-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15110000-2 – М’ясо (Тушки курей охолоджені, 1 категорії)
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2022 13:05 - 03.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо положень тендерної документації
Номер:
3c94545d6a20429881080ddd0335eaf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-21-008700-b.b1
Назва:
Щодо положень тендерної документації
Вимога:
Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень, що виявлені в тендерній документації.
1.Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 та Додатку № 7 до тендерної документації «Форма тендерна пропозиція» та «форма тендерна пропозиція за результатами аукціону» зазначено: «Ми підтверджуємо, що ціни на запропонований нами Товар відповідають вимогам Закону України «Про ціни та ціноутворення»».
Повідомляємо Замовника, що ним була допущена помилка в назві вищезазначеного закону, він має назву Закон України «Про ціни І ціноутворення». Тож, якщо Замовник дійсно вимагає від Учасників відповідності цін на запропонований товар вимогам чинного законодавства, то просимо внести Замовника відповідні зміни та зазначити вірну назву закону.
2. Відповідно до пункту 5 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що «Документи повинні засвідчувати безпечність і якість продуктів – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання (для продуктів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах).»
Прошу Замовника надати роз’яснення, який має бути гатунок у запропонованому товарі? Адже, відповідно до назви предмету закупівлі, Замовником вимагається лише категорійність товару (тушки курей охолоджені, 1ї категорії), а не гатунок.
3. Відповідно до пункту 9 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що «Якість предмету закупівлі повинна відповідати Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».
Повідомляємо Замовника, що якість предмету закупівлі не може відповідати вищезазначеному закону з огляду на те, що такого закону не існує. Наразі в Україні діє Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
4. Відповідно до пункту 10 Додатку № 2 до тендерної документації вимагається надання: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, IDT) виданий органом із сертифікації призначеним для виконання робіт із сертифікації систем управління Учаснику торгів, а також відповідний сертифікат на товар, який буде постачатися.»
Просимо Замовник надати роз’яснення, який саме сертифікат на товар необхідно надати? Адже, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, IDT) сертифікати видаються на сферу діяльності (постачання, транспортування, тощо) на ім’я суб’єкта господарювання, а не на товар. Тобто, виконати вимогу Замовника та надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, IDT) на товар - неможливо, адже це не передбачено на законодавчому рівні.
Просимо внести Замовника відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
5. Відповідно до пункту 1.2 Додатку № 3 до тендерної документації від Учасників вимагається надання: «1.2. Оригінал(и) або завірена(і) власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) копія(ї) акту(ів), складеного(их) за результатами проведення заходу(ів) державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та/або копія(ї) акту(ів), складеного(их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу(ів) державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин на потужність(і) (об’єкт(и)) зазначені у Довідці згідно п.1.1»
Просимо Замовника надати роз’яснення чи можливо на виконання цієї вимоги надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018)?
6. Відповідно до пункту 1.3 Додатку № 3 до тендерної документації від Учасників вимагається надання: «1.3. Оригінал(и) або завірена(і) власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) копія(ї) сертифікату(ів) на системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000 та/або системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 та/або системи екологічного управлянні ДСТУ ISO 14001;»
Просимо Замовника надати роз’яснення:
- на чиє ім’я повинні бути видані ці сертифікати?
- потрібно надати всі сертифікати чи будь-який на вибір?
- на відповідність якому ДСТУ/ ISO необхідно надати сертифікати, адже існує декілька варіантів: ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, ISO 22000:2018, ДСТУ ISO 22000:2019?
- які вимоги до органу, яким повинні бути видані сертифікати?
7. Відповідно до пункту 2.2 Додатку № 3 тендерної документації від Учасників вимагається надання: «2.2 Копії санітарних книжок водія та експедитора з відмітками результатів медичного огляду»
Наступним повідомляємо, що санітарні книжки не видаються в Україні. Відповідно до Наказу МОЗ України від 21 лютого 2013 року № 150, затверджено форму первинної облікової (медичної) документації № 1 - ОМК - особисту медичну книжку, яка видається за результатами проходження особою медичного огляду.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
8. Відповідно до пункту 2.2 Додатку № 4 (проект договору) до тендерної документації Замовником визначено: «Підтвердження належної якості та безпеки харчових продуктів здійснюється Постачальником шляхом надання з кожною поставкою продуктів, документів, передбачених вимогами ст. 5 Закону України №771/97 ВР від 23.12.1997р., «Про безпечність та якість харчових продуктів»»
Просимо Замовника зазначити вірну назву закону, а саме: «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
9. Відповідно до підпункту 6.3.4 пункту 6.3 Додатку № 4 (проект договору) до тендерної документації, зазначено, що Постачальник зобовязаний : «Забезпечити зберігання товару на своїх складах, якщо дана необхідність зазначена у заявці від Покупця, на строк передбачений у заявці.»
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи ЧИ послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі.
Тобто, з огляду на положення цієї статті, предметом закупівлі може бути товар або роботи або послуги. В данній процедурі закупівлі, предметом закупівлі є товар - тушки курей. З огляду на це є питання до Замовника: які існують законодавчі підстави того, чому Учасник - переможець закупівлі повинен безоплатно зберігати товар Замовника після того, як Замовник купив цей товар? Якщо Замовник не має складу і йому необхідні послуги зберігання товару, Замовник повинен провести окрему процедуру закупівлі, де предметом закупівлі будуть послуги із зберігання товару. Фактично, встановлюючи вищезазначену вимогу в договорі, Замовник порушує чинне законодавство України в сфері публічних закупівель. Вимога щодо зберігання товару так само незаконна, як вимога щодо проведення його теплової обробки.
До того ж, звертаємо увагу Замовника, що відповідно до пункту 2 Додатку № 1 та Додатку № 7 до тендерної документації «Форма тендерна пропозиція» та «форма тендерна пропозиція за результатами аукціону», зазначено, що: «ціна включає в себе всі витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів тощо згідно специфікації на товари, які пропоную поставити». Тобто, Учасник не повинен включати до ціни послуги зберігання товару. Тож виникає питання, хто буде сплачувати Учаснику ці послуги?
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни тендерної документації.docx 27.01.2022 20:42
Дата подачі:
27.01.2022 16:14
Вирішення:
Внесоно зміни відповідно вимоги
Статус вимоги:
Задоволено