• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із збирання та зберігання для подальшої утилізації або знешкодження клінічних та подібних їм відходів

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2022 13:15 - 27.01.2022 13:08
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 3de4f37ee34a49aba4262040b127a97c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-008977-b.b3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Щодо вимоги надати Ліцензію на право зберігання пального або реєстраційний номер діючої ліцензії на право зберігання пального, то потрібно зауважити, що така ліценізя є не обов'язковою, адже: Без отримання ліцензії дозволяється зберігання пального: - державними підприємствами, установами та організаціями; підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву та суб'єктами господарювання, які зберігають пальне, для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газодобувних майданчиках, бурових платформах; - в паливних баках транспортних засобів (технологічного обладнання) та у споживчій тарі ємністю до 5 літрів включно, отримане від виробника або особи, яка здійснила його розлив у таку тару. І тільки в усіх інших випадках зберігання пального дозволяється виключно за наявності ліцензії, отриманої на кожне місце зберігання. Не дискримінуйте інших учасників та видаліть цю вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оскільки утилізація небезпечних відходів не відноситься до установ та організацій, які використовують пальне для на нафто та газодобувних майданчиків, бурових платформ, то така вимога є повністю аргументованою. А саме задля впевненості дотримання чинних норм Учасником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомырна вимога

Номер: d529af0519ec461a9b5dd78aeefb8a9d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-008977-b.b2
Назва: Неправомырна вимога
Вимога:
Шановний Замовник!наявність у штаті підприємства медичного працівника, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів. - Свідоцтво про підвищення професійної компетенції медичних працівників, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів." Відповідно до п. 22 Документації, Вами вимагається :" Звертаємо увагу, що жодним законодавством в Україні не передбачена наявність у штаті "медичного працівника", Замовник навість не вважає за необхідне конкретизувати дану вимогу. Дана вимога є дискримінаційною, та такою що вочевидь прописана під конкретного учасника. Вимагаємо видалити таку вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно із Державними санітарно-протиепідемічними Правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, співробітники, які контактують з відходами мають проходить медичні огляди відповідно до вимог законодавства України. Тож, наявність в штаті медичного працівника обов’язкова.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 979371d8e46c4d7b81681c4860b970af
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-008977-b.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! В оголошенні закупівлі в вимогах до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, а саме в пункті 21 зазначено: "Ліцензія на право зберігання пального або реєстраційний номер діючої ліцензії на право зберігання пального." Ця вимога є некоректною та дискримінаційною, адже для утилізації медичних відходів достатньо Ліцензії, яка видана Міністерством екології та природних ресурсів України та Ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ на перевезення небезпечних відходів.Також в переліку відходів,що будуть передані на утилізацію відсутнє "пальне". На підставі якого нормативного документа Вами встановлюється така дискримінаційна та така, що звужує коло учасників вимога? Щодо вимоги про надання "Договору добровільного особистого страхування громадян при виникненні розладу здоров’я внаслідок лабораторно підтвердженої короновірусної інфекції" це не є обов'язковим документом для надання послуг з утилізації відходів. Тим паче, учасник закупівлі не є відвідувачем лікарні, а є надавачем послуги по утилізації відходів.Тому ця вимога також є некоректною та виникають підозри щодо того, що ця вимога є прописаною під конкретного учасника. Вважаючи наведене вимагаємо не порушувати ЗУ "Про публічні закупівлі" та внести зміни до тендерної документації та видалили пункти 17 та 21 в Технічних вимогах та переліку предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до ст.15 Закону України від 19.12.1995 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481) зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання всіх форм власності (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) за наявності ліцензії. Ліцензії на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років.Враховуючи об’єми необхідної утилізації та процес утилізації відходів даного типу, дана Вимога є обов’язковою задля дотримання норм чинного Законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено