• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 Реконструкція системи гарячого водопостачання для мікрорайону "Вишенька" у м. Вінниця. Влаштування ІТП в житловому будинку по вул. Андрія Первозванного, 6 - реконструкція (45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)

ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 Реконструкція системи гарячого водопостачання для мікрорайону "Вишенька" у м. Вінниця. Влаштування ІТП в житловому будинку по вул. Андрія Первозванного, 6 - реконструкція (45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)

Завершена

231 187.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 155.94 UAH
Період оскарження: 06.11.2017 10:29 - 10.11.2017 09:00
Вимога
Вирішена

Незрозумілі причини дискваліфікації

Номер: 9c26efbe5b95404e82a9469c1d67a381
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-06-000396-c.b1
Назва: Незрозумілі причини дискваліфікації
Вимога:
Просимо пояснити, та вказати в чому конкретно наша пропозиція не відповідає умовам документації до даної Закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник Учасник
Вирішення: Уповноваженій особі Консорціуму «Група компаній «Енергобуд» Швайку О. В. Шановний Олег Валентинович! Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради опрацював Ваші вимоги від 23.11.2017р., що зареєстрована в ЦБД о 15 год. 50 хв. за № UA-2017-11-06-000396-c.b1, о 15 год. 51 хв. за № UA-2017-11-02-001253-a.a1 про незрозумілі причини дискваліфікації тендерної пропозиції Консорціума «Група компаній «Енергобуд». Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель виконавчі органи Вінницької міської ради здійснюють закупівлю товарів (робіт, послуг) із використанням електронної системи закупівель, за умови, що вартість закупівлі становить від 50 тис. грн. та не перевищує меж, встановлених абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», використовуючи «Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель» затверджене рішенням №2832 від 01.12.2016 р. виконавчого комітету Вінницької міської ради під час здійснення допорогових публічних закупівель. Відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016 року №2832 «Про затвердження Положення про проведення допорогових закупівель» однією із підстав дискваліфікації Учасника є «пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі». Згідно вимог документації: «Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону та визнання системою “Prozorro” його пропозиції як найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції) у період його кваліфікації, повинен протягом п’яти днів з наступного за датою аукціону (або визначення системою електронних торгів переможця, якщо аукціон не відбувся) дозавантажити в системі “Prozorro” наступні документи: • довідку (оригінал або нотаріально завірену копію) видану Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС, або інформаційним підрозділом ГУМВС, або УМВС України в області або місті Києві, або інформаційним підрозділом районного управління МВС України, або іншим уповноваженим структурним підрозділом системи органів МВС України, щодо не притягнення відповідної особи до кримінальної відповідальності та щодо відсутності не знятої чи непогашеної судимості, яка повинна бути видана в поточному році відповідної запланованої закупівлі; • довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана міжрегіональним територіальним органом Міндоходів України, або державною податковою інспекцією в районі, місті (крім міст Києва та Севастополя), районі у місті, об’єднаною або спеціалізованою державною податковою інспекцією за встановленою формою за основним місцем обліку платника податків, який звертається за наданням такої довідки, та має бути дійсною станом на дату подання її Замовнику; • Довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про юридичну особу, яка є Учасником щодо внесення відомостей до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; • заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1 з урахуванням ціни, після проведення Аукціону; • договірна ціна, • локальний кошторис на будівельні роботи, • підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. У випадку не надання Учасником електронних торгів протягом зазначеного терміну вище вказаних документів Замовник має право відхилити пропозицію даного Учасника та перейти до розгляду пропозиції наступного Учасника торгів.» Термін подання документів у відповідності до вимог документації становив : по закупівлі № UA-2017-11-02-001253 закінчився 18 листопада 2017 року; по закупівлі № UA-2017-11-06-000396 закінчився 20 листопада 2017 року. Остаточні документи Вами були подані: по закупівлі № UA-2017-11-06-000396 22 листопада 2017 року о 08:55; по закупівлі № UA-2017-11-02-001253 22 листопада 2017 року о 08:57. Враховуючи вищезазначене, Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради вважає Вашу вимогу безпідставною, а рішення комітету, як таке що відповідає вимогам чинного законодавства. З повагою, Директор департаменту Григорій Пурдик Виконавець: Ільніцька В. В.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 24.11.2017 12:51
Підтвердження вирішення: Уповноваженій особі Консорціуму «Група компаній «Енергобуд» Швайку О. В. Шановний Олег Валентинович! Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради опрацював Ваші вимоги від 23.11.2017р., що зареєстрована в ЦБД о 15 год. 50 хв. за № UA-2017-11-06-000396-c.b1, о 15 год. 51 хв. за № UA-2017-11-02-001253-a.a1 про незрозумілі причини дискваліфікації тендерної пропозиції Консорціума «Група компаній «Енергобуд». Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель виконавчі органи Вінницької міської ради здійснюють закупівлю товарів (робіт, послуг) із використанням електронної системи закупівель, за умови, що вартість закупівлі становить від 50 тис. грн. та не перевищує меж, встановлених абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», використовуючи «Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель» затверджене рішенням №2832 від 01.12.2016 р. виконавчого комітету Вінницької міської ради під час здійснення допорогових публічних закупівель. Відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016 року №2832 «Про затвердження Положення про проведення допорогових закупівель» однією із підстав дискваліфікації Учасника є «пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі». Згідно вимог документації: «Учасник електронних торгів, після закінчення аукціону та визнання системою “Prozorro” його пропозиції як найбільш економічно вигідною (найменша вартість пропозиції) у період його кваліфікації, повинен протягом п’яти днів з наступного за датою аукціону (або визначення системою електронних торгів переможця, якщо аукціон не відбувся) дозавантажити в системі “Prozorro” наступні документи: • довідку (оригінал або нотаріально завірену копію) видану Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС, або інформаційним підрозділом ГУМВС, або УМВС України в області або місті Києві, або інформаційним підрозділом районного управління МВС України, або іншим уповноваженим структурним підрозділом системи органів МВС України, щодо не притягнення відповідної особи до кримінальної відповідальності та щодо відсутності не знятої чи непогашеної судимості, яка повинна бути видана в поточному році відповідної запланованої закупівлі; • довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана міжрегіональним територіальним органом Міндоходів України, або державною податковою інспекцією в районі, місті (крім міст Києва та Севастополя), районі у місті, об’єднаною або спеціалізованою державною податковою інспекцією за встановленою формою за основним місцем обліку платника податків, який звертається за наданням такої довідки, та має бути дійсною станом на дату подання її Замовнику; • Довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про юридичну особу, яка є Учасником щодо внесення відомостей до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; • заповнену «Форму пропозиції» згідно Додатку № 1 з урахуванням ціни, після проведення Аукціону; • договірна ціна, • локальний кошторис на будівельні роботи, • підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису, • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. У випадку не надання Учасником електронних торгів протягом зазначеного терміну вище вказаних документів Замовник має право відхилити пропозицію даного Учасника та перейти до розгляду пропозиції наступного Учасника торгів.» Термін подання документів у відповідності до вимог документації становив : по закупівлі № UA-2017-11-02-001253 закінчився 18 листопада 2017 року; по закупівлі № UA-2017-11-06-000396 закінчився 20 листопада 2017 року. Остаточні документи Вами були подані: по закупівлі № UA-2017-11-06-000396 22 листопада 2017 року о 08:55; по закупівлі № UA-2017-11-02-001253 22 листопада 2017 року о 08:57. Враховуючи вищезазначене, Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради вважає Вашу вимогу безпідставною, а рішення комітету, як таке що відповідає вимогам чинного законодавства. З повагою, Директор департаменту Григорій Пурдик Виконавець: Ільніцька В. В.
Задовільнена: Так