• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональні пристрої формату А4)

Згідно Додатку №1 до тендерної документації

Торги відмінено

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 21.08.2017 17:14 - 08.09.2017 00:00
Скарга
Очікує розгляду

Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 4334270384f04964a757403fe726bf40
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-21-000640-c.b9
Назва: Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Ми,Товариство з обмеженою відповідальністю «Мегапринт Сервіс» приймали участь у відкритих торгах Виконавчого комітету Одеської міської ради на закупівлю багатофункціональних пристроїв формату А4 , Ідентифікатор закупівлі:UA-2017-08-21-000640-c , вважаємо , що дії Замовника порушують законодавству у сфері публічних закупівель, більш детально наведено у листі , який прикріплено до скарги.
Пов'язані документи: Учасник
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Олег Анатолійович +380443377888 oleg@megaprint.com.ua http://megaprint.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Про відхилення

Номер: c259208cdbec40beba0b72294b05eba7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-21-000640-c.b7
Назва: Про відхилення
Вимога:
Протокол №97 від 08.11.2017р. Розгляд тендерної пропозиції ТОВ Мегапринт Сервіс.pdf в якому зазначено про відхилення пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" було опубліковано 08 листопада о 20:48. З відкритих джерел відомо, що робочий час Виконовчого комітету Одеської міської ради триває до 18:00. Вимагаю надати інформацію на яких підставках було опубліковано у не робочий час , о 20:48, протокол про відхилення пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" у не робочий час.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно змісту Вашої вимоги, зареєстрованої за Вимога UA-2017-08-21-000640-c.b7 від 10 листопада 2017 року о 17:02 год. “Про відхилення” до закупівлі №UA-2017-08-21-000640-c, вважаємо за доцільне зазначити наступне. Пунктом 3 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Повідомляємо Вам, що Ваша вимога не є вимогою щодо надання додаткової аргументації стосовно причин відхилення Вашої тендерної пропозиції . Таким чином тендерний комітет з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету міста при головному розпоряднику бюджетних коштів – виконавчому комітеті Одеської міської ради вважає вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Про авторизаційний лист виробника НР

Номер: b2e0f351c969452aa1a347dbdfc58f98
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-21-000640-c.b8
Назва: Про авторизаційний лист виробника НР
Вимога:
Відповідно до ІІІ Розділу тендерної документації учасник повинен надати листа авторизації від виробника чи офіційного представництва виробника в Україні. Учасник надав документ " кваліфікаційні документи.pdf " в якому є лист авторизацію від імені HP Юроп БіВі, Мейрін Бранч, Швейцарія , що є лише представництом виробника в Швейцарії ,а не виробником чи офіційним представництвом виробника в Україні Виробником НР є Хьюлетт-Паккард (англ. Hewlett-Packard) - найбільший американський виробник, генеральний офіс якого розміщений в Каліфорнії, в Пало -Альто, відповідно до офіційного сайту http://www.hp.com Отже пропозиція КОМПАНІЇ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ не відповідає вимогам тендерної документації та вимагаємо відхилити їх пропозицію
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Стосовно змісту Вашої вимоги, зареєстрованої за № UA-2017-08-21-000640-c.b8 від 13 листопада 2017 09:04 “Про авторизаційний лист виробника HP” до закупівлі №UA-2017-08-21-000640-c, вважаємо за доцільне зазначити наступне. Аналогічна Вимога була викладена Учасником 09.11.2017 р. о 14:29 год. та розглянута тендерним комітетом з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету міста при головному розпоряднику бюджетних коштів – виконавчому комітеті Одеської міської ради 10 листопада 2017 року. Текст відповіді викладений у розділі Вимоги про усунення порушень (Закупівля UA-2017-08-21-000640-c) 10 листопада 2017 р. о 16:50 год. Додатково повідомляємо, що на ім’я виконавчого комітету Одеської міської ради надійшов лист від HP Europe B.V. Meyrin Branch, Switzerland (далі “HPEBV”) № 381/INF/2017 від 10.11.2017р. (додається), у якому підтверджується, що HPEBV є виробником комп’ютерної продукції, рішень, та аксесуарів HP inc., яка розташована в Амстелвині, Нідерланди, та працює як дочірня компанія HP inc.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Про авторизаційний лист виробника

Номер: a73b10c575da4f3e81fd607c0b54de04
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-21-000640-c.c6
Назва: Про авторизаційний лист виробника
Вимога:
Відповідно до ІІІ Розділу тендерної документації учасник повинен надати листа авторизації від виробника чи офіційного представництва виробника в Україні. Учасник надав документ " кваліфікаційні документи.pdf " в якому є лист авторизацію від імені HP Юроп БіВі, Мейрін Бранч, Швейцарія , що є лише представництом виробника в Швейцарії ,а не виробником чи офіційним представництвом виробника в Україні Виробником НР є Хьюлетт-Паккард (англ. Hewlett-Packard) - найбільший американський виробник, генеральний офіс якого розміщений в Каліфорнії, в Пало -Альто, відповідно до офіційного сайту http://www.hp.com Отже пропозиція КОМПАНІЇ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ не відповідає вимогам тендерної документації та вимагаємо відхилити їч пропозицію
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно змісту Вашої вимоги, зареєстрованої за №UA-2017-08-21-000640-c.c6 від 09.11.2017 р. о 14:29 до закупівлі №UA-2017-08-21-000640-c, вважаємо за доцільне зазначити наступне. Пунктом 3 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Повідомляємо Вам, що Ваша вимога не є вимогою щодо надання додаткової аргументації стосовно причин відхилення Вашої тендерної пропозиції . Таким чином тендерний комітет з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету міста при головному розпоряднику бюджетних коштів – виконавчому комітеті Одеської міської ради вважає вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Графік роботи

Номер: 96998c0d8cce4c53b1585dd9cdc3aa98
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-21-000640-c.c5
Назва: Графік роботи
Вимога:
Прошу надати графік роботи з зазначенням робочого часу від Замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно змісту Вашої вимоги, зареєстрованої за №UA-2017-08-21-000640-c.c5 від 09.11.2017 р. о 08:33 до закупівлі №UA-2017-08-21-000640-c, вважаємо за доцільне зазначити наступне. Пунктом 3 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Повідомляємо Вам, що Ваша вимога не є вимогою щодо надання додаткової аргументації стосовно причин відхилення Вашої тендерної пропозиції . Таким чином тендерний комітет з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету міста при головному розпоряднику бюджетних коштів – виконавчому комітеті Одеської міської ради вважає вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 68934efc4bc544c2b373bb881ef49502
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-21-000640-c.b4
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" є неправомірним і таким що призводить до порушення наших законних інтересів, порушує принципи (добросовісної конкуренції серед учасників,недискримінації учасників) здійснення закупівель.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.10.2017 17:45
Дата виконання рішення Замовником: 30.10.2017 12:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “Мегапринт Сервіс” та скасовано рішення про визначення компанії “Скайлайн електронікс ЛТД” у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональні пристрої формату А4) (Детально у Протоколі засідання тендерного комітету № 84 від 26.10.2017 р.)
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Олег Анатолійович +380443377888 oleg@megaprint.com.ua http://megaprint.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Про відхилення пропозиції

Номер: f378aef0b7104ab09f1f724ccd6cb7f5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-21-000640-c.b3
Назва: Про відхилення пропозиції
Вимога:
Відповідно V Розділу тендерної документації оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ціни з ПДВ. Пропозиція ТОВ "Мегапринт Сервіс" є найбільш економічно вигідною , з найменшою ціною , для замовника, а отже відхилення пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс" по іншим критеріям є порушення вимог тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаю відмінити рішення Замовника про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "Мегапринт Сервіс"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно змісту Вашої вимоги, № 52980 до закупівлі № UA-2017-08-21-000640-c повідомляємо наступне. У рішенні №69 від 26.09.2017 року (оприлюдненому 26.09.2017 року 17:21) зазначено невідповідності технічних вимог, запитуваних у тендерній документації на проведення відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональні пристрої формату А4), характеристикам зазначеним у тендерній пропозиції ТОВ “Мегапринт Сервіс”. Тому, на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, відхилено тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином тендерний комітет з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету міста при головному розпоряднику бюджетних коштів – виконавчому комітеті Одеської міської ради вважає вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Оптична роздільна здатність

Номер: e22fdc3e09f747f2b13858cd966cdb5f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-21-000640-c.a2
Назва: Оптична роздільна здатність
Вимога:
Оптична роздільна здатність сканеру: не гірше 1200х1200 т/д Даний параметр є дискримінаційним, тому що звичайні офісні вимоги задовольняють значно менші параметри 300х300/ 600х600. В разі якщо іноді потребується вища роздільна здатність, можливо використовувати програмовану роздільну здатність, яка зазвичай значно вища ніж оптична. Вказані вимоги 1200х1200 т/д значно звужують перелік апаратів що можуть бути запропоновані. Просимо внести зміни до документації конкурсних торгів : Оптична роздільна здатність сканеру: не гірше 600х600 т/д
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно змісту Вашої вимоги, зареєстрованої за №UA-2017-08-21-000640-c.a2 29.08.2017 р. о 15:36 до закупівлі №UA-2017-08-21-000640-c, вважаємо за доцільне зазначити наступне. Пунктом 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Закупівля фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (багатофункціональні пристрої формату А4) №UA-2017-08-21-000640-c здійснюється для задоволення виробничих потреб виконавчих органів Одеської міської ради, зокрема для Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради (далі – Департамент). Так, у Департаменті з метою забезпечення надання адміністративних послуг, відповідно до рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 р. № 4187-VI, створено структурний підрозділ – Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради (далі – Центр), в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. Статтею 4 Закону України “Про адміністративні послуги” передбачено, що державна політика у сфері надання адміністративних послуг базується на принципах оперативності та своєчасності, раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, необхідних для отримання адміністративних послуг, доступності та зручності для суб’єктів звернень. Також статтею 12 Закону України “Про адміністративні послуги” передбачено, що час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через центр надання адміністративних послуг, і у центрах надання адміністративних послуг, утворених при виконавчих органах міських рад міст, що є адміністративними центрами областей, Автономної Республіки Крим, а також при Київській, Севастопольській міських та районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях, становить не менше шести днів на тиждень та семи годин на день. Таким чином, вимоги до рекомендованого навантаження на багатофункціональні пристрої Центру адміністративних послуг Одеської міської ради, враховуючи те, що в місті Одесі проживає понад один мільйон мешканців, суттєво відрізняються від звичайних офісних вимог. Навантаження на принтер має забезпечувати безперебійний прийом суб’єктів звернення протягом всього робочого дня. Адміністратор під час прийому заявника роздруковує велику кількість документів, зокрема бланки заяв, описів, листів-проходження справ та інших документів, необхідних для організації надання кожної адміністративної послуги. Час, відведений для організації надання адміністративних послуги та прийому документів у Департаменті, чітко регламентований, здійснюється попередній запис, тож затягування прийому з технічних причин призведе до штучного збільшення черги та обурення відвідувачів. Крім того, відповідно до рішення Одеської міської ради від 16.03.2016 року № 421-VII «Про здійснення виконавчим органом Одеської міської ради на території міста Одеси повноважень органу реєстрації, передбачених Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» виконавчим органом Одеської міської ради, що здійснює повноваження органу реєстрації на території міста Одеси, є Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради. Згідно з вимогами статті 11-2 Закону України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” на Департамент покладено обов’язок формування та ведення Реєстру територіальної громади міста Одеси. Для створення зазначеного Реєстру, підпунктом 2.5 пункту 2 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 27.10.2016 р. №324 «Про комплексні заходи із забезпечення реалізації положень Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» в частині здійснення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території м. Одеси», Департаменту доручено забезпечення приймання та сканування картотек з питань реєстрації фізичних осіб від житлово-експлуатаційних організацій, інших підприємств, установ та організацій, що забезпечували або забезпечують ведення відповідних картотек, а також картотек центрального органу виконавчої влади, що реалізував державну політику у сфері реєстрації фізичних осіб, наявних в його територіальних органах на території міста Одеси. Враховуючи, що картки реєстрації зберігались тривалий час, так, зокрема, деякі картки заповнювались у 70-х роках минулого сторіччя і раніше, написи та зображення на них є блідими, папір – старим, пожовклим та потертим, тож для отримання якісного зображення під час сканування таких архівних документів та забезпечення можливості подальшого використання даних, що містяться у картотеках, Департаменту необхідно використання сканерів з високою оптичною роздільною здатністю. Враховуючи зазначене, з метою забезпечення безперебійної роботи Центру, а також для належного виконання своїх посадових обов’язків адміністраторами є нагальна потреба у закупівлі багатофункціональних пристроїв з такими параметрами, як, зокрема, оптичною роздільною здатністю сканеру не гірше 1200 х 1200 т/д. Таким чином тендерний комітет з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету міста при головному розпоряднику бюджетних коштів – виконавчому комітеті Одеської міської ради вважає вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 65811a29d720404785e0699ff85c895c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-21-000640-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Розглянувши тендерну документацію на закупівлю Код ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (багатофункціональні пристрої формату А4) (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-21-000640-c, оприлюднене в системі публічних закупівель Prozorro, ID e6bcce66b06b4c4ab71432ffc46973ad від 21.08.2017 року) та повідомляємо про встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та суперечать нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Складені таким чином технічні вимоги до предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів, що призводить до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів, і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінация учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 2 до документації конкурсних торгів) підготовлена виключно під певного виробника обладнання та заздалегідь визначеного постачальника. Сукупність вказаних характеристик не характерна для жодного із виробників техніки для друку таких як, Xerox, Samsung, Canon, Brother, Konica Minoltа, Develop тощо, а наявна лише у єдиного виробника обладнання – Hewlett-Packard: Рекомендоване навантаження на принтер: не менш ніж 6000 сторінок/міс Оптична роздільна здатність сканеру: не гірше 1200х1200 т/д Діюче законодавство України в сфері публічних закупівель передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначити умови обороту товарів на ринку. Крім того, згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємось з проханням внести зміни до документації конкурсних торгів з урахуванням вищезазначених вимог. Рекомендоване навантаження на принтер: не менш ніж 3500 сторінок/міс Оптична роздільна здатність сканеру: не гірше 600х600 т/д Зміна цих показників не впливає на якісні показники багатофункціонального пристрою, але значно розширює перелік апаратів, які зможуть взяти участь в даному тендері. У разі обмеження участі інших виробників згідно лімітованих технічних показників, що відповідають тільки моделі Hewlett-Packard LaserJet Pro M521dn/dw, змушені оскаржувати тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно змісту Вашої вимоги, зареєстрованої за № UA-2017-08-21-000640-c.a1 28.08.2017 р. о 14:37 хв. до закупівлі № UA-2017-08-21-000640-c, вважаємо за доцільне зазначити наступне. Пунктом 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби¬ – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Закупівля фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (багатофункціональні пристрої формату А4) № UA-2017-08-21-000640-c здійснюється для задоволення виробничих потреб виконавчих органів Одеської міської ради, зокрема Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради (далі – Департамент). Так, у Департаменті з метою забезпечення надання адміністративних послуг, відповідно до рішення Одеської міської ради від 17.12.2013 р. № 4187-VI, створено структурний підрозділ – Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради (далі – Центр), в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. Статтею 4 Закону України “Про адміністративні послуги” передбачено, що державна політика у сфері надання адміністративних послуг базується на принципах оперативності та своєчасності, раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, необхідних для отримання адміністративних послуг, доступності та зручності для суб’єктів звернень. Також статтею 12 Закону України “Про адміністративні послуги” передбачено, що час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через центр надання адміністративних послуг, і у центрах надання адміністративних послуг, утворених при виконавчих органах міських рад міст, що є адміністративними центрами областей, Автономної Республіки Крим, а також при Київській, Севастопольській міських та районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях, становить не менше шести днів на тиждень та семи годин на день. Таким чином, вимоги до рекомендованого навантаження на багатофункціональні пристрої Центру адміністративних послуг Одеської міської ради, враховуючи те, що в місті Одесі проживає понад один мільйон мешканців, суттєво відрізняються від звичайних офісних вимог. Навантаження на принтер має забезпечувати безперебійний прийом суб’єктів звернення протягом всього робочого дня. Адміністратор під час прийому заявника роздруковує велику кількість документів, зокрема бланки заяв, описів, листів-проходження справ та інших документів, необхідних для організації надання кожної адміністративної послуги. Час, відведений для організації надання адміністративних послуг та прийому документів у Департаменті, чітко регламентований, здійснюється попередній запис, тож затягування прийому з технічних причин призведе до штучного збільшення черги та обурення відвідувачів. Крім того, відповідно до рішення Одеської міської ради від 16.03.2016 року № 421-VII «Про здійснення виконавчим органом Одеської міської ради на території міста Одеси повноважень органу реєстрації, передбачених Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» виконавчим органом Одеської міської ради, що здійснює повноваження органу реєстрації на території міста Одеси, є Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради. Згідно з вимогами статті 11-2 Закону України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” на Департамент покладено обов’язок формування та ведення Реєстру територіальної громади міста Одеси. Для створення зазначеного Реєстру, підпунктом 2.5 пункту 2 рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 27.10.2016 р. № 324 «Про комплексні заходи із забезпечення реалізації положень Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» в частині здійснення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території м. Одеси» Департаменту доручено забезпечення приймання та сканування картотек з питань реєстрації фізичних осіб від житлово-експлуатаційних організацій, інших підприємств, установ та організацій, що забезпечували або забезпечують ведення відповідних картотек, а також картотек центрального органу виконавчої влади, що реалізував державну політику у сфері реєстрації фізичних осіб, наявних в його територіальних органах на території міста Одеси. Враховуючи, що картки реєстрації зберігались тривалий час, так, зокрема, деякі картки заповнювались у 70-х роках минулого сторіччя і раніше, написи та зображення на них є блідими, папір – старим, пожовклим та потертим, тож для отримання якісного зображення під час сканування таких архівних документів та забезпечення можливості подальшого використання даних, що містяться у картотеках, Департаменту необхідно використання сканерів з високою оптичною роздільною здатністю. Враховуючи зазначене, з метою забезпечення безперебійної роботи Центру, а також для належного виконання своїх посадових обов’язків адміністраторами є нагальна потреба у закупівлі багатофункціональних пристроїв з такими параметрами, як, зокрема, рекомендованим навантаженням на принтер не менше ніж 6 000 сторінок/міс та оптичною роздільною здатністю сканеру не гірше 1200 х 1200 т/д. Таким чином тендерний комітет з організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету міста при головному розпоряднику бюджетних коштів – виконавчому комітеті Одеської міської ради вважає вимогу необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Задоволено