-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція частини будівлі школи в с. Прилісне Маневицького району під адміністративне приміщення сільської ради і центру надання адміністративних послуг за адресою Волинська область, Маневицький район, с. Прилісне, вул. Сойне, 1 б" ДК 021:2015-код 45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт
"Реконструкція частини будівлі школи в с. Прилісне Маневицького району під адміністративне приміщення сільської ради і центру надання адміністративних послуг за адресою Волинська область, Маневицький район, с. Прилісне, вул. Сойне, 1 б" ДК 021:2015-код 45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт
Завершена
4 782 714.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 913.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 913.57 UAH
Період оскарження:
17.10.2017 16:51 - 29.10.2017 01:00
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
3d23c46d6cd04c4c8a9a7ba0e4661982
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-17-001006-b.c4
Назва:
вимога
Вимога:
дод-2-7
Пов'язані документи:
Учасник
- дод-2-7.docx 14.11.2017 16:10
Дата подачі:
14.11.2017 16:10
Вирішення:
Вимогу № UA-2017-10-17-001006-b.c4 відхилено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
ПОВТОРНА ВИМОГА
Номер:
0399812aa5e94171a87fa26787331522
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-17-001006-b.b3
Назва:
ПОВТОРНА ВИМОГА
Вимога:
вимагаємо дати чітку відповідь по кожному пункту зазначеному нами як порушення.ми вам подали 7 пунктів порушень ,Це обовязкові документи які вимагалис замовником закупівлі і були частиною тендної документації.в законі про публічні закупівлі Стаття 16. Кваліфікаційні критерії визначено
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються .Отже в даній тендерній документації були завлені і слідуючі критерії на які треба було подати документальне підтвердження а саме3)аналіз цін на ринку будівельних матеріалів з наданням копій підтверджуючих документів; 4)калькуляції вартості 1 машино-годин власних будівельних машин і механізмів; 5) переліку орендованої техніки з вказанням вартості 1 маш.-год.; 6)аналіз ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів з підтвердженням цін; 7)порівняльні розрахунки заміни передбаченої нормами будівельної техніки на інші машини та механізми.на ці вимоги ТзОВ Волиньекобуд жодного документу не надав,А отже згідно з законом україни "про публічні закупівлі "не виконав вимогу ст.16.також замовник в своїй відповіді не зазначив що ці пункти перераховані нами вище зазначені в тех документації даних закупівель як дод-2-7 кваліфікац вимоги,Субпідрдники інші док(а тип документа визначений як КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ)документ додається нижче.. а отже дії учасника підпадають під Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; ВИМАГАЄМО негайно відхілити пропозицію ТЗОВ "Волиньекобуд" та дискваліфікувати даного учасника .В разі ігнорування нашої законної вимоги підтвердженої нормами та статтями закону УКраїни "Про публічні закупівлі"будемо звертатись в антимонопольний комітет на дії тендерного комітету,також зазначаємо що невиконання вимог закону України їх порушення посадовою особою ,при тому коли такій було відомо про дані порушення закону т ягне за собою кримінальну відповідальність і нами буде скеровано заяву в прокуратуру для вікриття провадження та досудового слідства що до вчинення посадавою особою кримінального правопорушення та понесення відповідальності за таке.вимагаємо в найкоротший термін дати відповідь та прийняти законні рішення щодо даної закупівіл.
Пов'язані документи:
Замовник
- довідка про виконання аналогічних договорів.PDF 17.11.2017 17:54
- довідка про матеріально-технічну базу.PDF 17.11.2017 17:54
- довідка про наявність працівників.PDF 17.11.2017 17:54
- копії договорів на підтвердження досвіду роботи.PDF 17.11.2017 17:54
- відгуки про діяльність.PDF 17.11.2017 17:54
Дата подачі:
14.11.2017 16:08
Вирішення:
Розглянувши вимогу (UA-2017-10-17-001006-b.b3) Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Акра-Буд», тендерний комітет Прилісненської сільської ради (надалі – замовник) повідомляє наступне:
Частиною 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (договорів), з копіями таких аналогічних договорів, документами про виконання (часткове виконання) робіт, листів відгуків;
- довідку про працівників (наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) Учасника для виконання замовлення), (наявність робітників основних будівельних професій Учасника для виконання замовлення);
- наявність матеріально-технічної бази;
Окрім того, частиною 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
В пункті 1 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст.17 Закону», розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерній документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція частини будівлі школи в с. Прилісне Маневицького району під адміністративне приміщення сільської ради і центру надання адміністративних послуг за адресою Волинська область, Маневицький район, с. Прилісне, вул. Сойне, 1 б» (ДК 021:2015-код 45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт) затвердженої рішенням тендерного комітету від 17.10.2017р. замовником визначено надання учасником інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додатки 2-4).
В свою чергу Товариством з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд» в складі тендерної пропозиції надано лист про наявність матеріально-технічної бази за формою встановленою у додатку 2 тендерної документації, довідку про працівників (наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно технічних працівників) Учасника для виконання замовлення), (наявність робітників основних будівельних професій Учасника для виконання замовлення за формою встановленою у додатку 3 тендерної документації, довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (договорів) за формою встановленою у додатку 4 тендерної документації додавши підтвердження у вигляді сканованих договорів, що вказані в довідці, документів про виконання (часткове виконання) робіт за договорами та листів відгуків від замовників (додається).
Отже учасником повністю виконано вимоги про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановлених в тендерній документації на підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому при розгляді пропозиції учасника ТзОВ «Волиньекобуд» у замовника були відсутні підстави, визначені у п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», для відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Волиньекобуд», а також не визнання учасника переможцем.
Додатки 5, 6, 7 тендерної документації не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям виходячи із змісту ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додаток 5 встановлений замовником на підставі п. 17, ч. 2, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що у разі закупівлі робіт тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Додаток 7 встановлений замовником на підставі ч. 3, ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Додаток 6 встановлений замовником на підставі ч. 3, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином перелік документів у додатку 6 тендерної документації, в тому числі:
- аналіз цін на ринку будівельних матеріалів з наданням копій підтверджуючих документів;
- калькуляції вартості 1 машино-годин власних будівельних машин і механізмів;
- переліку орендованої техніки з вказанням вартості 1 маш.-год.;
- аналіз ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів з підтвердженням цін;
- порівняльні розрахунки заміни передбаченої нормами будівельної техніки на інші машини та механізми;
встановлені на власний розсуд замовника, які не є загальнообов’язковими в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому тендерний комітет при прийнятті рішення про визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт, рішення про намір укласти договір з переможцем, відсутність іншої інформації у вигляді вищенаведених документів врахував такою, що не впливає на найбільш економічно вигідну ціну, запропоновану переможцем в сумі 3 980 000,00 грн., при тому що оголошена вартість робіт складає 4 782 714,00 грн. Крім того відповідно до частини 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
В даному випадку тендерним комітетом враховано максимальну економію коштів з дотриманням принципів здійснення закупівлі.
Одночасно повідомляємо що порядок оскарження процедур закупівлі передбачено статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
b345710c8775445e81d04cc7ccfa42f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-17-001006-b.a2
Назва:
вимога
Вимога:
вимагаємо дати чітку відповідь по кожному пункту зазначеному нами як порушення.ми вам подали 7 пунктів порушень ,Це обовязкові документи які вимагалис замовником закупівлі і були частиною тендної документації.в законі про публічні закупівлі Стаття 16. Кваліфікаційні критерії визначено
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником .Отже в даній тендерній документації були завлені і слідуючі критерії на які треба було подати документальне підтвердження а саме3)аналіз цін на ринку будівельних матеріалів з наданням копій підтверджуючих документів; 4)калькуляції вартості 1 машино-годин власних будівельних машин і механізмів; 5) переліку орендованої техніки з вказанням вартості 1 маш.-год.; 6)аналіз ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів з підтвердженням цін; 7)порівняльні розрахунки заміни передбаченої нормами будівельної техніки на інші машини та механізми.на ці вимоги ТзОВ Волиньекобуд жодного документу не надав,А отже згідно з законом україни "про публічні закупівлі "не виконав вимогу ст.16.також замовник в своїй відповіді не зазначив що ці пункти перераховані нами вище зазначені в тех документації даних закупівель як дод-2-7 кваліфікац вимоги,Субпідрдники інші док(а тип документа визначений як КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ)документ додається нижче.. а отже дії учасника підпадають під Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; ВИМАГАЄМО негайно відхілити пропозицію ТЗОВ "Волиньекобуд" та дискваліфікувати даного учасника .В разі ігнорування нашої законної вимоги підтвердженої нормами та статтями закону УКраїни "Про публічні закупівлі"будемо звертатись в антимонопольний комітет на дії тендерного комітету,також зазначаємо що невиконання вимог закону України їх порушення посадовою особою ,при тому коли такій було відомо про дані порушення закону т ягне за собою кримінальну відповідальність і нами буде скеровано заяву в прокуратуру для вікриття провадження та досудового слідства що до вчинення посадавою особою кримінального правопорушення та понесення відповідальності за таке.вимагаємо в найкоротший термін дати відповідь та прийняти законні рішення щодо даної закупівіл.
Пов'язані документи:
Замовник
- довідка про виконання аналогічних договорів.PDF 17.11.2017 17:47
- довідка про матеріально-технічну базу.PDF 17.11.2017 17:47
- довідка про наявність працівників.PDF 17.11.2017 17:47
- копії договорів на підтвердження досвіду роботи.PDF 17.11.2017 17:47
- відгуки про діяльність.PDF 17.11.2017 17:47
Дата подачі:
14.11.2017 16:01
Вирішення:
Розглянувши вимогу (№UA-2017-10-17-001006-b.a2) Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Акра-Буд», тендерний комітет Прилісненської сільської ради (надалі – замовник) повідомляє наступне:
Частиною 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (договорів), з копіями таких аналогічних договорів, документами про виконання (часткове виконання) робіт, листів відгуків;
- довідку про працівників (наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) Учасника для виконання замовлення), (наявність робітників основних будівельних професій Учасника для виконання замовлення);
- наявність матеріально-технічної бази;
Окрім того, частиною 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
В пункті 1 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст.17 Закону», розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерній документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція частини будівлі школи в с. Прилісне Маневицького району під адміністративне приміщення сільської ради і центру надання адміністративних послуг за адресою Волинська область, Маневицький район, с. Прилісне, вул. Сойне, 1 б» (ДК 021:2015-код 45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт) затвердженої рішенням тендерного комітету від 17.10.2017р. замовником визначено надання учасником інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додатки 2-4).
В свою чергу Товариством з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд» в складі тендерної пропозиції надано лист про наявність матеріально-технічної бази за формою встановленою у додатку 2 тендерної документації, довідку про працівників (наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно технічних працівників) Учасника для виконання замовлення), (наявність робітників основних будівельних професій Учасника для виконання замовлення за формою встановленою у додатку 3 тендерної документації, довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (договорів) за формою встановленою у додатку 4 тендерної документації додавши підтвердження у вигляді сканованих договорів, що вказані в довідці, документів про виконання (часткове виконання) робіт за договорами та листів відгуків від замовників (додається).
Отже учасником повністю виконано вимоги про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановлених в тендерній документації на підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому при розгляді пропозиції учасника ТзОВ «Волиньекобуд» у замовника були відсутні підстави, визначені у п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», для відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Волиньекобуд», а також не визнання учасника переможцем.
Додатки 5, 6, 7 тендерної документації не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям виходячи із змісту ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додаток 5 встановлений замовником на підставі п. 17, ч. 2, ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що у разі закупівлі робіт тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Додаток 7 встановлений замовником на підставі ч. 3, ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Додаток 6 встановлений замовником на підставі ч. 3, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином перелік документів у додатку 6 тендерної документації, в тому числі:
- аналіз цін на ринку будівельних матеріалів з наданням копій підтверджуючих документів;
- калькуляції вартості 1 машино-годин власних будівельних машин і механізмів;
- переліку орендованої техніки з вказанням вартості 1 маш.-год.;
- аналіз ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів з підтвердженням цін;
- порівняльні розрахунки заміни передбаченої нормами будівельної техніки на інші машини та механізми;
встановлені на власний розсуд замовника, які не є загальнообов’язковими в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому тендерний комітет при прийнятті рішення про визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт, рішення про намір укласти договір з переможцем, відсутність іншої інформації у вигляді вищенаведених документів врахував такою, що не впливає на найбільш економічно вигідну ціну, запропоновану переможцем в сумі 3 980 000,00 грн., при тому що оголошена вартість робіт складає 4 782 714,00 грн. Крім того відповідно до частини 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
В даному випадку тендерним комітетом враховано максимальну економію коштів з дотриманням принципів здійснення закупівлі.
Одночасно повідомляємо що порядок оскарження процедур закупівлі передбачено статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Про відміну незаконного рішення
Номер:
e3ad13ea55e844f7b111bbc0d969d364
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-17-001006-b.b1
Назва:
Про відміну незаконного рішення
Вимога:
ТзОВ "Волиньекобуд" оголошено переможцем закупівлі,не зважаючи на те,що учасником не було надано цілий ряд документів, подання яких вимагалось Тендерною документацією. Не подано: 1)проект договору; 2)гарантійний лист щодо дотримання якості закінчених робіт; 3)аналіз цін на ринку будівельних матеріалів з наданням копій підтверджуючих документів; 4)калькуляції вартості 1 машино-годин власних будівельних машин і механізмів; 5) переліку орендованої техніки з вказанням вартості 1 маш.-год.; 6)аналіз ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів з підтвердженням цін; 7)порівняльні розрахунки заміни передбаченої нормами будівельної техніки на інші машини та механізми. Вважаємо дані факти грубим порушенням умов тендерної документації. Якщо із такими порушеннями учасник стає переможцем, для чого взагалі тоді потрібно проводити процедуру закупівлі. Вимагаємо негайно відмінити неправомірне рішення про визначення переможця та дискваліфікувати даного учасника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2017 11:10
Вирішення:
Розглянувши вимогу (№ UA-2017-10-17-001006-b.b1) Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Акра-Буд», тендерний комітет Прилісненської сільської ради (надалі – замовник) повідомляє наступне:
Тендерну пропозицію Приватного підприємства «Акром», що визначена електронною системою найбільш економічно-вигідною за результатами аукціону по відкритих торгах на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція частини будівлі школи в с. Прилісне Маневицького району під адміністративне приміщення сільської ради і центру надання адміністративних послуг за адресою Волинська область, Маневицький район, с. Прилісне, вул. Сойне, 1 б» (ДК 021:2015-код 45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт) відхилено на підставі п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
На підставі ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником розглянуто наступну тендерну пропозицію - Товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньекобуд», що вважається найбільш економічно вигідною.
Учасником ТзОВ «Волиньекобуд» в складі тендерної пропозиції надано документи про відповідність кваліфікаційним критеріям встановлених у тендерній документації на підставі ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
- довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (договорів), з копіями таких аналогічних договорів, документами про виконання (часткове виконання) робіт, листів відгуків;
- довідку про працівників (наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) Учасника для виконання замовлення), (наявність робітників основних будівельних професій Учасника для виконання замовлення);
- наявність матеріально-технічної бази;
Пунктом 1 частиною 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
- учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Отже враховуючи вищенаведене у замовника були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Волиньекобуд», а також не визнання учасника переможцем.
Частиною 6 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Частиною 1 статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю.
Таким чином у відповідності до алгоритму розгляду та оцінки тендерних пропозицій, прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, а також враховуючи принципи здійснення закупівель, тендерним комітетом Прилісненської сільської ради прийнято рішення № 32 від 07.11.2017 року про визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт ТзОВ «Волиньекобуд» та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем відкритих торгів.
Щодо посилання у вимозі стосовно неподання учасником документів замовник повідомляє наступне:
1). Пунктом 7 частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Тендерна документація на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція частини будівлі школи в с. Прилісне Маневицького району під адміністративне приміщення сільської ради і центру надання адміністративних послуг за адресою Волинська область, Маневицький район, с. Прилісне, вул. Сойне, 1 б» (ДК 021:2015-код 45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт) затверджена рішенням тендерного комітету від 17.10.2017 р. містить проект договору про закупівлю робіт за державні кошти (додаток 9).
Тендерна пропозиція ТзОВ «Ворлиньекобуд» не містить будь-якої інформації щодо відмови від істотних умов договору про закупівлю, тобто учасник погодився з істотними умовами проекту договору про закупівлю передбачених у додатку 9 тендерної документації.
У випадку відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю на істотних умовах, визначених у тендерній документації, замовником буде прийнято рішення про відхилення пропозиції переможця торгів на підставі п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2). Тендерна пропозиція ТзОВ «Волиньекобуд» містить гарантійний лист за формою встановленою у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
3). Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином у тендерній документації замовником передбачено іншу інформацію у вигляді надання інших документів учасниками відкритих торгів передбачених у додатку 6.
Замовник вважає що відсутність іншої інформації (інших документів) в складі тендерної пропозиції ТзОВ «Волиньекобуд», а саме: аналіз цін на ринку будівельних матеріалів з наданням копій підтверджуючих документів, аналіз ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів з підтвердженням цін, калькуляції вартості 1 машино-години власних будівельних машин і механізмів не впливає на найбільш економічно вигідну ціну, запропоновану переможцем торгів в сумі 3 980 000,00 грн., при тому що оголошена вартість робіт складає 4 782 714,00 грн.
Також в складі тендерної пропозиції ТзОВ «Волиньекобуд» подано перелік орендованої та власної техніки, розрахунок вартості експлуатації 1 маш.- год. машин, лист про надання усіх супроводжуючих документів на закупівлю матеріалів та обладнання, що буде використовуватися при виконанні робіт та підтверджуючих документів в разі необхідності використання іншої будівельної техніки.
На підставі вищенаведеного тендерний комітет Прилісненської сільської ради відхиляє вимогу № UA-2017-10-17-001006-b.b1 Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Акра-Буд» щодо відміни неправомірного рішення про визначення переможця та дискваліфікації учасника.
Статус вимоги:
Відхилено