-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлових приміщень (кабінетів, сан. вузлів, коридорів) за адресою: вул. Пушкіна, 15, смт Солоницівка, Харківський район, Харківська область) з урахуванням КНУ НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва
Торги не відбулися
2 637 730.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 188.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 188.65 UAH
Період оскарження:
21.01.2022 15:46 - 02.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення пропозиції/незаконне визнання переможця
Номер:
5af141bc2f08463e9ee04d97a271fa74
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-21-003500-c.c1
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції/незаконне визнання переможця
Вимога:
Повідомляємо, що за закупівлею «Код згідно ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт нежитлових приміщень (кабінетів, сан. вузлів, коридорів) за адресою: вул. Пушкіна, 15, смт Солоницівка, Харківський район, Харківська область) з урахуванням КНУ НАСТАНОВИ з визначення вартості будівництва» закупівля: UA-2022-01-21-003500-c в системі публічних закупівель Замовником було опубліковано протокол № 3 від 18.02.2022 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Петров Андрій Олександрович .
Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнятим з грубими порушеннями чинного законодавства оскільки пропозиція ФОП Петров А.О. повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1) В п.5 додатку №3 тендерної документації Замовника зокрема зазначено «У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів), у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності зазначеної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України.».
Тобто вищезазначене формулювання однозначно свідчить про те, що «Довідку/пояснення щодо причин відсутності зазначеної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України» Учасникам необхідно подавати ЛИШЕ ««У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, ПЕРЕДБАЧЕНА пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)». В інших випадках надання вищезазначеної довідки учасниками відповідно до вимог тендерної документації Замовника взагалі не передбачено.
Відповідно до п. 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" «В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:…. 9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності;».
Таким чином відповідно до п. 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" наявність в реєстрі зазначеної інформації НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО для фізичних осіб-підприємців, а оскільки наявність такої інформації не передбачено, вона по суті не може бути відсутньою.
В складі тендерної пропозиції ФОП Петров А.О. в довідці №3 від 02.02.2022 р. нами було зазначено, що «8. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна вся інформація, передбачена для фізичних осіб-підприємців Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);», що цілком відповідає дійсності та є достовірною інформацією. Тому твердження Замовника щодо «учасник зазначив у своїй тендерній пропозиції недостовірну інформацію.» таким, що не відповідає дійсності, та жодним чином не доведено.
Також нами було зазначено, що ми «Повідомляємо про відсутність у ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЕТРОВА АНДРІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА підстав для відмови в участі у процедурах закупівлі згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та діючого законодавства» і «17. Інформація про ФОП ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ та її посадових осіб оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та діючого законодавства перевірити цю інформацію можна за посиланнями на відкриті ресурси де міститься відповідна інформація: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ , https://amcu.gov.ua , https://kap.minjust.gov.ua/services/registry , https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch , та/або в інших реєстрах.»
Також в складі тендерної пропозиції ФОП Петров А.О. в довідці №2 від 02.02.2022 р. нами було зазначено, що «3. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ не складає та не надає документи, які не передбачені діючим законодавством для фізичних осіб-підприємців», «11. Ми не надаємо документи передбачені тендерною документацією замовника для юридичних осіб, оскільки ми не є юридичною особою».
Відповідно до ч.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
2) Відповідно до ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» «2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.»
В Протоколі № 3 від 18.02.2022 р. замовником було зазначено наступне : «Відхилити тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ згідно з ч.1 ст.31 Закону України « Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року № 114 - ІХ »».
В порушення ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в Протоколі № 3 від 18.02.2022 р. не було зазначено посилання на відповідні норми Закону України «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, а також не зазначено у чому саме полягає така невідповідність.
Таким чином ФОП Петров А.О. повністю виконав вимоги оголошення Замовника, а відхилення нашої пропозиції є безпідставним та незаконним.
3) Також є неправомірним подальше рішення про визнання переможцем іншого учасника, пропозиція якого містить велику кількість недоліків та помилок, а відтак не відповідає вимогам оголошення, а також оскільки визнання переможцем відбулось внаслідок порушення Замовником Закону України про публічні закупівлі шляхом неправомірного відхилення нашої пропозиції.
Окремо зазначаємо, що відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) , невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі вищезазначеного вважаємо протокол № 3 від 18.02.2022 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника та рішення про відхилення пропозиції ФОП Петров А.О. неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства та ВИМАГАЄМО:
1. Згідно ст. 31 Закону України Про публічні закупівлі надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ФОП Петров А.О. умовам оголошення з урахуванням доводів та інформації зазначених нами в цій вимозі;
2. З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати протоколи уповноваженої особи про відхилення пропозиції ФОП Петров А.О. та визнання переможцем закупівлі іншого учасника;
3. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства починаючи з незаконно відхиленої пропозиції ФОП Петров А.О..
У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. залишає за собою право звертатись до Антимонопольного комітету, правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Солоницівка.pdf.p7s 18.02.2022 21:14
- Вимога_Солоницівка.pdf 18.02.2022 21:14
Дата подачі:
18.02.2022 21:15
Вирішення:
Шановний учасник!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовником протокольним рішенням від 18.02.2022 р. № 3 було відхилено пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ. Підставою для відхилення стало не надання довідки, яка вимагалася у п. 5 додатку №3 тендерної документації, в якому було зазначено, що у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів), у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності зазначеної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. Відповідно до п. 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" «В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:…. 9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності;».
Таким чином, п. 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" не розповсюджується на фізичних осіб-підприємців. Оскільки, учасник є фізичною особою -підприємцем, то відповідно у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів), про що учасник НЕ НАДАВ у складі своєї пропозиції довідку/пояснення щодо причин відсутності зазначеної інформації.
Статус вимоги:
Не задоволено