-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
простирадла одинарні із бязі, наволочки верхні з клапаном із бязі, подушки ватяні, рушники бавовняні
Вироби домашнього текстилю (простирадла одинарні із бязі, наволочки верхні з клапаном із бязі, подушки ватяні, рушники бавовняні)
Завершена
1 915 330.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
27.09.2017 16:48 - 09.10.2017 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про розгляд пропозицій з додержанням норм встановлених ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
9b76b463b2e04c31a90be654f5ce3cb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-27-001577-c.a2
Назва:
Вимога про розгляд пропозицій з додержанням норм встановлених ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
вимога в доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
15.11.2017 23:45
Опис причини скасування:
1
Дата скасування:
16.11.2017 10:19
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання додаткової інформації
Номер:
5fc455769ea5409195a40607905c6804
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-27-001577-c.a1
Назва:
Вимога про надання додаткової інформації
Вимога:
Вимога в прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2017-09-27-001577-c Вимога про надання інформації ЗУ.docx 31.10.2017 00:23
- Протокол 03.11.2017 16:15
Дата подачі:
31.10.2017 00:23
Вирішення:
За результатами розгляду пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю
«ТК - Домашній Текстиль» встановлено:
а) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
* Пунктом 10 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати згоду (форма довільна) на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», щодо всіх осіб персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції учасника.
Абзацом четвертим статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Таким чином, тендерною документацією вимагалася надання згоди фізичних осіб на обробку персональних даних із зазначенням мети обробки.
Водночас згідно пункту 2 розділу VI тендерної документації, зазначено, що документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
У статті 2 Закону встановлено, що володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено Законом, а третя особа – це будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних. Згідно статті 6 Закону мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. Відповідно до статті 11 Закону, підставами для обробки персональних даних є, зокрема:
1) згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних;
2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень.
Відповідно до статті 16 Закону порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону.
Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Статті 24 КЗпП України, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи. Статтею 21 КЗпП України, трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. При цьому, відповідно до статті 1 КЗпП України, Кодекс законів про працю України регулює трудові відносини всіх працівників.
З урахуванням вищенаведених положень законодавства, учасник, що планує брати участь у закупівлі, є володільцем персональних даних про своїх працівників та може здійснювати оброблення їх персональних даних виключно в рамках здійснення повноважень, визначених законом та в рамках виключно трудових, податкових відносин, у сфері обов’язкової звітності. При реалізації трудових відносин з працівниками, не передбачено такої мети використання персональних даних, як їх передача третім особам під час здійснення процедури публічних закупівель.
Статтею 6 Закону визначено, що у разі зміни визначеної мети обробки персональних даних на нову мету, яка є несумісною з попередньою, для подальшої обробки даних володілець персональних даних повинен отримати згоду суб’єкта персональних даних на обробку його даних відповідно до зміненої мети, якщо інше не передбачено законом.
Водночас Рішенням Конституційного Суду України від 20.01.2012 р. № 2-рп/2012 у справі за конституційним поданням Жашківської районної ради Черкаської області щодо офіційного тлумачення положень частин першої, другої статті 32, частин другої, третьої статті 34 Конституції України встановлено, зокрема, офіційне тлумачення частин першої, другої статті 32 Конституції України, встановлено, що інформація про особисте та сімейне життя особи (персональні дані про неї) - це будь-які відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: національність, освіта, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, матеріальний стан, адреса, дата і місце народження, місце проживання та перебування і т. п., дані про особисті майнові і немайнові відносини даної особи з іншими особами, зокрема членами сім'ї, а також відомості про події та явища, що відбувалися або відбуваються в побутовому, інтимному, товариському, професійному, діловому та інших сферах життя особи, за винятком даних щодо виконання повноважень особою, яка займає посаду, пов'язану із здійсненням функцій держави або органів місцевого самоврядування. Згідно з абзацом десятим статті 2 Закону, персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТК - Домашній Текстиль» надано листи-згоду на обробку персональних даних на Тодурову А.Є. При цьому складі пропозиції надано статут підприємства у пункті 1.4. «Загальні положення» зазначено, що учасниками товариства є Громадяни України Бокоч О.І., Марценюк В.В. та містить інформацію про їх паспортні данні та податкові номери. При цьому письмових згод указаних осіб на обробку персональних даних, відповідно до вимог Закону у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТК - Домашній Текстиль» не надано.
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція ТОВ «ТК - Домашній Текстиль» не відповідає вимозі пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації. (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічного питання № 4997-р/пк-пз від 27.07.2017)
* На вимогу пункту 18 учасник обов’язково повинен надати документи, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля та вимог пп.3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандартів ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015, або інших).
У примітках до додатку 2 до тендерної документації зазначено, що в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства, або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний подавати, якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника , в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
При цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТК - Домашній Текстиль» відсутні зазначені документи та лист-роз’яснення у якому зазначено законодавчі підстави ненадання зазначених документів.
Як наслідок, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТК - Домашній Текстиль» не відповідає вимозі пункту 18 Додатку 2 до тендерної документації.
* На вимогу пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція супроводжується документом що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна банківська) та повинна містити, зокрема, номер тендеру у ЦБД. Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТК - Домашній Текстиль» містить електронну банківську гарантію с посиланням на номер оголошення у ЦБД UA – 2017-09-27-0011577-c. Слід зазначити, що вірний номер у ЦБД під яким розміщена процедура на закупівлю виробів домашнього текстилю (простирадла одинарні із бязі, наволочки верхні з клапаном із бязі, подушки ватяні, рушники бавовняні) UA-2017-09-27-001577-c .
Виходячи з вище наведеного тендерна пропозиція ТОВ «ТК - Домашній Текстиль» не відповідає пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
б) Тендерна документація не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
* На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів тендерною документацією вимагаються надання листа в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації надати:
- оригінал або нотаріально завірені копії договорів (з додатками), що включають постачання предмету закупівлі; У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТК - Домашній Текстиль» надано довідку про виконання аналогічних договорів з переліком договорів на підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надає копії договорів, зокрема договір від 18.08.2017 № 10 укладений з Мангушською селищною радою в пункті 13 даного договору зазначено, що невід’ємною частиною договору є Додаток № 1 Технічна специфікація , та Додаток № 2 Акт про невідповідність продукції. Слід зазначити, що Додаток № 2 до договору від 18.08.2017 № 10 відсутній у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТК - Домашній Текстиль».
Виходячи з вище наведеного ТОВ «ТК - Домашній Текстиль» не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію «досвід виконання аналогічних договорів» у спосіб зазначений у підпункті 14.1 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації. (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічного питання №6721-р/пк-пз від 26.09.2017)
* На підтвердження вимоги пункту 12.1. додатку 2 до тендерної документації для підтвердження інформації, що викладена у довідці в якій зазначається інформація, про складські, торгові та інші приміщення, які учасник використовує для ведення господарської діяльності учасник повинен надати копії документів на право власності або договорів оренди, або інших документів, що підтверджують право на використання приміщень. Пропозиція
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" містить договір суборенди від 01.01.2016 № 2016-03 у якому зазначено, що невід’ємною частиною договору є Додаток 2 «Розрахунок орендної плати». При цьому зазначений додаток відсутній у складі тендерній пропозиції учасника.
Як наслідок, Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК-Домашній Текстиль " не надало підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у спосіб встановлений у підпункті 12.1 Додатку 2 до тендерної документації. (Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічного питання №6721-р/пк-пз від 26.09.2017).
Статус вимоги:
Задоволено