• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги харчування

Завершена

1 225 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 125.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2022 16:43 - 04.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА Про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі

Номер: f4732c1be1504d36afcccbeae56df6d2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-016007-b.b2
Назва: ВИМОГА Про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА Про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі Додатку 4 до тендерної документаціі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Щодо Вимоги UA-2022-01-21-016007-b.b2 Дата публікації 28.01.22, 23:56 Пункт 8 та 10 Додатку 4 до тендерної документації викладено відповідно до п. 1,3,5 ст. 23. ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності: «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)» «3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.» «5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» У п. 8 Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що: «Готові страви (у вигляді обідів) , передається Замовнику у тарі (упаковці) Виконавця, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам з розфасуванням кожної страви по кількості порцій у кожне відділення згідно з заявкою. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим. Для транспортування готової їжі використовують термоси для перших страв та напоїв, підложки/лотки для других страв та десертів, що щільно закриваються плівкою з використанням газового модифікованого середовища, що має бути підтверджено копією документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість (термос, підложки/лотки та плівка), в якому буде здійснюватися транспортування готової їжі згідно з вимогами чинного законодавства. На підтвердженого вищенаведеного учасник у складі тендерної пропозиціє надає гарантійний лист.» Тобто, Виконавець повинен передати Замовникові Готові страви у тарі (упаковці), яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам та повинен підтвердити це, надавши у складі тендерної пропозиції копії документів з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на термос, підложку та/або лотки та плівку. Ця вимога, включена до складу Тендерної документації та Замовник вважає її необхідною, тому що Замовник має бути впевнений в якості тари, в якій транспортуються готові страви. У наступній частині п. 8 Додатку 4 до тендерної документації зазначається у якому виді тари та з застосуванням яких технологій транспортуються різні види готових страв. Так для транспортування перших страв та напоїв повинні використовуватися термоси. Підложки або лотки, що щільно закриваються плівкою з використанням газового модифікованого середовища, повинні використовуватися для транспортування других страв та десертів. Тобто, якщо вірно тлумачити цю частину пункту, стає зрозумілим, що газове модифіковане середовище використовується в тому разі якщо це передбачено технологічним процесом для безпечного транспортування других страв та десертів зі збереженням якості та температурного режиму. У п. 9 Додатку 4 до тендерної документації зазначено, що: «На випадок форс-мажорних обставин, учасник повинен мати запас на власному або орендованому складі, що підтверджується державною реєстрацією потужностей, проведеною уповноваженими органами, в кількості, достатній для виконання добової потреби замовника в харчуванні, згідно запропонованого меню, власного виробництва (заморожених / охолоджених) способом виготовлення з використанням газовомодифікованного середовища, що підтверджується відповідною документацією, експертними висновками з лабораторії, ТУ, тощо.» Замовник має бути впевнений в безперебійності постачання послуг Виконавцем навіть при виникненні форс-мажорних обставин (наприклад відключення електроенергії, постачання води та тощо) , тому у майбутнього Виконавця (учасника процедури закупівлі) повинен бути наявний запас готових страв на складі, яким він користується. Запас готових страв повинен бути в кількості достатній для виконання добової потреби замовника в харчуванні, згідно запропонованого меню, власного виробництва (заморожених / охолоджених) способом виготовлення з використанням газового модифікованного середовища, що підтверджується відповідною документацією, експертними висновками з лабораторії, ТУ. Експертні висновки та Технічні умови на виготовлення готових страв, які будуть використанні як запас, вимагаються Замовником для підтвердження якості готових страв. Використання газового модифікованого середовища – це прогресивний метод зберігання продуктів харчування, який дозволяє зберегти їх корисні та смакові властивості. Використання газового модифікованого середовища надає високоякісне зберігання, та ту якість харчування що нас влаштовує . Газове модифіковане середовище не є таким методом чи технологією зберігання, що недоступне для використання всім бажаючим, потенційним учасникам закупівлі. Рішенням № 16404-р/пк-пз від 19.07.2021, в якому Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), встановила: «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 3 Документації містить технічну специфікацію до предмета закупівлі. Відповідно до додатку 3 Документації документально підтвердити наявність власних чи орендованих потужностей для виробництва готових страв з використанням газового модифікованного середовища. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині» Технічна специфікація тендерної документації цієї закупівлі не містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому враховуючи вищенаведене в тендерній документації до закупівлі ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги харчування) ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-21-016007-b немає розбіжностей у вимогах, дискримінаційних вимог та таких вимог, що обмежують конкуренцію. Вирішено відхилити вимогу UA-2022-01-21-016007-b.b2 дата публікації 28.01.22, 23:56, оскільки тендерна документація повністю відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА Про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі

Номер: 31026bc4dfde468295f90fa26a12d49a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-016007-b.b1
Назва: ВИМОГА Про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЄШКОВА ІРИНА ВАСИЛІВНА ІПН – 2681016508 ВУЛИЦЯ ПЕСТЕЛЯ, Б. 5, М. ДНІПРО, 49080 Міському центру соціальної допомоги Юридична адреса: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 56 Фактичне місцезнаходження: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 21 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі,що оприлюднене на веб-порталі Уповаженого органу та назва предмету Закупівлі:UA-2022-01-21-016007-b Рядок плану закупівлі: UA-P-2022-01-21-016198-b ДК 021:2015 – 55510000-8- Послуги їдалень (Послуги харчування) ВИМОГА Про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі Користуючись правом порядку Закона УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", у випадку виявлення порушення учасник може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. Тому вважаємо за необхідне звернутися до Вас з вимогою усунення порушень виявлених на етапі оголошення про проведення процедури відкритих торгів. Так, Тендерна документація містить вимоги до предмету закупівлі у Додатку 2 до тендерної документаціі Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям у пункту 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід потребує : 1. Довідка про наявність у Учасника працівників у кількості, достатній для забезпечення надання послуг. 2. Працівники мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання. 3. Працівники мають досвід для організації послуг. 4. Обов’язково знаходяться у трудових відносинах з Учасником. 5. Працівники будуть виконувати трудові обов’язки у приміщеннях Виконавця, із зазначенням їх посад. 6.Інформація про працівників: прізвища і ініціали та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії. 7.(мінімальна кількість наявних працівників у Учасника: 1 технолог, 4 кухаря, 1 кухонний робітник, 1 підсобний робітник, 3 комплектувальника, 1 вантажник, 2 водія автотранспортних засобів). 8. Медичні книжки (за формою 1-ОМ) на працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи, а саме: до технолога (гів), кухаря (рів), кухонного (них) робітника (ків), підсобного (них) робітника (ків), комплектувальника (ків), вантажника (ків), водія (їі) автотранспортного засобу. В вимогах є розбіжності По-перше: У пункті Замовник потребує наявність у Учасника працівників у кількості, достатній для забезпечення надання послуг, а потім указує конкретну мінімальну кількість самих працівників, що штучно звужує коло учасників закупівлі та створює не рівні умови серед них. Якими нормативними актами користувався Замовник вимогая значно перевищену кількість працівників на підприємстві за для виконання умов закупівлі. У разі якщо така вимога є необхідною, вона повинна бути обґрунтованою. Стаття 22 порядку Закона УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ". Ми зробили економічний розрахунок, який показав, чи зменшену суму закупівлі, чи недоречне уточнення, дуже схожі на дискримінацію учасників у яких немае мінімальної кількості затребуємих Замовником працівників . Расчет зроблен з суми закупівлі яка не була зменшена на аукціоні та не буде зменшена замовником , виключно до дотримання карантину. Враховуючи викладене, відповідно Закону УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" Стаття 5 пункт 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. А тому необхідно вилучити пунк у Додатку 2 що до наявності кількості працівників. По-друге: Додаток2 пункт 8 містить вимогу додати медичні книжки (за формою 1-ОМ) на працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи, а саме: до технолога (гів), кухаря (рів), кухонного (них) робітника (ків), підсобного (них) робітника (ків), комплектувальника (ків), вантажника (ків), водія (їі) автотранспортного засобу. Відповідно Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 у пункті 5 Підприємства громадського харчування вже є перелік професій галузі, де першими підлягають обов'язковому профілактичному медичним огляду Адміністрація підприємства. У тендерної документаціі це виключили. А тому просимо доповнити перелік професій у вимогі медичних книжок. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ФОП Пєшкова І.В. бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з замовником у майбутньому, оскільки має необхідний досвід та матеріально-техничну базу передбачувану предметом закупівлі. Проте, через дискримінацію та незаконні вимоги Замовника викладені у тендерній документаціі, наше підприємство не може прийняти участі у закупівлі. ПРОСИМО: 1. Усунити дискримінаційні умови зазначені вище. 2. Доповнити тендерну документацію згідно Закону України. 3. Привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. 28 січня 2022 року ______________ ФОП Пєшкова І.В.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Щодо Вимоги UA-2022-01-21-016007-b.b1 Дата публікації 28.01.22, 23:59 По першому питанню. Вимога про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є необхідною та відповідає п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Це не є дискримінаційною вимогою. В вимогах тендерної документації немає розбіжностей в частині кількості працівників. В п. 2 Додатку 2 до тендерної документації зазначається, що у довідці про наявність у Учасника працівників потрібно зазначити працівників у кількості, достатній для забезпечення надання послуг. Далі по тексту вимоги про наявність працівників уточняються мінімальна кількість працівників, необхідних для забезпечення надання послуг, а саме: : 1 технолог, 4 кухаря, 1 кухонний робітник, 1 підсобний робітник, 3 комплектувальника, 1 вантажник, 2 водія автотранспортних засобів. Така вимога є необхідною в зв’язку з можливістю виконання вимог до постачання послуг, зазначених у Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ , ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015 – 55510000-8- Послуги їдалень (Послуги харчування)», а саме: - Кількість обідів, які будуть щоденно (крім святкових, вихідних) готуватись – орієнтовно 133 комплектів страв (обідів), які складаються з 7 страв. Страви повинні бути належної якості та від часу приготування страви до часу доставки повинно пройти не більше 2-х годин для збереження їх якості та температурного режиму (необхідні працівники та їх мінімальна кількість для виконання цієї вимоги: 1 технолог, 4 кухаря, 1 кухонний робітник, 1 підсобний робітник); - Доставка повинна здійснюватися щоденно крім святкових, вихідних на 2 різні адреси: вул. Комбрига Петрова 21, вул. Лоцманська 22-А та у різний час: з 10:00 год. до 11:00, з 11:00 год. до 12:00 год., 16:30 год. до 17:00 год. Завантажувально - розвантажувальні роботи здійснюються силами та транспортом Учасника (необхідні працівники та їх мінімальна кількість для виконання цієї вимоги: 1 вантажник, 2 водія автотранспортних засобів) - Готові страви (у вигляді обідів) , передається Замовнику у тарі (упаковці) Виконавця, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам з розфасуванням кожної страви по кількості порцій у кожне відділення згідно з заявкою (необхідні працівники та їх мінімальна кількість для виконання цієї технічної вимоги: 3 комплектувальника) Ми, як Замовник послуг, маємо бути переконанні, що учасник процедури закупівлі має можливість забезпечити безперебійне постачання та належну якість послуг, що є предметом закупівлі як у звичайному режимі роботи так і при форс-мажорних обставинах. Автор вимоги документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі. По-другому питанню. Замовник послуг, включили до кваліфікаційних вимог, ті критерії, які вважали необхідними для підтвердження спроможності можливого учасника процедури закупівлі надати послуги необхідної нам якості. Для нас необхідним критерієм є підтвердження обов’язкового медичного огляду саме працівників, які мають безпосереднє відношення до роботи, тобто мають безпосередню взаємодію з виробництвом готових страв (обідів). Якщо адміністрація підприємства має безпосереднє відношення до роботи, то Учасник процедури закупівлі повинен надати медичні книжки (за формою 1-ОМ) на цих працівників. Також маємо зазначити, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не забов’язаний у кваліфікаційних вимогах додавати пункт про обов’язкове надання особистої медичної книжки (за формою 1-ОМ) на адміністрацію підприємства. Враховуючи все вищенаведене щодо вимоги UA-2022-01-21-016007-b.b1 дата публікації 28.01.22, 23:59 вирішено відхилити вимогу ФОП Пєшкова І.В. та зазначити, що вимоги тендерної документації не мають дискримінаційних вимог, обґрунтовані та відповідають чинному законодавству України.
Статус вимоги: Відхилено