• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та територій) (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90911200-8 Послуги з прибирання будівель)

Місцезнаходження замовника. 33013, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Кавказька, 9а. Категорія замовника. Передбачена п.2 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи соціального страхування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, що готуються замовниками, викладаються українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.

Торги не відбулися

2 175 571.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 878.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2022 18:02 - 02.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне визначення переможця закупівлі

Номер: a344c0f7cbbc4b2dae73a9735ab57b15
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-016930-b.a2
Назва: Неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
21.01.2022р Рівненським обласним центром зайнятості було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання з конкретною назвою предмета закупівлі: «ДК 021-2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та територій) (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90911200-8 Послуги з прибирання будівель)» (Номер у Prozorro: UA-2022-01-21-016930-b). Кінцевий строк подання пропозицій Учасниками встановлено – 06.02.2022 об 18:07 У даній процедурі закупівлі прийняли участь Учасники: Приватне підприємство «Альфа-ЩТ», Товариство з обмеженою відповідальністю «Ювілайн», Фізична особа-підприємець Субот Тетяна Андріївна. За результатами проведеного аукціону 07.02.2022 найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювілайн». Рівненським обласним центром зайнятості оприлюднено протокол №25 від 11 лютого 2022р (Доказ №1), щодо визнання переможцем закупівлі учасника торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Ювілайн». Учасник закупівлі Приватне підприємство «Альфа-ЩТ» не погоджується з таким рішенням замовника з огляду на наступне: І. Згідно з п. 1 Розділу І Тендерної документації, Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі (Доказ №2). Відповідно до п. 1.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 4 до тендерної документації) (Доказ №3). Пунктом 2.1 Додатку № 4 до Тендерної Документації встановлено, що для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі подається в складі тендерної пропозиції довіреність/доручення із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії (Доказ №4). Учасником закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН» не подано довіреність/доручення із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи для Тимошкової Олени Володимирівни, яка не являється керівником учасника. На підставі цього, можна зробити висновок, що Тимошкова Олена Володимирівна не являється уповноваженою посадовою особою учасника. Будь-які пояснення з приводу уповноваженої посадової особи учасника в складі тендерної пропозиції відсутні. Відповідно до п. 1.2 Додатку №4 до Тендерної Документації, учасники подають копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці» (Доказ №4). Учасником закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН» в складі тендерної пропозиції подано посвідчення про перевірку знань законодавчих актів з охорони праці №000-9-2019-27 від 14.01.2019р на Тимошкову Олену Володимирівну, яка не являється уповноваженою посадовою особою учасника та керівником підприємства ТОВ «ЮВІЛАЙН» (Доказ №5). Учасником закупівлі не надано копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці», що суперечить вимогам п. 1.2 Додатку №4 до Тендерної Документації. На підставі цього пропозиція ТОВ «ЮВІЛАЙН» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Окрім цього, посвідчення про перевірку знань законодавчих актів з охорони праці №000-9-2019-27 від 14.01.2019р. надане учасником закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН» є недійсним та не може використовуватись для підтвердження проведення перевірки знань Закону України «Про охорону праці». Відповідно до п. 1.6 Типового положення про службу охорони праці встановлено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників проводиться в установленому законодавством порядку періодично один раз на три роки (Доказ №6). Згідно абз. 2 п. 3.13 розділу 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005р. зазначено, що особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (Доказ №7). Оскільки посвідчення про перевірку знань законодавчих актів з охорони праці №000-9-2019-27 видане 14.01.2019р., то воно було чинне до 14.01.2022р. Після 14.01.2022 р. посвідчення №000-9-2019-27 від 14.01.2019р. втратило чинність та не може використовуватись працівником. Для отримання чинного документу необхідно провести навчання і перевірку знань з питань охорони праці та у разі виявлення задовільних результатів отримати чинне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. Так, учасник закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН» не отримав та не надав у складі своєї тендерної пропозиції посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці» на виконання вимоги п. 1.2 Додатку №4 до Тендерної Документації. ІІ. Відповідно до п. 1.2 Додатку №4 до Тендерної Документації Учасник, який подає тендерну пропозицію, на працівників вказаних в довідці, надає копію звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (з Дотатком 1 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» (форма 1Д)) (за 4 квартал 2021 року), що подається у органи ДПС України (Доказ №4). 09.02.2022 Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Замовник вимагав від учасника закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН» виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему уточнених або нових документів (а саме: копію звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (з Додатком 1 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» (форма 1Д)) (за 4 квартал 2021 року), що подається у органи ДПС України, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до п. 2 Розділу 1 правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затверджених наказом міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5, копія документа - документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак (Доказ №8). Згідно з п. 1.3. розділу 3 Тендерної документації Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії (Доказ №3). Учасник закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН» на виконання вимоги про усунення невідповідностей надав файли «Звіт 2 часть.pdf» (Доказ №9) та «Звіт 1 часть.pdf» (Доказ №10). Дані документи не можна вважати копією тому що вони не містять точного знакового відтворення змісту чи документної інформації іншого документа та вигляд яких не відповідає оригіналам відповідних документів. Надані учасником закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН» файли «Звіт 2 часть.pdf» та «Звіт 1 часть.pdf» містять ознаки приховування частини інформації, попри те, що в Тендерній документації Замовника не встановлено наявності можливості в учасників приховувати частину інформації, що підтверджує відповідність ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В файлі «Звіт 2 часть.pdf» ознаки приховування частини інформації містяться на стор. 3 п. 94, стор. 8 п. 93, стор. 13 п. 92. В файлі «Звіт 1 часть.pdf» ознаки приховування частини інформації містяться на стор. 5 п.6, стор. 10 п. 6, стор. 15 п. 6. Ці документи подавалися до органів ДПС України та не могли мати перелічені замалювування частини інформації. Оскільки вигляд даних документів не відповідає оригіналам відповідних документів, то дані документи не можна вважати копією в розумінні Тендерної документації Замовника та правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затверджених наказом міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5. Учасник закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН» не надав копію звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (з Додатком 1 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» (форма 1Д)) (за 4 квартал 2021 року), що подається у органи ДПС України, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, таким чином не виправив виявлені замовником невідповідності у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк. Відповідно до п. 4.1 розділу 5 Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Не відхиливши пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН», Замовник порушив положення своєї ж документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювілайн» не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню. Своїми діями Замовником Рівненським обласним центром зайнятості порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», порушено принципи регламентовані цим Законом, зокрема: недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Зазначене призвело до порушення Замовником прав Приватного підприємства «Альфа-ЩТ» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювілайн», та всупереч власних вимог ТД та Закону визнав цього Учасника переможцем закупівлі, чим порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до порушення майнових прав Приватного підприємства «Альфа-ЩТ», так як ми є Учасником в закупівлі UA-2022-01-21-016930-b і подана нами тендерна пропозиція являється наступною найбільш економічно вигідною та не містить невідповідностей. Вважаємо, що не відхиливши пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювілайн» Замовник порушив ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, в редакції від 10.11.2021р відповідно до якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону, адже тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювілайн» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та підлягає відхиленню. Такі дії Замовника можуть свідчити про не об’єктивну оцінку пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювілайн» та нехтуванням законними правами інших учасників, зокрема Приватного підприємства «Альфа-ЩТ». На підставі цього, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі Рівненським обласним центром зайнятості; 3. Зобов’язати Рівненський обласний центр зайнятості скасувати протокол №25 від 11 лютого 2022р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем закупівлі учасника торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Ювілайн»; 4. Зобов’язати Рівненський обласний центр зайнятості повернути закупівлю на етап кваліфікації пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювілайн».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.12.2022 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2022 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.05.2022 11:13
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2022 14:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано. Скасовано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ЮВІЛАЙН" переможцем процедури закупівлі.
Автор: Приватне підприємство "АЛЬФА-ЩТ", Соловей Артем Маркіянович 380970789578 alfa.shcht@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 28e58a26d650422bb4c19da63da2ad97
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-016930-b.a1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
21.01.2022р. Вами було оголошено закупівлю за кодом ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання з конкретною назвою предмета закупівлі: «ДК 021-2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та територій) (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90911200-8 Послуги з прибирання будівель)» (Номер у Prozorro: UA-2022-01-21-016930-b). За результатами аукціону найбільш економічно вигідна пропозиція являється в Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮВІЛАЙН» (далі по тексту ТОВ «ЮВІЛАЙН»). 11.02.2022р. опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №25, в якому ТОВ «ЮВІЛАЙН» визначено переможцем закупівлі UA-2022-01-21-016930-b. Приватне підприємство «АЛЬФА-ЩТ» не погоджується з даним рішенням, оскільки пропозиція ТОВ «ЮВІЛАЙН» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства. Пунктом 2.1 Додатку № 4 до Тендерної Документації встановлено, що для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі подається в складі тендерної пропозиції довіреність/доручення із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Учасником закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН» не подано довіреність/доручення із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи для Тимошкової Олени Володимирівни, яка не являється керівником учасника. На підставі цього, можна зробити висновок, що Тимошкова Олена Володимирівна не являється уповноваженою посадовою особою учасника. Будь-які пояснення з приводу уповноваженої посадової особи учасника в складі тендерної пропозиції відсутні. Відповідно до п. 1.2 Додатку №4 до Тендерної Документації, учасники подають копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці». Учасником закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН» в складі тендерної пропозиції подано посвідчення про перевірку знань законодавчих актів з охорони праці №000-9-2019-27 від 14.01.2019р на Тимошкову Олену Володимирівну, яка не являється уповноваженою посадовою особою учасника та керівником підприємства ТОВ «ЮВІЛАЙН». Отже, учасником закупівлі не подано копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці». Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що учасником ТОВ «ЮВІЛАЙН» не виконано вимоги п. 1.2 Додатку №4 до Тендерної Документації. Окрім цього, посвідчення про перевірку знань законодавчих актів з охорони праці №000-9-2019-27 від 14.01.2019р. надане учасником закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН» є недійсним. Відповідно до п. 1.6 Типового положення про службу охорони праці встановлено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників проводиться в установленому законодавством порядку періодично один раз на три роки. Згідно абз. 2 п. 3 розділу 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005р. зазначено, що особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. Оскільки посвідчення про перевірку знань законодавчих актів з охорони праці №000-9-2019-27 видане 14.01.2019р., то воно було чинне до 14.01.2022р. Після 14.01.2022 р. посвідчення №000-9-2019-27 від 14.01.2019р. втратило чинність. Для отримання чинного документу необхідно було провести навчання і перевірку знань з питань охорони праці та у разі виявлення задовільних результатів отримати чинне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. Таким чином, маючи можливість отримати чинне посвідчення про перевірку знань законодавчих актів з охорони праці, учасник закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН» не отримав його та не надав у складі своєї тендерної пропозиції на виконання вимоги п. 1.2 Додатку №4 до Тендерної Документації. На підставі викладеного вище, просимо Замовника дотримуватись принципів публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII в редакції від 05.12.2021р., а саме: недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» і відхилити пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ЮВІЛАЙН», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до уповноваженого органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноваженою особою надано відповідь на вимогу учасника ПП «Альфа –ЩТ»: Пунктом 2.1 Додатку 4 до Тендерної документації закупівлі: ДК 021-2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень та територій) (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 90911200-8 Послуги з прибирання будівель) вказано документи для підтвердження саме повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та повноваження на укладення договору про закупівлю: «2.1.Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та повноваження на укладення договорів про закупівлю підтверджуються: 2.1.1.Для юридичних осіб: - для керівника учасника: - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо); - для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо); - довіреність/доручення із зазначенням обсягу повноважень, прізвіща, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії.» Тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ювілайн» (та всі документи до неї) підписано директором даного товариства та надано документи для підтвердження його повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції як учасника процедури закупівлі та повноваження на укладення договору про закупівлю: наказ «Про призначення директора» від 11.12.2018р. № 12; протокол №4 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювілайн» від 04.12.2018року; протокол №10 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювілайн» від 04.02.2022 року. Пунктом 1.2 Додатку 4 тендерної пропозиції вищевказаної закупівлі передбачено надання документів щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, копію посвідчення керівника підприємства або уповноваженої посадової особи учасника про перевірку знань Закону України «Про охорону праці». Відповідно до Закону України «Про охорону праці» ст. 13. «Управління охороною праці та обов'язки роботодавця»: Роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання…». Згідно ст. 15 «Служба охорони праці на підприємстві» вищевказановго Закону: На підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується спеціально уповноваженим центральним рганом виконавчої влади з питань нагляду за охороною праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку». Вимогою пункту 1.2. Додатку до тендерної документації щодо надання копії посвідчення про перевірку знань Закону України «Про охорону праці», поняття уповноваженої посадової особи учасника застосовано саме в розуміння Закону України «Про охорону праці», тобто посадової особи, призначеної та уповноваженої роботодавцем для забезпечення вирішення питань охорони праці на підприємстві та дотримання вищевказаного законодавства. Відповідно, Тимошкова Олена Володимирівна, копію посвідчення про перевірку знань Закону України «Про охорону праці» якої надано в тендерній пропозиції, не є уповноваженою особою щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та укладення договорів про закупівлю. Учасником ТОВ «Ювілайн» виконано вимоги п.1.2. Додатку № 4 до тендерної документації та надано документи, що вимагаються. Відповідно до п.1.3 розділу 1 Типового положення про службу охорони праці: «Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю» та ст. 13 Розділу 3 Закону України «Про охорону праці»: роботодавець несе безпосередню відповідальність за організацію охорони праці. Також, учасником ТОВ «Ювілайн» надано лист-гарантію про достовірність інформації (п.1.4 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), згідно якого: ТОВ «Ювілайн» гарантує, що несе відповідальність за зміст поданої ним тендерної пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним тендерній пропозиції. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є максимальна економія та ефективність. Зокрема, вартість тендерної пропозиції ТОВ «Ювілайн» на 64318,43 грн є економічно вигіднішою, ніж пропозиція ПП «Альфа-ЩТ».
Статус вимоги: Відхилено