-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля, горох зелений лущений, квасоля біла
Завершена
137 477.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 687.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 687.39 UAH
Період оскарження:
22.01.2022 00:50 - 28.01.2022 00:55
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне визначення
Номер:
d7ced6daf3d742a489771b8d4e428c64
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-22-000013-b.b2
Назва:
Неправомірне визначення
Вимога:
Відповідним протоколом уповноваженої особи у даній спрощеної закупівлі учасника ПП "ДІАДЕМА" було визнано переможцем.
Товариство з обмеженою відповідальністю "БС-ФУД" не погоджується з даним рішенням і вважає його незаконним, оскільки у пропозиції учасника ПП "ДІАДЕМА" наявні порушення та невідповідності вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлів, а саме:
- П.2 Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
1. Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність товару, що накуповується:
Завірену Учасником, належним чином, копію діючого на момент розкриття пропозиції, сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання транспортування та торгівлі харчовими продуктами. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі;
У складі пропозиції учасника ПП "ДІАДЕМА" надається сертифікат відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO22000:2019, виданий ДП «ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», однак до нього відсутній «оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності», що порушує вимоги, встановлені Оголошенням.
- П.12 Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
В підтвердження цього Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію договору з підприємством, яке виконує дезінфекцію транспортного засобу та актів наданих послуг (виконаних робіт) з дезінфекції транспортного засобу за один повний місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом та печаткою(за наявності та у разі її використання)уповноваженої особи Учасника (стосується Учасників, у яких дезінфекцію транспортного засобу виконують постачальники або підрядники);
У складі пропозиції учасника ПП "ДІАДЕМА" надається підтвердження проведення дезінфекції транспортного засобу за грудень 2021року, проте, враховуючи, що дата розкриття тендерних пропозицій приходить на лютий 2022 року, то місяцем, що передує даті розкриття, є січень. ПП "ДІАДЕМА" не надає підтвердження проведення дезінфекції транспортного засобу за вказаний місяць, отже не виконано вимоги Оголошення.
Таким чином, пропозиція учасника ПП "ДІАДЕМА"не відповідає вимогам Оголошення та підлягає відхиленню. Також варто варто зауважити, що дана пропозиція визначена переможцем незаконно, а отже звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» , а також ч. 2 статті 164-14 Кодексу України про Адміністративні правопорушення придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2022 17:42
Вирішення:
Шановний учаснику!
За результатом розгляду вашої вимоги, замовником прийнято рішення відмовити у її задоволенні. Підстави для відхилення вашої пропозиції детальним чином викладені в рішенні уповноваженої особи. Закупівля проводиться з неухильним дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.02.2022 17:01
Вимога
Залишено без розгляду
Відхилення
Номер:
010a1b9a0f8d49f4998d032dc17183e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-22-000013-b.b1
Назва:
Відхилення
Вимога:
Відповідним протоколом уповноваженої особи у спрощеної закупівлі було дискваліфіковано учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БС-ФУД" було дискваліфіковано з таких підстав:
«Відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації учасник надає відомості про реєстрацію потужностей за видом діяльності: транспортування (транспортні засоби мають відповідати ст.23, 25. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). А отже, учасник повинен був надати рішення про державну реєстрацію потужності, а саме транспортних засобів, якими здійснюється транспортування харчових продуктів тваринного походження»
Проте, звертаємо увагу Замовника, що вимога щодо підтвердження реєстрації потужностей в Оголошення сформовано наступним чином:
«2.Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи, які підтверджують якість та безпечність товару, що закуповується:
Копію довідки про реєстрацію потужностей, видану на ім’я учасника (лист територіального управління ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ, в якому зазначена інформація про їх реєстрацію як оператора ринку)»
На виконання цієї вимоги було надано лист територіального управління ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ №Вих-01-27/27-14/171 від 10.08.2021р., де зазначено інформацію про реєстрацію учасника як оператора ринку та вказано реєстраційний номер потужності r-UA-16-14-354, що виданий на авто RENAULT MASCOTT, вантажний фургон малотоннажний-в, днз ВІ0388СЕ, в якому встановлено Рефрижератор, відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, який міститься в складі пропозиції. Ця інформація міститься на офіційному порталі Держпрожспоживслужби у відкритому доступі за посиланням https://www.agro-id.gov.ua/reestr.rs/rs/
Тобто вимога щодо надання підтверджуючих документів щодо якості та безпечності товару виконана в повному обсязі. Також звертаємо увагу на на ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», де зазначено, що на діяльність, пов’язану з харчовими продуктами тваринного походження видається експлуатаційний дозвіл, яким також міститься у складі пропозиції.
Отже, дискваліфікація учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "БС-ФУД" є неправомірною і таке рішення Замовника підлягає скасуванню. Також варто варто зауважити, що дана пропозиція визначена переможцем незаконно, а отже звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» , а також ч. 2 статті 164-14 Кодексу України про Адміністративні правопорушення придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2022 17:37
Вирішення:
Шановний учаснику!
За результатом розгляду вашої вимоги, замовником прийнято рішення відмовити у її задоволенні. Підстави для відхилення вашої пропозиції детальним чином викладені в рішенні уповноваженої особи. Закупівля проводиться з неухильним дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.02.2022 17:01