-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Торги не відбулися
638 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 380.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 380.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2022 16:02 - 04.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
bbf6c809c7f440c394955d1068663a72
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-21-015004-b.b1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику,
Відповідно протокольному рішенню уповноваженої особи №22 від 14 лютого 2022 року, пропозицію надану мною, ФО-П Грищенко Романом Євгеновичем було визнано такою що не відповідає вимогам тендерної документації та відхилено з наступної причини: в документах наданих мною відсутня інформація про те що пробірка що пропонується мною має кришку що загвинчується із зовнішньою різьбою.
Відповідно протокольному рішенню, можна побачити, що задля оцінки моєї пропозиції була скликана робоча група. Тим прикріше що зібрана робоча група не знає що саме представляє собою кріопробірка та не знає що кріопробірки в принципі не бувають з кришкою без різьби. Адже така пробірка використовується в умовах особливо низьких температур та відповідно має витримувати перепади тиску, задля чого абсолютно всі кріопробірки всіх виробників є пробірками з гвинтовою кришкою.
Відхилення з причини відсутності словосполучення «гвинтова кришка» чи «кришка на різьбі» свідчить про некомпетентність робочої групи, представники якої не володіють інформацією про товар що закуповується. З таким же успіхом можна було б відхили пропозицію на пробірку типу «Фалькон» за те, що в документах не вказано що дно пробірки конічне, не дивлячись на те що сам тип пробірки на це вказує.
Я приймаю участь в державних закупівлях із даними кріопробірками з 2019 року. Та за весь цей час жодного разу мою пропозицію не відхиляли з причини вказаної Вашою уповноваженою особою, при тому що документи на товар використовувалися мною ті самі. Та при тому що абсолютно всі замовники вимагають кріопробірки з гвинтовою кришкою (бо вони тільки такими й можуть бути). Найімовірніше мої пропозиції не відхиляли через те, що Замовники загалом володіють інформацією про те, що кріопробірки не бувають без різьби.
Саме такі пробірки, які вимагаються Вами, продавалися мною в таких закупівлях:
UA-2020-11-16-001893-c, UA-2021-11-19-003678-b, UA-2019-02-14-000868-a, UA-2021-10-15-001021-c, UA-2021-03-02-003297-c, UA-2021-09-02-000465-c, UA-2020-12-07-003609-b.
Варто зауважити, що закупівля UA-2020-12-07-003609-b проводилися Вашою установою, що свідчить про те, що Замовник вже мав позитивний досвід закуповування даного товару, та мав би повністю володіти інформацією про його технічні властивості.
Також доводжу до Вашого відома, що документація що надана мною на товар – є документацією погодженою виробником товару та вона не може змінюватися лише через вимогу одного конкретного замовника до наявності конкретного слова чи словосполучення в технічному документі. А відхилення пропозиції через претензію до окремого слова чи словосполучення – це штучне обмеження конкуренції та є порушенням Закону про Публічні закупівлі та дуже поганим приводом збільшувати бюджет закупівлі. Особливо враховуючи те, що Замовник мав би точно знати що дана пробірка є пробіркою з зовнішньою гвинтовою кришкою, адже Замовник вже раніше її закуповував.
Я вважаю неправомірною відхилення моєї пропозиції та достатніми докази неправомірності відхилення, описані мною вище.
Вимагаю, скасувати рішення про відхилення моєї пропозиції у зв’язку з безпідставністю прийнятого уповноваженою особою рішення, викладеного в протокольному рішенні №22 від 14 лютого 2022 року.
В разі бездіяльності Замовника, маю намір відстоювати свої інтереси в Антимонопольному Комітеті України.
Пов'язані документи:
Учасник
- photo_2022-02-15_15-28-58.jpg 15.02.2022 15:35
Дата подачі:
15.02.2022 15:35
Вирішення:
Уповноважена особа на проведення процедур закупівлі комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради, розглянувши Вашу вимогу щодо скасування рішення Замовника про дискваліфікацію учасника ФОП Грищенко Р.Є. в закупівлі по предмету «Кріопробірка» (ДК 021:2015(CPV)-33192500-7 «Пробірки» (НК 024:2019:58969 – «Контейнер для кріозбереження зразків ІВД, стерильний») - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) – 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-21-015004-b), повідомляє.
Згідно з вимогами тендерної документації, а саме пунктом 4 Загальних вимог до предмету закупівлі додатку 3 до тендерної документації передбачено, що відповідність кожного найменування запропонованого товару наведеним вище медико-технічним вимогам до цього найменування товару повинна підтверджуватись інструкцією користувача на це найменування запропонованого товару. Учасник повинен надати копії цих інструкцій користувача (українською або російською мовою) та заповнені таблиці відповідності медико-технічним вимогам з посиланнями на відповідні пункти в наданих інструкціях з підтверджуючою інформацією.
Учасником ФОП Грищенко Р.Є. на виконання цієї вимоги долучено до тендерної пропозиції наступні документи (файл 19. Документи на товар.pdf): «Технічний паспорт», «Декларація про відповідність виробів медичних №1808», проте в даних документах, відсутня інформація про те, що пробірка має кришку, що завинчується, з зовнішньою різьбою.
Замовник при визначенні вимог до предмету закупівлі «Кріопробірка» (ДК 021:2015(CPV)-33192500-7 «Пробірки» (НК 024:2019:58969 – «Контейнер для кріозбереження зразків ІВД, стерильний») - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) – 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» керувався вимогами до відбору, зберігання та транспортування зразків матеріалів для тестування на SARS-CoV-2, встановленим Додатком 2 Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.03.2020 №722 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 17.09.2020 № 2122) з наступними змінами. Даним Стандартом передбачено, що після взяття мазка, тампон поміщується у пробірку, кришечка якої повинна завінчуватися, дотримуючись асептичних вимог, потім зазначається в етикетці індивідуальний номер, дата відбору зразка, тип зразка в пробірці (мазок із зіва, назальний тощо) та наклеюється на контейнер із зразком, кришечка не маркується.
Таким чином, замовнику необхідна саме кріопробірка з кришечкою, яка завінчується, тому і визначено це одним із вимог до предмету закупівлі.
Твердження Учасника ФОП Грищенка Р.Є., що абсолютно всі кріопробірки на ринку «не бувають без різьби», не відповідають дійсності, адже на ринку є виробники, які пропонують кріопробірки з погружною кришкою, з гумовим покриттям для герметичності. Саме тому, для уточнення вимог Замовником зазначено про необхідність закупівлі саме кріопробірок з кришкою, що завинчується.
Враховуючи вищевикладене, уповноваженою особою на проведення процедур закупівель Замовника разом з робочою групою правомірно зроблено висновок про невідповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене, вимогу залишаємо без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено