-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із відновлення і заправки картриджів до лазерних принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв
Торги не відбулися
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2022 16:46 - 02.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
Номер:
6e26fa95114a46e49a4d5bcb4aed4e08
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-21-016066-b.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
Скарга:
Орган оскарження Антимонопольний комітет України
м. Київ, 03035,
вул. Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ»
м. Черкаси, 18007,
вул. Благовісна 195 оф. 109
код ЄДРПОУ 41912883
Замовник Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
18015, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
код ЄДРПОУ 26261092
СКАРГА
на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Згідно протоколу № 33 від 11.02.2022 уповноваженою особою Територіального управління Державної судової адміністрації у Черкаській області (Замовником) у тендері № UA-2022-01-21-016066-b Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки прийнято рішення про дискваліфікацію ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ», пропозиція якого є найнижчою.
Вважаємо, що рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» є протиправним, дискримінаційним, прийнятим з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Як зазначено в пункті 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч. 5 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Як вбачається із протоколу № 33 від 11.02.2022 Замовником порушено принцип недискримінації та рівного ставлення до учасників.
1. Так, згідно Протоколу № 33 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» Замовник посилається на те, що учасником недотримано вимоги абз. 9 п. 10 Додатку 2 до Тендерної документації з посиланням на те, що «вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника не застосовується до документів, що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів».
Таким чином, Замовник вважає, що учасником ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» були подані копії сертифікатів системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, завірені власноручним підписом учасника та водночас підписані кваліфікованим електронним підписом.
Проте, таке твердження не відповідає дійсності!
По-перше, сертифікати системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 завантажені до тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» в ОРИГІНАЛАХ, а не в копіях, про що свідчить відбиток мокрої печатки ТОВ «Орган з оцінки відповідності «ПРОМСТАНДАРТ», а тому не потребують завірення власноручним підписом.
По-друге, на сертифікатах системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 відсутній підпис уповноваженої особи учасника ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» та печатка, що підтверджує те, що учасник ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» не завіряв зазначені документи, як зазначає Замовник.
По-третє, на сертифікати системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 не накладався окремо на кожен документ кваліфікований електронний підпис, як зазначає Замовник. Кваліфікований електронний підпис накладався на тендерну пропозицію вцілому, а не на кожен документ окремо.
Таким чином, Замовник помилково зазначає, що учасником ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» не було завірено копії сертифікатів системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 власним підписом або на кожен із цих документів накладався кваліфікований електронний підпис, оскільки зазначені документи було подано в ОРИГІНАЛАХ та не потребують окремого завірення.
Крім того, відповідно до пункту 8 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа – є формальною помилкою.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Отже, допущення формальної помилки не призводить до відхилення пропозиції учасника.
Таким чином, учасником ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» виконано умови тендерної документації щодо надання сертифікатів системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 в оригіналах (подання сканованих копій документів з оригіналів є формальною помилкою та не дає підстав для відхилення тендерної пропозиції), проте, Замовником Територіальним управлінням Державної судової адміністрації у Черкаській області протиправно відхилено пропозицію ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» на цій підставі.
2. Згідно Протоколу № 33 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» Замовник посилається на те, що у листі авторизації не міститься назва предмета закупівлі, що вимагалося замовником.
Проте, як вбачається із листа ФОП Триняк К.В. № 32/04-2022 від 04.02.2022 в листі-авторизації міститься назва предмета закупівлі «ДК 021:2015: 50313000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» та номер закупівлі UA-2022-01-21-016066-b.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» надано визначення терміну «Предмет закупівлі». Так, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно Єдиного закупівельного словника предметом закупівлі є «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ДК 021:2015: 50313000-1», що й зазначено в листі-авторизації ФОП Триняк К.В. № 32/04-2022 від 04.02.2022.
Крім цього, у правому верхньому куті листа авторизації зазначено номер закупівлі UA-2022-01-21-016066-b, що дає змогу встановити Замовнику, що лист авторизації надано саме для цієї закупівлі, оскільки вона має уніфікований номер, під яким не можуть проводитись інші закупівлі.
Таким чином, учасником ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» виконано умови тендерної документації щодо зазначення назви предмета закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника, проте, Замовником Територіальним управлінням Державної судової адміністрації у Черкаській області протиправно відхилено пропозицію ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» на цій підставі.
3. Обгрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Внаслідок протиправного відхилення пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» всупереч вимог законодавства у сфері публічних закупівель, ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» позбавлено права бути переможцем закупівлі та укласти договір із замовником про надання послуг, оскільки учасником ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» виконані всі вимоги тендерної документації та надані документи, передбачені тендерною доументацією.
Враховуючи викладене, ПРОСИМО:
1. Встановити порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Зобов’язати Замовника Територіальне управління Державної судової адміністрації у Черкаській області скасувати протокол уповноваженої особи № 33 від 11.02.2022 та визнати ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» переможцем торгів.
3. Запросити ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Директор ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» Н.С. Сухарькова
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення про відхилення пропозиції.pdf 21.02.2022 16:48
- Платіжне доручення 1ст.pdf 21.02.2022 18:00
- Платіжне доручення 2ст.pdf 21.02.2022 18:00
- Скарга на рішення про відхилення пропозиції (ВИПРАВЛЕНА).pdf 21.02.2022 18:00
- Інформаційний лист від ФОП Триняк К.В..pdf 27.04.2022 16:19
- рішення від 24.02.2022 № 3823.pdf 05.04.2022 14:03
- інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 № 805.pdf 13.04.2022 15:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2022 № 4151.pdf 29.04.2022 12:48
- Рішення від 28.04.2022 № 4151.pdf 29.04.2022 15:02
- Інформація на Колегію.pdf 07.04.2022 14:40
- Інформація на Колегію.doc 07.04.2022 14:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2022 16:58
Дата розгляду скарги:
30.12.2022 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.04.2022 14:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2022 15:02
Дата виконання рішення Замовником:
12.05.2022 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо оскарження відхилення пропозиції
Номер:
2138b56eb7b74c9c9c0d7ab7dc3a66a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-21-016066-b.b1
Назва:
Вимога щодо оскарження відхилення пропозиції
Вимога:
Згідно протоколу № 33 від 11.02.2022 уповноваженою особою Територіального управління Державної судової адміністрації у Черкаській області (Замовником) у тендері № UA-2022-01-21-016066-b Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки прийнято рішення про дискваліфікацію ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ», пропозиція якого є найнижчою.
Вважаємо, що рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» є протиправним, дискримінаційним, прийнятим з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Як зазначено в пункті 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч. 5 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Як вбачається із протоколу № 33 від 11.02.2022 Замовником порушено принцип недискримінації та рівного ставлення до учасників.
1. Так, згідно Протоколу № 33 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» Замовник посилається на те, що учасником недотримано вимоги абз. 9 п. 10 Додатку 2 до Тендерної документації з посиланням на те, що «вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника не застосовується до документів, що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів».
Таким чином, Замовник вважає, що учасником ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» були подані копії сертифікатів системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, завірені власноручним підписом учасника та водночас підписані кваліфікованим електронним підписом.
Проте, таке твердження не відповідає дійсності!
По-перше, сертифікати системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 завантажені до тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» в ОРИГІНАЛАХ, а не в копіях, а тому не потребують завірення власноручним підписом.
По-друге, на сертифікатах системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 відсутній підпис уповноваженої особи учасника ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» та печатка, що підтверджує те, що учасник ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» не завіряв зазначені документи, як зазначає Замовник.
По-третє, на сертифікати системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 не накладався окремо на кожен документ кваліфікований електронний підпис, як зазначає Замовник. Кваліфікований електронний підпис накладався на тендерну пропозицію вцілому, а не на кожен документ окремо.
Таким чином, Замовник помилково зазначає, що учасником ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» було завірено копії сертифікатів системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 власним підписом та одночасно на кожен із цих документів накладався кваліфікований електронний підпис, оскільки зазначені документи було подано в ОРИГІНАЛАХ та не потребують окремого завірення.
Крім того, відповідно до пункту 8 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа – є формальною помилкою.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Отже, допущення формальної помилки не призводить до відхилення пропозиції учасника.
Таким чином, учасником ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» виконано умови тендерної документації щодо надання сертифікатів системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 в оригіналах (подання сканованих копій документів з оригіналів є формальною помилкою та не дає підстав для відхилення тендерної пропозиції), проте, Замовником Територіальним управлінням Державної судової адміністрації у Черкаській області протиправно відхилено пропозицію ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» на цій підставі.
2. Згідно Протоколу № 33 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» Замовник посилається на те, що у листі авторизації не міститься назва предмета закупівлі, що вимагалося замовником.
Проте, як вбачається із листа ФОП Триняк К.В. № 32/04-2022 від 04.02.2022 в листі-авторизації міститься назва предмета закупівлі «ДК 021:2015: 50313000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» та номер закупівлі UA-2022-01-21-016066-b.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» надано визначення терміну «Предмет закупівлі». Так, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно Єдиного закупівельного словника предметом закупівлі є «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ДК 021:2015: 50313000-1», що й зазначено в листі-авторизації ФОП Триняк К.В. № 32/04-2022 від 04.02.2022.
Таким чином, учасником ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» виконано умови тендерної документації щодо зазначення назви предмета закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника, проте, Замовником Територіальним управлінням Державної судової адміністрації у Черкаській області протиправно відхилено пропозицію ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» на цій підставі.
Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО:
Скасувати протокол уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації у Черкаській області № 33 від 11.02.2022 та визнати ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» переможцем торгів.
У разі залишення даної вимоги без задоволення ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України в порядку ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Ппротокол 47 від 21.02.2022.pdf 21.02.2022 11:47
Дата подачі:
16.02.2022 17:08
Вирішення:
1. Щодо умови завірень копії сертифікатів міжнародного зразка.
Розглянувши вимогу щодо протиправного відхилення пропозиції товариства
з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР ПРИНТ» (далі – суб’єкт оскарження)
по закупівлі: Послуги із відновлення і заправки картриджів до лазерних принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв вбачається, що суб’єкт оскарження не зорієнтувався в причині відхилення його пропозиції.
Протоколом № 33 від 11.02.2022 уповноваженої особи Територіального управління Державної судової адміністрації у Черкаській області (Замовником) (далі– Протокол) оформлено рішення, на підставі абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону про відхилення тендерної пропозиції суб’єкта оскарження із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, де чітко визначено, що учасником недотримані вимоги абз. 9 п. 10 Додатку 2 до Тендерної документації відкритих торгів, предмет закупівлі: Послуги із відновлення і заправки картриджів до лазерних принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки в частині надання «завірених учасником копій сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у Виробника, витратні матеріали якого будуть використовуватись Учасником для надання послуг, системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданих органом з сертифікації систем менеджменту…..»
Прийнято рішення, що тендерна пропозиція суб’єкта оскарження не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Абзацом 11 пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю послуги із відновлення і заправки картриджів до лазерних принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв визначено вимогу до предмета закупівлі, яку учасник мав надати у складі своєї пропозиції на підтвердження відповідності його пропозиції технічним вимогам, а саме: «завірені учасником копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у Виробника, витратні матеріали якого будуть використовуватись Учасником для надання послуг, системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданих органом з сертифікації систем менеджменту…..» (далі – сертифікати).
Суб’єктом оскарження завантажені до тендерної пропозиції сертифікати без засвідчення їх.
Суб’єкт оскарження стверджує, що сертифікати завантажені до тендерної пропозиції подані в оригіналах, тому не потребують засвідчення. Проте, завантажені до тендерної пропозиції сертифікати містять накладення процедури закупівлі та не містять завірення документів, що ставить під сумнів їх оригінальність.
Замовником визначено, що вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), тобто з накладанням окремого кваліфікованого електронного підпису (п. 1 розд. 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Враховуючи зазначене, невиконання умов тендерної документації суб’єктом оскарження свідчить про невідповідність такої пропозиції вимогам тендерної документації.
Замовником вбачається, що ненадання завірених учасником копій сертифікатів не може бути формальною помилкою, оскільки формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
2. Щодо умови надання листа авторизації.
Згідно абз. 11 п. 10 Додатку 2 до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю послуги із відновлення і заправки картриджів до лазерних принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв визначено вимогу до предмета закупівлі, яку учасник мав надати у складі своєї пропозиції на підтвердження відповідності його пропозиції технічним вимогам, а саме: оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника (або імпортера, дистриб’ютора). Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі.
Суб’єктом оскарження надано лист-авторизації від 04.02.2022 № 32/04-2022 в якому не міститься назва предмета закупівлі, а визначено код класифікатор предмета закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
Відповідно до п. 4.1 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації відкритих торгів, предмет закупівлі: Послуги із відновлення і заправки картриджів до лазерних принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, назва предмета закупівлі: Послуги із відновлення і заправки картриджів до лазерних принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв.
Суб’єктом оскарження вбачається, що згідно Єдиного закупівельного словника предметом закупівлі є «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
ДК 021:2015: 50313000-1».
Згідно п. 22 ч. 1 ст.1 Закону - предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку, із застосуванням показників цифр та порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708. Основний словник національного класифікатора України
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Сфера застосування: класифікатор Український Єдиний закупівельний словник (далі - ЄЗС) призначений замовникам державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України; основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель, додатковий словник ЄЗС установлює коди та описи призначеності чи додаткових характеристик продукції та послуг, що уточнюють предмет закупівлі.
Зважаючи на зазначене, замовником визначено предмет закупівлі: Послуги із відновлення і заправки картриджів до лазерних принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв.
Враховуючи інформацію, замовник вбачає, що тендерна пропозиція суб’єкта оскарження не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Рішенням про відхилення тендерної пропозиції суб’єкта оскарження (протокол № 33 від 11.02.2022) не порушені принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено