-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Мастильні оливи та мастильні матеріали
Завершена
25 510 595.54
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 552.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 127 552.98 UAH
Період оскарження:
24.06.2016 15:17 - 05.08.2016 10:00
Вимога
Вирішена
скарга
Номер:
2a316b2e51544007bf789c80a2c6a061
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-24-000117-b.b3
Назва:
скарга
Вимога:
ТОВ «Завод технічних масел «Аріан» - вже понад 25 років виготовляє широкий спектр (понад 300 найменувань) олив та спеціальних рідин.
У тендерній документації для проведення відкритих торгів на закупівлю «Код ДК 19.20.2 – паливо рідинне та газ; оливи мастильні (код ЄЗС 09211000-1 Мастильні оливи та мастильні матеріали) (мастильні оливи та мастильні матеріали)», а саме в описі окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, є примітка із зірочкою: «В зв’язку з безпекою руху поїздів на залізничному транспорті рішенням НТР по локомотивному господарству від 18.04.2012 протокол № 3/6 заборонено застосовувати на тяговому рухомому складі оливи і мастила виробників, які не пройшли експлуатаційні випробування та не погоджені для використання Департаментом локомотивного господарства».
Завод «Аріан» вважає цю примітку дискримінаційною, наслідком наявності якої стане штучне обмеження кола учасників торгів, відсутність чесної конкуренції та відповідно завищений рівень цін.
Вважаємо неприпустимою наявність у тендерній документації названої вище примітки, оскільки не наведено ні тексту протоколу № 3/6 від 18.04.2012, ні затвердженої документації щодо порядку проведення випробувань предметів закупівлі та документального оформлення їх результатів.
На підставі викладеного вимагаємо виключити цю дискримінаційну примітку з тендерної документації. Невиконання нашої вимоги змусить нас подати відповідну скаргу згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Директор ТОВ ЗТМ «Аріан» Е.Г.Рудик
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2016 11:29
Вирішення:
Згідно скарги поданої до Колегія АМКУ тендерний комітет вніс зміни до тендерної документації та виклав у вільному доступі Інструкцію ЦТ0060 з усіма змінами та протокол 3/6 для ознайомлення учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога внесення змін до тендерної документації
Номер:
ce7b20d729cc44c3b8e0ca5c7b64f737
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-24-000117-b.b1
Назва:
Вимога внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вих. № 08/07-7
від 08.07.2016 р.
Керівнику Філії «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця»
Наша компанія, що є виробником олив та мастил, розглянула тендерну документацію, та повідомляє наступне.
Так, пункт 3.8 тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Код ДК 19.20.2 – паливо рідинне та газ; оливи мастильні (код ЄЗС 09211000-1 Мастильні оливи та мастильні матеріали) (мастильні оливи та мастильні матеріали)», яким визначається опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, зокрема міститься примітка із зірочкою: «В зв’язку з безпекою руху поїздів на залізничному транспорті рішенням НТР по локомотивному господарству від 18.04.2012 протокол № 3/6 заборонено застосовувати на тяговому рухомому складі оливи і мастила виробників, які не пройшли експлуатаційні випробування та не погоджені для використання Департаментом локомотивного господарства» (далі - Примітка).
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та може призвести до оскарження будь-яким учасником процедуру відкритих торгів, а також може призвести до звуження кола потенційних учасників та не забезпечить добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін з наступних причин:
1) Протокол № 3/6 від 18.04.2012, що згадується як вимога в тендерній документації, не міститься в тендерній документації для розгляду та ознайомлення та не є нормативно-правовим документом загального користування.
2) Тендерна документація не містить розроблених та затверджених у встановленому законодавством порядку регламенти щодо проведення випробувань по кожному виду олив та масел.
3) Тендерна документація не містить способу та форми документального підтвердження зазначеної вище вимоги.
Крім того, мусимо зазначити, що подібна дискримінаційна вимога була відсутня у торгах, що проводилися у попередні роки, як Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» так і ДП «Укрзалізничпостач».
У зв`язку із вище викладеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення зазначеної фрази-примітки. Що міститься в пункті 3.8. тендерної документації.
Звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації, що аргументовані та обґрунтовані нашою вимогою, та у зв`язку з цим розглянути можливість перенесення торгів.
У випадку невиконання, змушені будемо звернутися до органу оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Комерційний директор ТОВ «КСМ ПРОТЕК» Р.Є. Чебаєв
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Вих. №08/07-7 від 08.07.2016 09.07.2016 17:49
- Розяснення.pdf 13.07.2016 16:45
Дата подачі:
09.07.2016 17:50
Вирішення:
У зв’язку з великим об’ємом отриманої інформації та очікуванням відповіді з Департаментаментів Локомотивного та Вагонного господарства ПАТ «Українська залізниця» повідомляємо, що термін розглядання запиту на роз’яснення подовжено, до моменту отримання відповіді профільних Департаментів ПАТ «Українська залізниця». У разі необхідності внесення змін та переносі дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, за результатами засідання тендерного комітету, повідомлення будуть розіслані за допомогою електронної системи закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга на положення тендерної документації
Номер:
5c1e784bf04749a1ba518c98a0ee2140
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-06-24-000117-b.a2
Назва:
Скарга на положення тендерної документації
Скарга:
Положення тендерної документації порушують принципи та положення Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статей 3, 5 та пункту 3 частини другої статті 22 цього Закону щодо забезпечення добросовісної конкуренції, вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, недискримінації учасників, порушує приписи частини четвертої статті 22, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та створює умови для штучного обмеження можливості участі у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 18.07.2016 10:46
- платіжне доручення 18.07.2016 10:46
- тендерна документація 18.07.2016 10:46
- №185 від 20.07.2016+лист замовнику.pdf 21.07.2016 20:34
- про резолятивну частину рішення №280 від 01.08.2016.pdf 01.08.2016 20:28
- №280 від 01.08.2016.pdf 04.08.2016 17:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.07.2016 10:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.08.2016 17:48