-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт поліклінічного корпусу Шевченківської центральної районної лікарні по вулиці Бубліченко, 15, смт. Шевченкове, Шевченківського району Харківської області»
Завершена
2 841 974.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2017 17:34 - 04.11.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
dfffba86eaac44f0890a389d1729621e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-23-002249-a.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету!
Повідомляю Вам, що Шевченківською центральною районною лікарнею в особі тендерного комітету до складу якого входите Ви, проводиться процедура закупівлі через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» щодо закупівель робіт по об’єкту «Капітальний ремонт поліклінічного корпусу Шевченківської центральної районної лікарні по вулиці Бубліченко, 15, смт. Шевченкове, Шевченківського району Харківської області», ДК 021:2015-45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт».
В проведенні процедури закупівлі через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» прийняло участь 3 учасника: ТОВ «ХСП ГРУПП», ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК», ТОВ «УНІТА».
Рішенням тендерного комітету ТОВ «ХСП ГРУПП» було дискваліфіковано.
Протоколом від 13.11.2017 року пропозиція ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» була відхилена, а потім ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» взагалі було дискваліфіковано. Підставою відхилення пропозиції ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» було те, що пропозиція цього товариства не відповідає умовам тендерної документації.
Отже станом на сьогодні залишилась чинною тендерна пропозиція останнього учасника в цих закупівлях – ТОВ «УНІТА», яка була оцінена та за результатами оцінки тендерним комітетом було прийнято протокол від 14.11.2017 року о 17:00 годиніпро визнання ТОВ «УНІКА» переможцем торгів.
З цього приводу слід зазначити, що уважно ознайомившись із тендерною пропозицією учасника ТОВ «УНІКА», та умовами Тендерної документації, можливо було встановити, що вона також не відповідає тендерній документації. Тобто цьому учаснику повинно було також відмовлено в участі в процедурі закупівлі, оскільки він в порушення вимог пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації не подав у складі своєї пропозиції такий документ, як: гарантійний лист, на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами процедури закупівлі. Так, пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
тендерною пропозицією згідно форми (Додаток 1);
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2) ;
інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 7)
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (Додаток 10)
документами, що підтверджують повноваження посадової особи абопредставникаучасникапроцедуризакупівліщодопідписудокументівтендерноїпропозиції та договору за результатами закупівлі;
інформацією про кожногосуб’єктагосподарювання, якогоучасникплануєзалучати до виконанняробіт, як субпідрядника, згідноформи(Додатку 6) (у разізалучення субпідрядника);
проектом договору на виконанняробіт (Додаток 9);
іншими документами, передбаченимивідповіднимирозділами та додаткамицієїдокументації.Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників або наказом про призначення або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Документи, що складаються безпосередньо учасником (форми довідок, листи тощо) повинні оформлюватись на фірмовому бланку Учасника за його наявності, із зазначенням ПІБ та посади уповноваженої посадової особи Учасника, дати складання документу. На підтвердження достовірності поданої в складі тендерної пропозиції інформації учасник повинен надати гарантійний лист».
Таким чином, учасник ТОВ «УНІТА» належним чином, відповідно до умов Тендерної документації, не підтвердило свою відповідність кваліфікаційним критеріям, оскільки в складі його пропозиції відсутній гарантійний лист.
Відповідно до розділу VТендерної документації «Оцінка тендерної пропозицій» відсутність гарантійного листа обов’язковість якого визначена пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, не може бути віднесена до формальних помилок, і є обов’язковою умовою для відхилення такої пропозиції учасника відповідно до умов визначених пунктом 3 цього жрозділу.
Слід звернути Вашу увагу на те, що пунктом 2 розділу V Тендерної документації чітко визначено, що відноситься до формальних посилок, і за наявності яких пропозиція не відхиляється. До них відносяться: «Формальними (несуттєвими) вважаютьсяпомилки, щопов’язані з оформленнямпропозиції та не впливають на її зміст, а саме:
відсутністьнумераціїдеякихаркушів;
відсутність печатки на деяких аркушах (крім учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством);
відсутність на окремих документах підписупосадової особи учасникапомилки та описки, тощо.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Тому, за вимогами пункту 3 розділу V Тендерної документації, пропозиція учасника ТОВ «УНІТА» повинна була бути обов’язково відхилена з підстав не відповідності його пропозиції умовам тендерної документації, що здійснено не було. Тому цьому учаснику була надана перевага в здобутті перемоги, в порушення вимог затвердженої ж Вами Тендерної документації.
Отже, тендерний комітет належним чином не перевірив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УНІТА» вимогам Тендерної документації, тим самим відхиливши з цих підстав пропозиції інших учасників, але залишив в силі пропозицію ТОВ «УНІТА» чим порушив вимоги статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» де визначено основні принципи проведення публічних закупівель, таких як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тобто, тендерний комітет діяв упереджено та не об’єктивно, закривши очі на невідповідність пропозиції учасника ТОВ «УНІТА» вимогам Тендерної документації, тоді коли пропозиції всіх інших учасників було максимально детально перевірено і відмовлено з підстав нібито невідповідності Тендерній документації.
Таким чином, тендерний комітет зобов’язаний був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УНІТА» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», але цього не зробив в порушення вимог діючого законодавства України, тим самим штучно створив недобросовісну конкуренцію серед учасників шляхом застосування дискримінації до учасника ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» що виразилось у необ’єктивній та упередженій оцінки пропозиції ТОВ «УНІТА» та ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК».
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО ВАС:
1. Прийняти цю скаргу та розглянути її відповідно до вимог діючого законодавства України;
2. Привести свої дії у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»;
3. Усунути вказані в цій скарзі порушення у проведенні закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт поліклінічного корпусу Шевченківської центральної районної лікарні по вулиці Бубліченко, 15, смт. Шевченкове, Шевченківського району Харківської області», ДК 021:2015-45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»;
4. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «УНІТА» у зв’язку із невідповідністю його пропозиції умовам тендерної документації та відмінити торги на підставі та у порядку визначеному статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Про результати розгляду цієї заяви просимо повідомити в найкоротші строки письмово на вищевказану адресу. У випадку не усунення порушень проведення публічних закупівель товариство буде змушено звернутися до відповідних правоохоронних органів за захистом своїх прав та законних інтересів та приведення закупівель у відповідність до вимог законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.PDF 20.11.2017 09:37
- Протокол відхилення вимоги 27.11.17.pdf 27.11.2017 17:43
Дата подачі:
20.11.2017 09:37
Вирішення:
Всі наведені, на думку заявника, порушення є несуттєвими та такими, що не спотворюють результати тендеру.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник може звернутись до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі від ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» (код ЄДРПОУ – 40038490) надійшла після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Керуючись ч. 3 ст. 30 Закону ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» (код ЄДРПОУ – 40038490), як учасник, пропозицію якого було відхилено, мав право звернутись до замовника лише за наданням додаткової інформації стосовно причин відхилення його тендерної пропозиції.
Керуючись ст. ст. 23, 30 Закону залишити вимогу ТОВ «УКРЗАБУДОВНИК» (код ЄДРПОУ – 40038490) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УНІТА» по об'єкту «Капітальний ремонт поліклінічного корпусу Шевченківської центральної районної лікарні по вулиці Бубліченко, 15, смт. Шевченкове, Шевченківського району Харківської області» без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено