ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт рентген-кабінету в головному лікувальному корпусі (лікарні), розташованому за адресою: вул. Ізмаїльська, 63, м. Болград Одеської обл.)
Інформація про мову: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Документи, що підготовлені безпосередньо учасниками складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання будь-яких інших документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад або справжність підпису перекладача мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з роботами (послугами, товарами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне. Критерій оцінки – 100 % ціна. Інформація про технічні та якісні умови предмету закупівлі – згідно Додатку 6.
Завершена
721 607.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 216.07 UAH
Період оскарження:23.01.2022 22:52 - 28.01.2022 22:57
Вимога
Вирішена
Щодо прийнятого рішення про визначення переможця
Номер:87d493cbd8934c618b06a2dc2fd06fa9
Пов'язана кваліфікація:ПП "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НОВИЙ ДІМ", UA-EDR 43091431
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-23-000119-a.b4
Назва:Щодо прийнятого рішення про визначення переможця
Вимога:
Як і очікувалось нами Замовником прийнята найдорожча пропозиція третього учасника ПП "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НОВИЙ ДІМ", незважаючи на грубі порушення даного учасника в документах своєї Пропозиції, опис яких ми надаємо нижче:
1. В документі «2. Довідка про учасника» не вказана фактична адреса, як вимагав Замовник в Додатку 3 До оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
2. Договірна ціна визначена учасником твердою, хоча в Проекті договору Замовник вимагає динамічну ціну.
3. На кошторисній документації відсутня печатка сертифікованого кошторисника в порушення вимог складання кошторисної документації. Замість цього на ній присутня тільки печатка підприємства учасника та підпис Сергія Гладченко з незрозумілою посадою, про що буде йтися далі по тексту.
4. Згідно поданого учасником Наказу №1 від 04.07.2019р. Гладченко С.В. розпочав виконання повноважень директора, тобто на посаду директора на призначений, а лише виконує його повноваження. Натомість всі документи від підписує іменуючи себе безпосередньо «директором» та зазначає, що діє на підставі Статуту ПП «ТБК Новий Дім». Разом з тим, вищеназваним статутом, який поданий учасником, не передбачена така посада як директор. В даному статуті взагалі відсутні положення про органи управління підприємством, що не відповідає вимогам до статуту, встановленим Законодавством України. Таким чином:
по-перше - Замовник погоджується мати справу з підприємством-підрядником з незрозумілою управлінською структурою.
По-друге – Гладченко С.В. може аргументувати виконання повноважень директора тим, що він провадить керівництво підприємством як засновник на основі корпоративних прав, але в такому випадку він не може вважатися «працівником» підприємства в розумінні Податкового кодексу України т.я. «трудові правовідносини» між ним та підприємством відсутні, і як із цього випливає, - учасник не має кошторисника як «працівника», як того вимагає Замовник (і на цій підставі відхиляє пропозиції інших учасників)
5. Згідно п.4.3. Аналогічного договору, наданого учасником, початок робіт планувався 02.04.2020р., а закінчення – 31.12.2020р. В результаті виконання договору підписуються Акт КБ-2 та Довідка про вартість КБ-3. Датою підписання Довідки КБ-3 за жовтень 2020 вказано 02.04.2020р, що є неможливим та вказую на нікчемність документу.
6. В довідці про наявність працівників учасник не підтвердив наявність таких працівників як двоє малярів та електрозварник. Учасник зазначив покрівельника Омельченка з кваліфікацією як маляра, так і електрозварника. При цьому Замовник не надав можливості сумісництва (така можливість надана тільки особам відповідальним за охорону праці та пожежну безпеку). Також особа Гойчев зазначена як опоряджувальник з кваліфікацією маляра з перспективою переведення на посаду Керівника будівельної ділянки. Сумісництво для даних посад також не передбачено Замовником. Таким чином можна було б надати усього двох працівників, незалежно від займаних посад, з кваліфікацією малярів, електрозварника, виконроба, кошторисника та відповідального за охорону праці та пожежну безпеку і таким чином стверджувати про відповідність вимогам Замовника, що по факту і зробив учасник.
В довідці №340 від 28.01.2022р. учасник зазначає, Гочев буде призначений Керівником будівельної ділянки (хоча в довідці про працівників учасник надає неправдиву інфомацію про те, що Гочев вже керівник будівельної ділянки), на що він не має документального підтвердження відповідності даній посаді (базова або вища будівельна освіта). При призначенні Гочева Керівником будівельної ділянки Замовник позбавляється його, як маляра (сумісництво не передбачено Замовником для даних посад). Також учасник зазначає, що покрівельник Омельченко буде переведений на посаду маляр, при цьому посада електрозварника лишається не зайнятою. Сумісництво для маляра та електрозварника теж не передбачено замовником.
7. Учасником подана фінансова звітність за 2020 рік, хоча Замовник вимагав надання такої звітності за останній звітний період. Останнім звітним періодом для даного учасника станом на дату подачі ним пропозиції (а саме 02.02.2022) є рік 2021, а не 2020.
8. В кошторисній документації учасника відсутній розрахунок №П-137
У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо в Замовника:
1. Переглянути своє рішення щодо визнання переможцем учасника ПП "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "НОВИЙ ДІМ" та визнати його пропозицію такою, що не відповідає вимогам закупівлі;
2. В результаті виконання першого пункту вчинити із даною процедурою закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі»;
3. За наявності потреби в закупівлі оголосити нову процедуру дотримуючись Законодавства України в сфері публічних закупівель, не включаючи завідома дикримінаційних умов.
4. Керуватись зараз і надалі в публічних закупівлях Законодавства України.
Також зазначаємо нашу занепокоєність тим, що наша вимога зміни рішення Замовником буде проігнорована, тому залишаємо цю інформацію в системі для зацікавлення відповідних моніторингових органів.
З повагою,
ФОП Шахназарян Е.Р.
Вирішення:Правові та економічні засади здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон.
П.11 ч.1 ст.1 Закону визначено, що замовники ― суб`єкти, визначені згідно із ст.2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
П.22 ч.1 ст.1 Закону визначено, що предмет закупівлі ― товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
У ч.1 ст.3 Закону вказано, що цей Закон застосовується до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт ― 1,5 мільйона гривень.
Згідно ст.13 Закону, закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Як виняток та відповідно до умов, визначених у ч.2 ст.40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені ч.1 цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель.
Відповідно до п.28 ч.1 ст.1 Закону, спрощена закупівля ― придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1, 2 ч.1 ст.3 Закону.
Згідно з частинами 1, 2 ст.14 Закону, спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до ст.30 Закону.
Ч.9 ст.14 Закону унормовано, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Відповідно до частин 10-12 ст.14 Закону, розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абз.1, 2 ч.1 ст.28 цього Закону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Частинами 1, 2, 3 ст.16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність критеріям.
Згідно до ч.14 ст.14 Закону, інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов`язаний надати йому відповідь.
Ухвалені замовником рішення у процедурі спрощеної закупівлі за предметом ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт рентген-кабінету в головному лікувальному корпусі (лікарні), розташованому за адресою: вул. Ізмаїльська, 63, м. Болград Одеської обл.), ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-23-000119-a відповідають вимогам Закону.
Згідно ч.20 ст.14 Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Право чи інтерес мають бути захищені у спосіб, який є ефективним, тобто таким, що відповідає змісту відповідного права чи інтересу, характеру його порушення, невизнання або оскарження та спричиненим цими діяннями наслідкам. Слід розуміти, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі при зверненні до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду з відповідним зверненням повинен сформулювати заявлені вимоги таким чином, щоб вони відповідали ефективному способу захисту права. Обраний спосіб захисту має безпосередньо втілювати мету, якої прагне досягти суб’єкт захисту, тобто мати наслідком повне припинення порушення його прав та охоронюваних законом інтересів. Іншими словами, у кінцевому результаті ефективний засіб повинен забезпечити поновлення порушеного права.
Вимоги учасника процедури спрощеної закупівлі на забезпечення поновлення прав не спрямовані, не наведено та не доведено, яким чином рішення про визнання недійсним рішення про результати спрощеній закупівлі UA-2022-01-23-000119-a порушує права та охоронювані законом інтереси учасника ФОП «ШАХНАЗАРЯН ЕРНЕСТ РАЧИКОВИЧ», оскільки можливе визнання недійсним рішення про результати закупівлі не призведе до автоматичного поновлення участі та розгляді пропозиції ФОП «ШАХНАЗАРЯН ЕРНЕСТ РАЧИКОВИЧ» у спрощеній закупівлі UA-2022-01-23-000119-a.
Статус вимоги:Не задоволено
Задовільнена:Ні
invalid
0
resolved
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно неправомірної дискваліфікації
Номер:fe430ff6b94a4772b69c9f9a7a39e5d2
Пов'язана кваліфікація:ФОП "ШАХНАЗАРЯН ЕРНЕСТ РАЧИКОВИЧ", UA-EDR 2358217737
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-23-000119-a.b3
Назва:Стосовно неправомірної дискваліфікації
Вимога:
1. Відповіді на звернення учасників
Відповідно до вимог абзацу 3 частини 7 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник протягом одного робочого дня х їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі.
В законі відсутні вимоги/положення, які прямо вказують на обов’язок замовника надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації. Разом з тим, в електронній системі закупівель технічно реалізована можливість з боку замовника надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації.
Враховуючи викладене, якщо замовник не має можливості надати відповідь роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, в тому числі у строк, визначений Законом, такий замовник відповідно до п.2 частини 17 статті 14 Закону повинен відмінити спрощену закупівлю з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ігнорування замовником законодавства, як в даній, так і в минулій закупівлі стосовно того ж самого предмету закупівлі (що була відмінена після прийняття найдорожчої пропозиції) передвіщає повторення історії минулої закупівлі.
2. Відсутність п.3 в документі «Пропозиція»
Припускаємо, що п. 3 з переліком найменувань кошторисних документів був доданий замовником в Додаток 1 Форма пропозиції на відміну від того ж самого додатку в минулій закупівлі стосовно того ж самого предмету закупівлі (що була відмінена) з метою створення потенціальної помилки з боку учасника. Разом з цим даний пункт не має значного сенсу, т.я. замовником і так вимагаються дані перелічені документи у п.6 Додатку 2, і ненадання їх призвело б до відхилення пропозиції. Нами в складі документів пропозиції були надані всі перелічені кошторисні документи. Дана помилка може вважатися формальною згідно п.2 Переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020р., як така, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Тому відхилення Пропозиції ФОП Шахназарян з цієї причини не є правомірним.
3. Стосовно складських приміщень
В договорі оренди зазначено що приміщення які орендуються є нежитловими. В документі «26. Дов. обладнання», наданому учасником, зазначено що ці приміщення використовуються як складські. Дані формулювання не протирічать один одному та не виключають один одного (на відміну від того, якщо б в договорі оренди було б прямо зазначено мету оренди, наприклад, «розміщення офісу»). Тому висновок замовника стосовно невідповідності орендованих учасником складських приміщень є безпідставний (знову застосований незаконний «власний розсуд») і відхилення Пропозиції ФОП Шахназарян з цієї причини є неправомірним.
4. Стосовно працівників.
Замовник в тендерній документації прямо вказав, що Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таке ж саме формулювання міститься і в Законі Про публічні закупівлі. Учасник ФОП Шахназарян для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо працівників залучив сторонніх суб’єктів господарювання і подав про них всю інформацію, що вимагав замовник, а також цілком і повністю підтвердив професійну кваліфікацію спеціалістів. Замовник зі свого боку знову, як і в минулій закупівлі, що була відмінена, пояснює причину відхилення пропозиції відсутністю трудових правовідносин між працівниками та ФОП Шахназанян. Але ж в даному разі об’єктивно зрозуміло, що ніяких трудових правовідносин між ФОП Шахназарян та працівниками субпідрядників/співвиконавців не повинно бути і бути не може. Тому і вимагати їх наявності замовник не має права, а тим паче, відхиляти з цього приводу нашу пропозицію.
Вкотре вимагаємо замовника чітко дотримуватись Закону, та не допускати конфлікту інтересів власних і громадських, які заключаються у швидкому, економічно вигідному та якісному проведенні ремонту в установі, що належить громаді.
Вирішення:Спрощена закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (ст.14 Закону).
У п.7 ст.14 Закону зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Технічно система електронних закупівель дає можливість замовнику встановити додатковий час для надання відповідей, але не зобов’язує замовника це робити.
Також в Законі описаний порядок проведення процедури відкритих торгів, для яких, у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру (п.2 ст.24 Закону). Проте, для перебігу спрощеної закупівлі такої норми Законом не передбачено.
Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати заповнену форму «Пропозиція».
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 затверджений перелік формальних помилок відповідно до абз.12 п.11 ч.1 ст.9 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п.2 затвердженого цим наказом переліку, технічною вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Проте, пункт з вимогами до учасника про надання до цінової пропозиції розрахунку ціни (договірну ціну, локальний кошторис на будівельні роботи з розрахунком одиничної вартості, відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, зведений кошторисний розрахунок) згідно технічного завдання, що відповідає сумі закупівлі, не є таким, що «не стосується характеристики предмета закупівлі».
Відповідно до пункту 14 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх найменування та кількості, правових підстав користування (власні/орендовані/на підставі договорів про надання послуг/лізингу тощо) згідно Додатку 7, разом з документами, що підтверджують право користування складським приміщенням.
Відповідно до пункту 15 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасники повинні надати у складі пропозиції, в тому числі, Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідний для виконання робіт, що є предметом закупівлі, з інформацією про кожного, хто буде долучений до виконання умов Договору із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального професійного стажу роботи (форма згідно Додатку 8).
Допускається наявність окремої посади або виконання відповідних функцій за сумісництвом або залучення сторонніх спеціалістів на договірних засадах для особи, відповідальної за охорону праці на підприємстві, та для особи, відповідальної за пожежну безпеку на підприємстві, які обов’язково повинні бути у наявності.
У п.24 ч.1 ст.1 Закону вказано, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі ― пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. У ч.9 ст.14 Закону вказано, що пропозиції подаються учасниками шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
У ч.14 ст.14 Закону вказано, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Зі звернення учасника не зрозуміло, яку саме додаткову аргументацію він вимагає надати.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:14.02.2022 14:02
invalid
invalid
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Номер:61fa5404792c479ab8cc342b318807c5
Пов'язана кваліфікація:ФОП "ШАХНАЗАРЯН ЕРНЕСТ РАЧИКОВИЧ", UA-EDR 2358217737
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-23-000119-a.b2
Назва:Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
1. Відповіді на звернення учасників
Відповідно до вимог абзацу 3 частини 7 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник протягом одного робочого дня х їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі.
В законі відсутні вимоги/положення, які прямо вказують на обов’язок замовника надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації. Разом з тим, в електронній системі закупівель технічно реалізована можливість з боку замовника надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі саме в період уточнення інформації.
Враховуючи викладене, якщо замовник не має можливості надати відповідь роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, в тому числі у строк, визначений Законом, такий замовник відповідно до п.2 частини 17 статті 14 Закону повинен відмінити спрощену закупівлю з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ігнорування замовником законодавства, як в даній, так і в минулій закупівлі стосовно того ж самого предмету закупівлі (що була відмінена після прийняття найдорожчої пропозиції) передвіщає повторення історії минулої закупівлі.
2. Відсутність п.3 в документі «Пропозиція»
Припускаємо, що п. 3 з переліком найменувань кошторисних документів був доданий замовником в Додаток 1 Форма пропозиції на відміну від того ж самого додатку в минулій закупівлі стосовно того ж самого предмету закупівлі (що була відмінена) з метою створення потенціальної помилки з боку учасника. Разом з цим даний пункт не має значного сенсу т.я. замовником і так вимагаються дані перелічені документи у п.6 Додатку 2, і ненадання їх призвело б до відхилення пропозиції. Нами в складі документів пропозиції були надані всі перелічені кошторисні документи. Дана помилка може вважатися формальною згідно п.2 Переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020р., як така, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Тому відхилення Пропозиції ФОП Шахназарян з цієї причини не є правомірним.
3. Стосовно складських приміщень
В договорі оренди зазначено що приміщення які орендуються є нежитловими. В довідці №140 від 02.02.2022, наданій учасником, зазначено що ці приміщення використовуються як складські. Дані формулювання не протирічать один одному та не виключають один одного (на відміну від того, якщо б в договорі оренди було б прямо зазначено мету оренди, наприклад, «розміщення офісу»). Тому висновок замовника стосовно невідповідності орендованих учасником складських приміщень є безпідставний (знову застосований незаконний «власний розсуд») і відхилення Пропозиції ФОП Шахназарян з цієї причини є неправомірним.
4. Стосовно працівників.
Замовник в тендерній документації прямо вказав, що Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таке ж саме формулювання міститься і в Законі Про публічні закупівлі. Учасник ФОП Шахназарян для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо працівників залучив сторонніх суб’єктів господарювання і подав про них всю інформацію, що вимагав замовник, а також цілком і повністю підтвердив професійну кваліфікацію спеціалістів. Замовник зі свого боку знову, як і в минулій закупівлі, що була відмінена, пояснює причину відхилення пропозиції відсутністю трудових правовідносин між працівниками та ФОП Шахназанян. Але ж в даному разі об’єктивно зрозуміло, що ніяких трудових правовідносин між ФОП Шахназарян та працівниками субпідрядників/співвиконавців не повинно бути і бути не може. Тому і вимагати їх наявності замовник не має права, а тим паче, відхиляти з цього приводу нашу пропозицію.
Резюмуючи вищевикладене, висловлюємо підозру про те, що замовник не відмовився від своїх особистих цілей в даній закупівлі, як і в минулій, і так само як і тоді, сподівається визначити переможцем учасника з найдорожчою ціною.
Вкотре вимагаємо замовника чітко дотримуватись Закону, та не допускати конфлікту інтересів власних і громадських, які заключаються у швидкому, економічно вигідному та якісному проведенні ремонту в установі, що належить громаді. Вимагаємо перегляду рішення уповноваженої особи Болградської ЦРЛ стосовно відхилення най економічно вигіднішої пропозиції ФОП Шахназарян і визнання його переможцем даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.02.2022 09:49
Опис причини скасування:Номер довідки потребує коригування
Дата скасування:11.02.2022 10:11
cancelled
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:b2d293e28ec54ee391a6084ea06b771d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-23-000119-a.b1
Назва:Дискримінаційна вимога
Вимога:
Наше підприємство веде діяльність з 2017 року. Ми плануємо взяти участь в даному тендері.
В штаті нашого підприємства наявні всі необхідні для виконання технічного завдання працівники, однак кваліфікований електрозварювальник з 15-тирічним досвідом роботи прийнятий до штату нашого підприємства з 01.01.2022 року. У зв'язку зі встановленою вимогою наявності стажу роботи працівників на підприємстві не менше ніж три місяці, наші права на участь в цій закупівлі порушені.
Вважаємо вимогу про обмеження мінімального стажу працівників на підприємстві дискримінаційною та вимагаємо її усунення через внесення змін до тендерної документації у дотримання ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вирішення:Доброго дня.
Шановний Учаснику,
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі — Закон) визначає, що Учасник подає тендерну пропозицію з інформацією про відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим Замовником (ч.1 ст.26 Закону).
Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ч.2 ст.16 Закону).
Відповідно до Податкового кодексу України, працівник — фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону (п.п.14.1.195 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України).
Мінімальний строк трудового договору, як і максимальний, законодавством не встановлений. Замовником на свій розсуд було визначено мінімальний термін, який дає можливість зробити висновки про трудові відносини між Учасником і працівниками, що будуть виконувати роботи. Така вимога надає замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які надають послуги, виконують роботи неналежної якості.
Таким чином, внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, які вимагаються у замовника вважається недоцільними.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:27.01.2022 16:32