Інформація про мову, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Торги не відбулися
3 000 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:02.02.2022 19:02
Дата розгляду скарги:15.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:04.02.2022 14:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:18.02.2022 15:47
Дата виконання рішення Замовником:23.02.2022 09:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:ПРОТОКОЛ № 114 від 23.02.2022 р.
засідання уповноваженої особи Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України щодо організації та проведення процедур закупівель
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Вирішення організаційних питань пов’язаних із закупівлею код ДК 021:2015 - 79710000-4 – охоронні послуги (фізична охорона об’єктів).
СЛУХАЛИ:
Уповноважена особа Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України Горячева Н.В. за результатами розгляду рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2021 року №3177-р/пк-пз дійшла висновку щодо необхідності внесення змін до тендерної документації на закупівлю по предмету код ДК 021:2015 - 79710000-4 – охоронні послуги (фізична охорона об’єктів)
Дані зміни передусім стосуються необхідності вилучення вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції :
-офіційне працевлаштування не менше 300 працівників персоналу охорони Учасника;
-документальне підтвердження наявності власного навчального підрозділу (центру), який є ліцензованим та має атестацію згідно вимог Міністерства освіти та науки (МОН) України на провадження освітньої діяльності з надання освітніх послуг пов’язаних з одержанням професійної освіти на рівні кваліфікаційних вимог до професійно-технічного навчання, підвищення кваліфікації за професією «Охоронник» (код 5169 за Класифікатора професій ДК 003:2010)
- Наявність у Учасника транспортних засобів, у кількості не менш 120 одиниць із дислокацією в місті Києві.;
-Наявність у Учасника груп швидкого реагування в м. Київ (не менш 25 груп);
- Інформацію про субпідрядника.
Виходячи з положень норм частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Уповноважена особа Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України Горячева Н.В.
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю по предмету код ДК 021:2015 - 79710000-4 – охоронні послуги (фізична охорона об’єктів).
2. Забезпечити оприлюднення змін до тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку та у строки регламентовані нормами чинного законодавства.
Уповноважена особа Н.В. Горячева
Автор:ТОВ "ГРІЗЛІ-ОБОРОНА", Любов Обломєй +380507221240 grizli-oborona@ukr.net
resolved
Вимога
Залишено без розгляду
Штатний розпис та копії наказів - 2
Номер:395e7678302f44c0b2c9d882ca697ea6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-24-000149-a.b6
Назва:Штатний розпис та копії наказів - 2
Вимога:
Шановний Замовнику! Як правило від дня подачі пропозиції до початку надання послуг проходить як мінімум 14 днів, середній період - 20-30 днів. За цей період, частина працівників, поданих в складі пропозиції може звільнитись, на їх місце буде прийнято нових працівників. Тому на момент виставлення охорони, частина наказів про прийняття уже буде не актуальною. Окрім того, чому замовник вирішує за Виконавця, що персонал буде підбиратись "поспіхом"? Чому Замовник вирішує за майбутній персонал, що саме з цих поданих 300 працівників хтось захоче працювати на Вашому об'єкті? Адже працівник має право відмовитись виконувати свої посадові обов'язки саме на визначеному об'єкті і попросити про переведення на інший. А якщо Виконавець захоче взяти до себе в штат частину персоналу, яка уже залучена до надання послуг з охорони на Вашому об'єкті? Адже ні в проекті договору, ні в ТЗ не має заборони залучати/приймати в штат персонал, який уже стоїть на постах. Чому саме вибір буде з 300 працівників? А не з 500 чи 1000? Якщо Замовник хоче самостійно здійснювати добір персоналу із штату Виконавця - пропишіть таку вимогу у проекті Договору. Враховуючи вказане, повторно вимагаємо виключити вказану вимогу із документації, або внести зміни в документацію та деталізувати умови відбору охоронників.
Вирішення:Відповідь:
Відповідно до статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна забезпечується персоналом охорони. Закон не передбачає мінімальну, чи максимальну кількість персоналу охорони у суб’єкта охоронної діяльності, а відтак ми вважаємо, що чим більше у суб’єкта охоронної діяльності штатного персоналу охорони, підпорядкованих безпосередньо йому, тим вище ймовірність надання якісних охоронних послуг Замовнику. Тому ми вважаємо, що наша вимога відносно кількості штатного персоналу є достатньо аргументованою, тим більше зважаючи на велику плинність кадрів в охоронній галузі, про яку згадується у запитанні.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:31.01.2022 07:15
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога - 2
Номер:3b1c537e47ee480587743da459b09cb9
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-24-000149-a.b5
Назва:Дискримінаційна вимога - 2
Вимога:
Так, звичайно, Замовник хоче отримати послуги найвищої якості, Але Ви не надали конкретної відповіді - де саме, як, в якій кількості мають залучатися додаткові автомобілі у такій значній кількості. В ТЗ відсутня інформація про кількість тривожних кнопок, щоб була можливість визначити оптимальну кількість залучених авто. Тому повторно вимагаємо або виключити дану вимогу або привести у відповідність ТЗ
Вирішення:Відповідь:
Відповідно до статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення заходів, зокрема, використання технічних засобів охорони, транспорту реагування. Закон не передбачає мінімальну, чи максимальну кількість транспорту реагування, а відтак ми вважаємо, що чим більше у суб’єкта охоронної діяльності власних ТЗ, підпорядкованих безпосередньо йому, тим вище ймовірність надання якісних охоронних послуг Замовнику. Кількість технічних засобів охорони, зокрема, тривожних кнопок, обирається суб’єктом охоронної діяльності самостійно, під час організації охоронних заходів на об’єкті.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:31.01.2022 07:16
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Штатний розпис та копії наказів
Номер:5d18cb324c58437f9a832cc2cf77a244
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-24-000149-a.b4
Назва:Штатний розпис та копії наказів
Вимога:
Відповідно до технічних вимог, необхідно надати:
- Витяг із штатного розкладу, офіційне працевлаштування не менше 300 працівників персоналу охорони Учасника.
· Весь персонал Постачальника повинен бути офіційно працевлаштований цією компанією на відповідних посадах. Надати наказ про призначення на роботу
Дана вимога є розмитою, не чіткою та може спричинити суб'єктивну оцінку пропозиції Учасника. Адже, для виставлення 4 добових постів охорони достатньо 20 чоловік. Технічним завданням не передбачено куди, коли, в якій кількості будуть залучатись додаткові 280 працівників, Окрім того, вимога про надання копій наказів не містить точної інформації - на скільки чоловік необхідно надати копії наказів? на всіх, хто є в штатному розписі? чи тільки тих, хто буде залучений до надання послуг? Враховуючи вказане, з метою не допущення дискримінації та суб'єктивної оцінки пропозицій, вимагаємо видалити вказану вимогу з документації
Вирішення:Вказаною вимогою Замовник: намагається виключити випадки підбору охоронників на об'єкт в поспіху, а також після укладання договору на охорону; збільшується вірогідність обрати з 300 штатних працівників 16 гідних охороняти об'єкт; розраховує на залучення до охорони об'єкту охоронної структури з практичним досвідом фізичної охорони об'єктів. Копії наказів необхідно надати на 300 охоронників, які є в штаті суб’єкта охоронної діяльності.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:28.01.2022 07:34
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:eeccc287d4dd4ecf8beda6b1eddd3d00
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-24-000149-a.b3
Назва:Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до технічного завдання, учасник повинен мати не менше 120 автомобілів та 25 груп мобільного реагування. У замовника під охорону береться всього 2 адреси: - Чорновола та Шолуденка. Для належного раегування на об'єкти достатньо і 5 груп мобільного реагування та відповідно 5 автомобілів. Технічними вимогами не передбачено, куди мають залучатись додаткові 20 груп мобільного реагування та 115 автомобілів. Враховуючи дорожню ситуацію в м. Києві, навіть у разі необхідності посилення охорони, така кількість автомобілів створить сама собі затор на шляху до об'єктів і, відповідно не забезпечить швидкого реагування. Тому, вимагаємо виключити вказану вимогу із тендерної документації.
Вирішення:У кожної окремої охоронної структури під охороною знаходиться багато об'єктів. Проте Замовник хоче бути впевненим, що залучення під охорону додаткового об'єкта, площа якого близько 54 га., обладнаного кнопками тривожного виклику, дозволить охоронній структурі виконувати зобов'язання належним чином також і перед нами, а відтак чим краще матеріально-технічне оснащення суб’єкта охоронної діяльності, тим вище рівень якості охоронної послуги.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:28.01.2022 07:35
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо субпідряду
Номер:59f4ed99e1f246a184c06ae91dc3cc7c
Пов'язаний елемент:Лот охоронні послуги (фізична охорона об’єктів)
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-24-000149-a.b2
Назва:Щодо субпідряду
Вимога:
Замовнику, внесіть зміни до ТД, прямо порушуєте законодавство, адже можливість залучення субпідрядників/співвиконавців пердбачено ЗУ "Про публічні закупівлі"!
Вирішення:Відповідь:
Згідно частини 1 статті 902 ЦК України виконавець повинен надати послугу особисто. За цих обставин Замовник не вбачає порушень законодавства у частині обмежень на залучення Учасником субпідрядників.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:28.01.2022 07:36
8b0f9a63f343dc4bd9fcab3926d570e2
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Кричуща дискримінація
Номер:0cba0e59f15a49b694576a0d9527b144
Пов'язаний елемент:Лот охоронні послуги (фізична охорона об’єктів)
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-24-000149-a.b1
Назва:Кричуща дискримінація
Вимога:
Доброго дня
1. Вимога щодо витягу із штатного розкладу про офіційне працевлаштування не менше 300 працівників персоналу охорони Учасника (про що надати "наказ про призначення на роботу".
Згідно ТЗ, послуги надаватимусться на 4 цілодобових постах, по 1 охороннику на кожному. Скажіть будь ласка, чим передбачено така кількість працівників, адже охоронні послуги на відповідних постах можуть надавати 16 працівників.
2. Щодо наявності власного навчального підрозділу (центру) який є ліцензованим та має атестацію згідно вимог МОН України на провадження освітньої діяльності.
Ми ж охоронна компанія, навіщо нам потрібно надавати такі документи?
3. Щодо документального підтвердження проходження персоналом охорони навчання з питань протипожежної та електробезпеки, надання до медичної допомоги.
Не зрозуміло, на яку кількість охоронників необхідно надати таке документальне підтвердження та для чого воно потрібно?
4. Щодо сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю Учасника відповідає вимогам міжнародного стандарту ISО 9001:2015.
Так вам потрібен сам сертифікат ISО 9001:2015 чи вам потрібен сертифікат про відповідність сертифікату вимогам стандарту ISО 9001:2015? Ви вже якось визначіться.
Більше того, жодним чином не обгрунтували необхідності, яким чином повпливає на якість надання охоронних послуг система менеджменту якістю?
5. Щодо відсутності відкритих кримінальних проваджень в ЄРДР
Яким чином ви вважаєте, ми, як потенційний учасник будемо перевіряти дані з ЄРДР, якщо не є користувачами даного реєстру?
Для того, щоб отримати кваліфікаційний розряд, охоронники проходять відповідну перевірку медичними органами та надають документи щодо відстуності не знятої чи не погашеної судимості за вчинення умисних кримінальних правопорушень. Надалі, надається відповідне свідоцтво про присвоєння кваліфікаційних розрядів, тому не потрібно ніяких даних з ЄРДР.
6. Щодо власної системи електронного контролю
Наявність відповідної системи електронного контролю жодним чином не пердбачається чинним законодавством. Як має працювати дана система, навіщо вона потрібна не зрозуміло.
7. Щодо наявності не менше 120 одиниць транспортних засобів.
Скажіть одразу, якщо ви плануєте взати участь у параді автомобілів охоронних компаній! Це звісно гарний початок, але яке це має відношення до надання охоронних послуг?
8. Щодо скрін-копії з екрану з відображенням автотранспорту у день подачі пропозиції.
Складається враження, що дану вимогу писав нереалізувавший себе співробітник Міністерства правди роману Оруела "1984", можна ще пап'є - маше зробити з копій машинок.
9. щодо наявності не менше 25 ГШР у м. Києві
Це знову ні у які ворота не лізе, у нас 4 цілодобових пости і все.
Замовнику, не знущайтесь, бо скарга в АМКУ пишеться, торги затягуються, ви сидите без охорони. Не затягуйте процес, не порушуйте принципи здійснення публічних закупівель, не порушуйте норми ЗУ "Про охоронну діяльність".
Очікуємо розумності.
Вирішення:Відповідь:
1. Вказаною вимогою Замовник: намагається виключити випадки підбору охоронників на об'єкт в поспіху, а також після укладання договору на охорону; збільшується вірогідність обрати з 300 штатних працівників 16 гідних охороняти об'єкт; розраховує на залучення до охорони об'єкту охоронної структури з практичним досвідом фізичної охорони об'єктів.
2. Данною вимогою Замовник розраховує, що до охорони об'єкту буде залучено персонал охорони, здатний виконувати покладені на нього функціональні обов'язки, і який має можливість постійно підтримувати належний рівень теоретичної та практичної підготовки.
3. Документальне підтвердження достатньо надати у вигляді довідки суб’єкта охоронної діяльності щодо 300 штатних працівників. Замовник вважає, що пожежа становить реальну загрозу майну, а відтак превентивні/практичні заходи, спрямовані на нейтралізацію пожежі, персонал охорони повинен знати. Вимога щодо підтвердження "до медичної допомоги" узгоджується з останнім реченням пункту 7 статті 16 Закону України "Про охоронну діяльність" згідно якого "У разі заподіяння такої шкоди персонал охорони повинен негайно викликати швидку медичну допомогу та надати першу долікарську допомогу потерпілим".
4. Потрібен сертифікат ISО 9001:2015.
5. Потенційному учаснику не потрібно перевіряти в ЄРДР. Потенційний учасник інформує по суті питання власною довідкою.
6. Мається на увазі дистанційна система gps-моніторингу, що надає можливість контролю за персоналом охорони на об’єкті, площа якого близько 54 га.
7, 9. У кожної окремої охоронної структури під охороною знаходиться багато об'єктів. Проте Замовник хоче бути впевненим, що залучення під охорону додаткового об'єкта, площа якого близько 54 га., обладнаного кнопками тривожного виклику, дозволить охоронній структурі виконувати зобов'язання належним чином також і перед нами, а відтак чим краще матеріально-технічне оснащення суб’єкта охоронної діяльності, тим вище рівень якості охоронної послуги.
8. Вказана вимога зазначена з метою візуальної перевірки наявності ТЗ.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:28.01.2022 07:37