскарження неправомірних дій замовника
Вимога:
Шановний замовнику. У відповідності до Ваших змін до тендерної пропозиції від 25.01.2022 року згідно Технічних вимог Додатку 1 Ви просите учасників надати: «Акт(и) Держпрод-споживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, виданий(і) не раніше 2022 року виданий на ім'я учасника.» Відповідний порядок періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 896 встановлено, що планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: потужності з дуже високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику -, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на два роки. Тобто оператор ринку, що не має відповідного Акту за 2022 рік на момент внесення Ваших змін, повинен подати заявку (звернення) до Держпродспоживслужби відповідного регіону на проходження позапланового заходу державного контролю. Згідно ЗУ про «Публічні закупівлі» замовником було подовжено термін подачі пропозицій на 7 днів. У відповідності до Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше 1 місяця від дня їх надходження. Отже оператор ринку що подає заявку (звернення) до Держпродспоживслужби на проходження позапланового заходу державного контролю не має можливості вплинути на термін проведення відповідного заходу контролю від Держпродспоживслужби, щоб здійснити його протягом 7 днів відведених замовником, для отримання учасником відповідного Акту. Отже, встановлена зміна щодо надання Акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин здійсненого не раніше 2022 року обмежує коло учасників процедури закупівлі та призводить до дискримінації учасників, які отримали зазначені акти у відповідності до вимог законодавства але в 2021 році, що порушує вимоги частини четвертої статті 22 та принципи здійснення закупівель щодо недискримінації учасників передбачені вимогами п.4 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести відповідні зміни та привести тендерну документацію у відповідність до вимог діючого законодавства
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: « У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до вимог Тендерної документації: «1.6. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Якщо, ви вважаєте, що відповідно до вимог чинного законодавства не зобов’язані надавати той чи інший документ, то надавайте лист-роз’ясення з посиланням на норми чинного законодавства. Замовник після розгляду та перевірки на відповідність вимогам чинного законодавства, може прийняти його до розгляду. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положення ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» Замовник вважає за необхідне надання Акту(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і) не раніше 2022 року виданий на ім’я учасника, оскільки він педтверджує відповідність потужностей учасників вимогам чинного законодавства, саме зараз на етапі подання пропозицій, та містить реально актуальну інформацію. Додатково інформуємо, що наразі 31 січня 2022 року, та дана вимога не може бути дискримінаційною, оскільки будь який оператор ринку мав час на отримання документу, який вимагається Тендерною документацією. Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, а встановлює вимоги до потенційних учасників для безпеки продуктів харчування. Враховуючи все вищевикладене, просимо Вас діяти відповідно до вимог Тендерної документації та вимог чинного законодавства.»
Статус вимоги: Відхилено