• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території.

Код CPV згідно ДК021-2015: 79710000 - 4 Охоронні послуги

Торги не відбулися

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2022 12:08 - 02.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: aa8bf074809f480c87ede8a4ebf0a50c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-007185-b.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 03.03.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.02.2022 08:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.05.2022 13:24
Дата виконання рішення Замовником: 06.05.2022 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасовано рішення уповноваженої особи про визначення переможцем Процедури закупівлі учасника ТОВ "ГЮРЗА-2007 ЛТД". 2.Скасовано рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Сатиш"
Автор: ТОВ "САТИШ", Любов Обломєй +380507221240 tovsatish@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірність рішення про визнання Переможця

Номер: ea71f58cef2f40bd8a9252cbab92b131
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-007185-b.b1
Назва: Неправомірність рішення про визнання Переможця
Вимога:
Добрий день! Шановний замовнику! У Вашому рішенні щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «САТИШ» (Протокол № 21 від 10.02.2022 р. щодо прийняття рішення повноваженою особою ДП «НАЦІОНАЛЬНА ОПЕРА УКРАЇНИ») є посилання на пп. 8 п. 1 Ст. 40 Бюджетного кодексу України, та на Закон України «Про державний бюджет України на 2022 рік» № 1928-ІХ від 02.12.2021 р. щодо мінімального розміру заробітної плати у погодинному розмірі на період надання охоронних послуг. Також, враховуючи Ст. 107 та 108 КЗпП, згідно з якими робота у певний час та дні має оплачуватись за підвищеним тарифом (нічні години, святкові дні) та Закон України від 24.12.2015 р. № 909-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України» щодо єдиного соціального внеску (22%), Вами зроблено Розрахунок мінімальної вартості однієї години праці охоронника з урахуванням усіх обов’язкових витрат, податків та зборів (обов’язкових платежів). Ми погоджуємося з таким розрахунком. Більше того, відповідно до Вашого Розрахунку, сума, яка має бути направленою на оплату заробітної плати Виконавцем за період надання послуг, складає: За період з 01.03.2022 р. по 30.09.2022 р. Денний пост: 214 діб х 12 годин х 52,69 грн./год. = 135 307,920грн.; Добовий пост: 214 діб х 24 год. Х 7 охоронників х 56,22 грн./год. = 2 021 221,44 грн. ___________________________________________________ Разом: 2 156 529,36 грн. За період з 01.10.2022 р. по 31.12.2022 р. Денний пост: 92 доби х 12 годин х 53,73 грн./год. = 59 317,92 грн.; Добовий пост: 92 доби х 24 години х 7 охоронників х 57,32 грн./год. = 885 937,92 грн. ____________________________________________________ Разом: 945 255,84 грн. Всього на оплату мінімальної заробітної плати охоронцям: 3 101 785,20 грн. Таким чином, ТОВ «КЛ «Партнер» не зможе виконати завдання з надання охоронних послуг відповідно до вимог тендерної документації, адже, його пропозиція за результатами аукціону є значно нижчою і складає 2 820 000,00 грн. Більше того, якщо врахувати, що ТОВ «КЛ «Партнер» є платником єдиного податку за ставкою 5%, то сума, яка може бути спрямована на оплату заробітної плати охоронників, буде ще меншою: 2 820 000,00 – (2 820 000,00 х 5%) = 2 679 000,00 грн. Тобто, цінова пропозиція ТОВ «КЛ «Партнер» є заниженою, такою, що не дозволяє платити заробітну плату охоронникам навіть у мінімальному розмірі, такою, що порушує трудові права працівників згідно ст. 2 КЗпП та ст. 95 КЗпП України, і також має бути відхилена замовником. Зазначивши цю підставу для відхилення пропозиції ТОВ «САТИШ» та не взявши до уваги цю обставину при розгляді пропозиції ТОВ «КЛ «Партнер», на наше переконання, Замовник продемонстрував дискримінаційний підхід до оцінювання пропозицій учасників. Просимо скасувати Ваше рішення № 23 від 16.02.2022 р. про визнання Переможцем ТОВ «КЛ «Партнер», та завершити процедуру закупівлі у відповідності з Законом України «Про публічні закупівлі». Крім того, нагадуємо, що відповідних принципів захисту трудових прав охоронців, ваше підприємство дотримувалося і у попередній процедурі закупівлі (Протокол щодо прийняття рішення повноваженою особою ДП «НАЦІОНАЛЬНА ОПЕРА УКРАЇНИ» № 27 від 18.02.2021 року). З повагою, Учасник торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Про надання пояснення по суті Вимоги У відповідь на Вашу вимогу від 17.02.202 року, повідомляємо наступне: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації Замовник передбачає вичерпний перелік необхідних документів, які зобов’язується надати Учасник коли приймає участь у закупівлі відповідно до типу такої закупівлі та її предмету. В тендерній документації до закупівлі UA-2022-01-21-007185-b Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території було зазначено перелік документів, які учаснику потрібно надати, а саме: Тендерна пропозиція учасника повинна містити наступні складові частини: 1.Тендерна пропозиція (згідно з Додатком №1 до ТД); 1.1. Розрахунок однієї години праці охоронця з урахуванням усіх обов'язкових витрат (платежів) на період: з 01 березня 2022 року по 31 грудня 2022 року. 1.2. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (з ПДВ та без ПДВ) на період: з 01 березня 2022 року по 31 грудня 2022 року. Таким чином, Учасники, котрі бажали прийняти участь у такій закупівлі подавали свої пропозиції і мали надати розрахунки, враховуючи усі обов’язкові витрати (платежі) на одного охоронця, згідно поданої цінової пропозиції до аукціону. Дана вимога дійсна на момент подачі документів Учасником. Під час проведення аукціону кожен Учасник враховуючи свої фінансові можливості, самостійно визначає оптимальну ціну, за яку він може надати якісні Послуги з охорони будівель ДП «Національна опера України» та прилеглої до них території. Також, акцентуємо увагу, що Замовник в особі уповноваженої особи здійснює оцінку пропозицій та документів опираючись виключно на положення Закону. ТОВ "КЛ ПАРТНЕР" оприлюднило в електронній системі лист від 18.02.2022 р. вих. № 05, в якому повідомляє про неможливість виконання послуги. У зв'язку з тим, що ТОВ "КЛ ПАРТНЕР" відмовилося від виконання послуги, Замовник скасував рішення про визначення переможця, та приступає до розгляду наступних найбільш вигідних пропозиції . Зважаючи на вище наведене, Замовник не може виконати ваші вимоги у зв’язку із відсутністю законних підстав.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо скасування торгів

Номер: de8b01371ec241998f207ca9fe30c75a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-007185-b.a3
Назва: Скарга щодо скасування торгів
Скарга:
Скарга щодо скасування торгів
Дата розгляду скарги: 25.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.05.2022 11:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.05.2022 15:30
Дата виконання рішення Замовником: 20.06.2022 11:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасувати рішення уповноваженої особи про відміну Процедури закупівлі № UA-2022-01-21-007185-b , згідно п.3 ч. 1 ст. 32 Закону . 2. Оприлюднити протокольне рішення у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: ТОВ "САТИШ", Любов Обломєй +380507221240 tovsatish@ukr.net