-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
нафта і дистиляти (бензин А-92 Євро 5, дизельне паливо Євро 5 (талони)
Торги не відбулися
330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 650.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2022 12:36 - 05.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Талони
Номер:
03f44b0bbdd949fd89c13dc814812607
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-24-006874-b.b2
Назва:
Талони
Вимога:
Талони
Доброго дня, прохання внести зміни у ТД щодо можливості використання не лише талонів, а також паливних карток.
Оскільки всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2022 15:42
Вирішення:
Шановний учаснику! Щодо прохання внести зміни у оголошення щодо можливості використання не лише талонів/ скретч-карт, а також еквіваленту – паливних талонів, повідомляємо наступне. Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку
нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним Наказом Міненергетики, Мінекономіки, Мінтрансу, Держспоживстандарту від 20.05.2008 № 281/171/578/155,
«талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного
найменування і марки, які позначені на ньому.»
Враховуючи зазначене, замовник не вбачає обґрунтованою вимогу щодо внесення еквіваленту – паливні талони.
Варто зазначити, що основними перевагами придбання пального за талонами є:
— фіксація цін на ПММ на момент здійснення оплати;
— можливість контролювати використання талонів;
— можливість встановлювати ліміт заправки пального;
— високий ступінь захисту талонів від підробки;
— наявність талонів на всі види пального.
Поряд з цим, згідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, що є в свою чергу правом, а не обов’язком замовника.
З урахуванням зазначеного, вважаємо, що Замовник дотримався норм Закону України «Про публічні закупівлі» та обґрунтованих підстав для внесення змін в оголошення та тендерну документацію не має.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
АЗС
Номер:
d2e4d97b29b44cf4809aaadb2a121aeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-24-006874-b.c1
Назва:
АЗС
Вимога:
В тендерній документації зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
«Власні/орендовані АЗС.» Встановлюючи дану вимогу Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Тобто, учасник, який реалізує талони (скретч-картки) АЗС партнерів і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно з вимогами тендерної документації не можуть взяти участь у даній закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги та дозволити використання «Партнерських АЗС».
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Звернення підлягає задоволенню та внесенню змін до вимог до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2022 15:41
Вирішення:
Замовником встановлено вимогу, що для участі у відкритих торгах Постачальник повинен мати АЗС, які перебувають у його власності чи ним орендуються. Для всіх учасників закупівлі Замовником викладені єдині умови, а встановлення вищевказаної вимоги не обмежує участь у процедурах закупівель учасників, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності, а тому відповідність вказаним вимогам є цілком можливою і доступною за способом виконання.
Визначення такої вимоги Замовником не має на меті обмежити конкуренцію чи надати переваги певному колу учасників, а лише спрямована на гарантування Замовнику відпуску пального на АЗС за талонами впродовж всього терміну їх дії. Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією безперебійного відпуску пального за його ж талонами на цих АЗС, що є в край важливо для Замовника, як для медичного закладу, оскільки АЗС партнери, нажаль, не гарантують забезпечення своєчасного відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю.
Враховуючи зазначене вище, при створенні оголошення про закупівлю вказаного товару, Замовник дотримався всіх норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, з метою гарантованого та безперебійного забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, вважаємо вимогу щодо обов’язкової наявності в учасника власних або орендованих автозаправних станцій (АЗС) повністю обґрунтованою та такою, що не містить дискримінаційних вимог до учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено