-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проведення технічної інвентаризації з виготовленням технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна закладів загальної середньої освіти.
Завершена
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2022 10:10 - 28.01.2022 10:06
Вимога
Вирішена
ВИМОГА Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації ПП «ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ» Про скасування Рішення уповноваженої особи №50 від 04.02.2022 року про відхилення пропозиції ПП «ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ» Про скасування Рішення уповноваженої особи №51 від 04.02.2022 року про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Циганюк І.О.
Номер:
ca526afcb6ea4f7dae1d6db178f85d2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-24-002253-b.b4
Назва:
ВИМОГА
Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації ПП «ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ»
Про скасування Рішення уповноваженої особи №50 від 04.02.2022 року про відхилення пропозиції ПП «ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ»
Про скасування Рішення уповноваженої особи №51 від 04.02.2022 року про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Циганюк І.О.
Вимога:
04 лютого 2022 року Замовник розглянув тендерні пропозиції на предмет їх відповідності технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації. За наслідками такого розгляду пропозиція ПП «ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ» була відхилена Замовником.
Оскаржуване рішення про відхилення пропозиції було оприлюднене Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 04.02.2022 року.
У якості підстав відхилення зазначено наступне: «…Учасником не наданий документ щодо пункт 2.2 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі…»
При цьому, наголошуємо, що пункт 2.2 Додатку 1 до оголошення містить вимогу, яка була виконана учасником, а саме: «надати копію кваліфікаційного сертифікату працівників на право діяльності згідно предмету закупівлі, дійсний на кінець 2022 року».
Оскільки предметом закупівлі є технічна інвентаризація об'єкта нерухомого майна, відтак ПП «Жмеринське міськрайонне БТІ» в складі своєї тендерної пропозиції на дає довідку про працівників за номером 3, які мають необхідні знання та досвід та які пройшли професійну атестацію у Мінрегіоні України та отримала кваліфікаційний сертифікат відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року N 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, мають досвід робіт з комунальним\державним майном, стаж роботи в сфері технічної інвентаризації понад 10 (десять) років кожен.
До зазначеної довідки додані кваліфікаційні сертифікати у кількості 2 шт., скановані з оригіналів (сертифікат Капельчук С.М., сертифікат Дубова Т.Ю.), додаток до сертифікату працівника Капельчук С.М., додаток до сертифікату працівника Капельчук С.М. про підвищення кваліфікації, наказ про призначення Капельчук С.М., наказ про призначення Дубової Т.Ю., скановані копії трудової книжки Капельчук С.М. та Дубової Т.Ю.
Вищезазначене підтверджується документами ,поданими учасником в складі своєї тендерної пропозиції, така інформація оприлюднена на веб-порталі zakupki.prom.ua \активне посилання https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/34341234?utm_source=trigger&utm_medium=cabinet&utm_campaign=state_award_disqualified
Дані обставини не можуть бути спростовані замовником, таким чином рішення про дискваліфікацію ПП «ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БТІ» є незаконним та таким, що цілком нівелює основоположні засади та принципи здійснення публічних закупівель.
Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Циганюк І.О. оприлюднено 04.02.2022 року за №51.
Таке рішення порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника – ПП «ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ», часник не погоджується з тим, що його пропозиція не відповідає вимогам процедури закупівлі UA-2022-01-24-002253-b.
Згідно ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Наполягаємо, що ПП «ЖМЕРИНСЬКЕ МІСЬКРАЙОННЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ» належним чином підтвердило свою відповідність кваліфікаційним критеріям закупівлі UA-2022-01-24-002253-b.
Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює наступні принципи здійснення публічних закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовник не довів, що Учасником надано не копії документів, що передбачені тендерною документацією.
Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення пропозиції Учасника у наведений вище спосіб впливає на її зміст.
Змовник відверто порушуюпринципи відкритості, прозорості, недискримінаційності публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 04.02.2022 21:46
Дата подачі:
04.02.2022 21:46
Вирішення:
Шановний учаснику! Після того, як ви подали свою пропозицію перевіряйте на наявність загруженості ваших документів у системі!!! Попрошу вас у майбутньому бути уважніше, дякую за взаєморозуміння.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін дро тендерної документації з приводу засвідчування документів (листи, довідки) печаткою та підписом уповноваженої особи.
Номер:
a8a5fb63a0714886bbf3a6277eaa5004
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-24-002253-b.b3
Назва:
Внесення змін дро тендерної документації з приводу засвідчування документів (листи, довідки) печаткою та підписом уповноваженої особи.
Вимога:
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в додатку 1 до оголошення забрати вимогу "Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо".
З даного приводу зазначаємо, що документи, подані в складі тендерної пропозиції Учасника можуть бути підписані електронним підписом.
Закон України “Про публічні закупівлі” (ч. 5 ст. 22) забороняє замовнику вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо вони надані через електронну систему закупівель у формі електронного документа із накладанням УЕП/КЕП.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2022 15:20
Вимога
Вирішена
Усунути вимогу, яка суперечить нормам ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
97146478d1f54f10aeb39896018f0f6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-24-002253-b.b2
Назва:
Усунути вимогу, яка суперечить нормам ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Додаток 1 до оголошення містить вимолгу: "Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.".
З даного приводу зазначаємо, що документи, подані в складі тендерної пропозиції Учасника можуть бути підписані електронним підписом.
Закон України “Про публічні закупівлі” (ч. 5 ст. 22) забороняє замовнику вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо вони надані через електронну систему закупівель у формі електронного документа із накладанням УЕП/КЕП.
Просимо Вас невідкладно внести відповідні зміни в тендерну документацію з урахуванням даних зауважень, а саме в додатку 1 до оголошення забрати вимогу "Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2022 17:10
Вирішення:
Закупівля проводиться згідно статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", посилань на статтю 22 Закону України "Про публічні закупівлі" відсутні. Дякую за взаємопорозуміння!
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога усунути невідповідність
Номер:
ac933ff4fc82433a9bfb8359f11cef75
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-24-002253-b.b1
Назва:
Вимога усунути невідповідність
Вимога:
Шановний Замовник. В тендерній документації в додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі/технічні вимоги до предмета закупівлі Код ДК 021:2015 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги в визначено склад послуг в числі яких «Визначення інвентаризаційної вартості об’єкта».
Порядок проведення Технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна визначено в Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, яка затверджена наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року № 127 (далі Інструкція про порядок проведення технічної інвентаризації).
Відповідно до чинної редакції зазначеної інструкції технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна це комплекс робіт з обмірювання об'єкта нерухомого майна з визначенням його складу, фактичної площі та об'єму, технічного стану та/або з визначенням змін зазначених характеристик за певний період часу (у разі наявності попередньої інвентаризаційної справи) із виготовленням необхідних документів (матеріалів технічної інвентаризації, технічного паспорта) та обов'язковим внесенням відомостей про об'єкт нерухомого майна до Реєстру об'єктів нерухомого майна (після створення цього Реєстру). Отже технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна не передбачає «Визначення інвентаризаційної вартості об’єкта», в тому числі для виготовлення технічних паспортів на ці об’єкти.
З огляду на викладене, просимо Вас невідкладно внести відповідні зміни в тендерну документацію з урахуванням наших зауважень, а саме в додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі/технічні вимоги до предмета закупівлі виключити зі складу послуг «Визначення інвентаризаційної вартості об’єкта».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2022 14:57
Вирішення:
Послуга визначення інвентаризаційної вартості обєкта включено в очікувану вартість закупівлі. Дана послуга не суперечить предмету закупівлі за Кодом ДК 021:2015 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги та наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року № 127 (Інструкція про порядок проведення технічної інвентаризації).
Статус вимоги:
Відхилено