• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги зі збору, вивезення та розміщення відходів

Торги не відбулися

459 047.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 295.24 UAH
Період оскарження: 21.01.2022 16:54 - 07.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: d3e63c379c5b4214829453a90aa0d123
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-003854-c.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.05.2022 12:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.05.2022 12:57
Дата виконання рішення Замовником: 24.05.2022 10:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано
Автор: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Наталья Радченко +380482349808 eko-lider@ukr.net
Вимога
Вирішена

Машини ТПВ

Номер: 5a2968d539fa4b979e7cb07df3d12612
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-003854-c.b2
Назва: Машини ТПВ
Вимога:
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник має підтвердити наявність у нього наступної техніки – «спеціальна техніка – автомобілі-сміттєвози для перевезення твердих побутових відходів (ТПВ) із заднім механізованим завантаженням для збирання ТПВ з контейнерів об’ємом 1,1 м.куб. у кількості не менше 3-х (трьох) сміттєвозів.». Вимога стосовно наявності сміттєвозів, наявна кількість яких повинна бути не менше трьох є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність такої кількості сміттєвозів, а саме 3 одиниць. Встановлена вимога про наявність не менше 3-х сміттєвозів є надмірною і дискримінаційною тому, що згідно Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що необхідно спорожнювати максимально 13 контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. відходів, що становить 14,3 м.куб відходів. Сміттєвози для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. оснащені обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому від 3 до 5. Зібраний об’єм відходів 14,3 м.куб. після пресування зменшується до (4,77-2,86) м.куб. відходів. Враховуючи вище зазначене, для обслуговування вказаної кількості контейнерів достатньо 1 (одного) сміттєвоза. У зв'язку з вище вказаним вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності сміттєвозів кількість яких повинна бути не менше трьох. Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг. Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації в наступній частині – «у кількості не менше 3-х (трьох) сміттєвозів.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Доводимо до Вашого відома, вимоги по закупівлі: Послуги зі збору, вивезення та розміщення відходів, ДК 021-2015: код 90510000-5 - «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» складені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відповідно до ст. 16 Закону Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в т.ч. наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Національним університетом "Одеська морська академія" як Замовником закупівлі у тендерній документації встановлені такі кваліфікаційні критерії до Учасників, які мають забезпечити належне, своєчасне та повне виконання послуг за предметом закупівлі. Однією із складових критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази є встановлена Замовником у тендерній документації вимога наявності не менше 3-х (трьох) сміттєвозів. Для гарантування безперебійного надання послуг Замовником встановлена така кількість наявності в Учасника спеціальних транспортних засобів (сміттєвозів) зважаючи на запланований у закупівлі обсяг вивезення твердих побутових відходів, а також враховуючи наявність запасних транспортних засобів у разі несправностей основних транспортних засобів. Важливим фактором є терміни надання послуг згідно проекту Договору, умови якого є незмінними. Замовник, враховуючи Ваше зауваження щодо надмірної кількості сміттєвозів, прийняв рішення внести зміни до тендерної документації та змінити кількість сміттєвозів з трьох одиниць на дві. Саме така мінімальна кількість спеціального транспорту є об'єктивно необхідною для належного, своєчасного та повного виконання умов договору та надання послуг за предметом закупівлі, враховуючі можливу поломку сміттєвозів. Зважаючи на вищевикладене вимога Учасника підлягає частковому задоволенню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вантажопідйомність

Номер: 1161db8bb56042feaf4eb0df34e56115
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-003854-c.b1
Назва: Вантажопідйомність
Вимога:
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник має підтвердити наявність - «вантажні автомобілі з устаткуванням для механізованого завантаження знімного кузова-накопичувача на себе, транспортування його і механізованого зняття на землю, для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВГВ), негабаритних/ будівельних відходів у кількості не менше 2 (двох) автомобілів. Спеціальні автотранспортні засоби для вивезення ВГВ повинні мати вантажопідйомність не менше 10.5т» Вимога стосовно вантажопідйомності автотранспортних засобів для вивезення ВГВ в 10,5 т. є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність автотранспортних засобів для вивезення ВГВ вантажопідйомністю 10,5 т. Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимоги до контейнерів для великогабаритних відходів «контейнери-накопичувачі для збору ВГВ об’ємом 8 м.куб. у кількості не менше 2 шт. для негабаритних/будівельних відходів». Тобто для транспортування контейнерів-накопичувачів для збору ВГВ для великогабаритних відходів об’ємом 8 м. куб. Замовник пропонує використовувати автомобілі вантажопідйомністю в 10,5 т. при тому що загальні норми навантаження даних контейнерів встановлені заводами виробниками складають 5 т. (https://kievspecteh.com/catalog/konteynery-dlya-krupnogabaritnogo-musora/velikogabaritniy-konteyner-dlya-smittya8-m3). Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг. Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу передбачену підпунктом підпунктом 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації наступного змісту «Спеціальні автотранспортні засоби для вивезення ВГВ повинні мати вантажопідйомність не менше 10.5т»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Доводимо до Вашого відома, що твердження, що маса контейнерів ємністю 8,0 куб.м. не може буде більшою за 5 тон, є помилковим і не має технічного обґрунтування. Контейнери об’ємом 8 м.куб. призначені для збору великогабаритних відходів. Великогабаритне сміття складається із залишків самих різних матеріалів, в т.ч. будівельних відходів починаючи від бою цегли, закінчуючи фрагментами штукатурки. Для кожного з них характерна різна щільність, що впливає на вибір вантажопідйомності автомобілів для транспортування цих відходів, їх кількість і тип кузова або контейнера. Щільність різнотипного будівельного сміття - параметр, відповідний відношенню його маси до займаному обсягу, визначена ДСТУ Б.В.2.7. Знаючи насипну щільність матеріалу, можна підрахувати і його масу, і обсяг. Існують загальноприйняті показники насипної щільності для різних типів будівельних матеріалів. Середнє значення для демонтажних відходів, що представляють собою суміш різних матеріалів складає 1200-1600 кг/м.куб. Таким чином, заповнений контейнер об’ємом 8 м.куб. важить в середньому від 9,6т до 12,8т. До того ж не існує загальних затверджених норм навантаження даних контейнерів. Кожен завод виробник встановлює норму завантаження на контейнер, який він виготовляє залежно насамперед від технічних характеристик матеріалів, з яких виготовлений контейнер (товщина металу і т.і.) та технології його виробництва. Тому норма навантаження контейнера, заявлена одним конкретним виробником, на якого посилається Учасник, - не є загальною та обов’язковою для інших виробників аналогічних контейнерів об’ємом 8 м.куб. Таким чином, вимоги замовника щодо наявності в Учасника спеціальних автотранспортних засобів для вивезення ВГВ вантажопідйомністю не менше 10,5т для вивезення відходів з контейнерів ємністю 8 куб.м. є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням вимогам чинного законодавства. Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2022 15:56
Скарга
Відхилено

Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів.

Номер: 95001aea05de42c2bc04430ea8152bec
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-003854-c.b5
Назва: Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів.
Скарга:
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Дата розгляду скарги: 09.06.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.06.2022 13:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.06.2022 11:34
Автор: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Наталья Радченко +380482349808 eko-lider@ukr.net
Скарга
Скасована

Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів.

Номер: 2cb20ece187c48f4a387609641322ca5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-003854-c.b4
Назва: Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів.
Скарга:
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, що призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 30.05.2022 14:30
Автор: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Наталья Радченко +380482349808 eko-lider@ukr.net