-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації (код за ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку).
Торги не відбулися
503 190.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2022 11:16 - 06.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
0267e34ac5f14329a577f66cf8d006d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-21-005296-b.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
Шановний замовнику!
1) Відповідно до пункту 1.3 розділу 1 «Документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановленим відповідно до статті 16 Закону» додатку 2 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні надати «Довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору у період з 2019 по 2021 роки, складену в довільній формі із зазначенням предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, достовірних номерів телефонів замовника за відповідним договором. Відомостей щодо виконання договору.
До довідки надається сканована копія цього договору та документальне підтвердження його виконання.
Аналогічним договором у цій тендерній документації вважається договір, предметом якого є надання послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, код за ДК 021:2015 -75240000-0».
Дана вимога є дискримінаційною та створює для учасників додаткові перешкоди для участі у даній процедурі закупівлі, зважаючи на наступне.
Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 752 група це «Надання громадських послуг», які включають в себе «Забезпечення громадського порядку» та «Забезпечення громадської безпеки», в тому числі «Поліцейські послуги» та «Послуги судових виконавців».
Предметом закупівлі оголошених Вами відкритих торгів є «Послуги охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації», а відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 Охоронні послуги розміщені під кодом 79710000-4, в тому числі і Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони – 79713000-5.
Тобто, зазначаючи в тендерній документації, що аналогічним буде рахуватися лише договір за кодом ДК 021:2015 -75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, Ви суттєво обмежуєте коло потенційних учасників, які не зможуть виконати дану вимогу та дискримінуєте учасників, у яких є аналогічні за виконанням договори, але за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги.
Зважаючи на те, що за кодом ДК 021:2015 -75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку та за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги, в даному випадку, надаються однакові послуги, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації, а саме: виключити з документації, що «Аналогічним договором у цій тендерній документації вважається договір, предметом якого є надання послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, код за ДК 021:2015 -75240000-0», натомість вказавши, що «Аналогічним договором вважається договір, у якому предметом договору є виконання послуг з охорони приміщень» або, що також аналогічним договором буде вважатися договір за кодом . ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги.
2) Відповідно до пункту 1.3 розділу 1 «Документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, встановленим відповідно до статті 16 Закону» додатку 2 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні надати «Лист-відгук на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору (з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, копія якого надається), виданий не раніше дати оголошення. Замовник залишає за собою право перевірити достовірність наданих учасником відгуків.
Дана вимога є дискримінаційною та створює для учасників додаткові перешкоди для участі у даній процедурі закупівлі, зважаючи на наступне.
Замовник оголосив закупівлю 21.01.2022 року, тобто відгук має бути наданий після 21.01.2022 року. Однак, Учасник вже має в своєму користуванні відгуки взяті заздалегідь, якими користується при подачі своїх пропозицій (однак, відповідно до умов тендерної документації, має знову звертатись до своїх контрагентів, щоб отримати той самий документ, який вже отримував раніше). Загальний порядок надання відповіді на листи- звернення становить 1 місяць згідно ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян». А отже, відгук, нам як Учасникам процедури закупівлі, наш контрагент має право надати 20.02.2022 року (а подання пропозицій в нас до 10.02.2022 року, тобто нас ставлять в таке становище, що ми як Учасники просто не зможемо через обмеження в часі отримати документ – відгук який по суті в нас вже є готовий, однак датою раніше дати оголошення закупівлі.
Ще є ситуація, коли контрагент, в якого Учасник отримував відгук заздалегідь за рік роботи може (бути реорганізованим, ліквідованим, змінити адресу, назву тощо) тобто, Учасник може через обставини, які від нього не залежать не мати можливості отримати відгук і тому автоматично не зможе прийняти участь в закупівлі.
Відповідно до рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 07 вересня 2020 року по справі номер 640/23798/19 судом встановлено:
1. Будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено вимогами чинного законодавства. Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі).
2. Замовник безпідставно встановив умову щодо надання відгука (відгуків), які мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі, оскільки встановлення такої вимоги автоматично відхиляє тих учасників, які не мають змоги вчасно отримати такі відгуки у попередніх Замовників, проте повністю відповідають іншим вимогам тендерної документації, що зумовлює штучне обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
3. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції.
Також аналогічне рішення було винесено Одеським окружним адміністративним судом від 31 березня 2021 року № 420/14000/20. Такої ж самої позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у Рішенні № 19253-р/пк-пз від 24.12.2019 року по процедурі, № 9409-р/пк-пз від 14.05.2020 року та інші.
Таким чином, Ви суттєво обмежили можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, тим самим, Шановний Замовник, Вами було встановлено необґрунтований критерій до наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(-ів) за предметом закупівлі договору(-ів), який стосуються часу його укладання. Тим самим Ви обмежуєте коло кваліфікованих учасників.
Тому, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та привести дані вимоги у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу щодо надання відгуку, який виданий не раніше дати оголошення закупівлі.
3) Відповідно до умов Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги» учасники повинні мати у штаті охоронної фірми спеціаліста з обслуговування систем відеоспостереження та надати на дану особу документи (у складі тендерної пропозиції) з електробезпеки (не менше 3-х групи до 1000 В), щодо безпечних методів роботи на висоті та щодо пожежно-технічного мінімума у вигляді копії посвідчення та витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Вважаємо вимогу щодо надання посвідчень щодо безпечних методів роботи на висоті та щодо пожежно-технічного мінімума дискримінаційною зважаючи на наступне.
Відповідно до Закону «Про охорону праці» дотримуватися законодавчих вимог з питань охорони праці зобов’язані не лише роботодавці, але й наймані працівники. Обов’язки з організації та проведення навчання працівників з питань охорони праці ст. 18 Закону про охорону праці покладає на роботодавців. Вона вимагає, щоб працівники при прийнятті на роботу і в процесі її здійснення проходили за рахунок роботодавця інструктаж та навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки в разі виникнення аварії.
Організовувати і проводити інструктажі, навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці працівників необхідно відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затверджене наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 р. № 15. Вимоги Типового положення № 15 обов’язкові для виконання підприємствами, організаціями й установами всіх форм власності та видів діяльності. На підприємствах за рахунок роботодавця інструктажі, навчання і перевірку знань з питань охорони праці проходять (п. 3.1 Типового положення № 15):
- працівники - під час прийняття на роботу і в процесі роботи;
- учні та студенти — під час трудового і професійного навчання.
Перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці.
Відповідно до п. 3.13 Типового положення результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Відповідно до п. 3.14 Типового положення працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки.
Виходячи з вищезазначеного просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну умову, а саме: виключити вимогу щодо надання посвідчень щодо безпечних методів роботи на висоті та щодо пожежно-технічного мінімума на спеціаліста з обслуговування систем відеоспостереження.
В противному випадку ми будемо змушені звернутися до АМКУ для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №7.pdf 28.01.2022 11:53
Дата подачі:
26.01.2022 14:50
Вирішення:
Добрий день! розглянувши ваші запити щодо можливих дискримінаційних вимог повідомляємо, що :
1) по першому запитові про аналогічний договір , змінено наші вимого щодо визначення "аналогічний договір". Змінт внесено до ТД;
2) По другому питанню, ми згодні що вимога щодо термінів для листів-відгуків слушна. Змінено терміна надання такого листа не раніше 2021 роком. Зміни внесено до ТД;
3) Щодо третього питання, піся повторного його розгляду та консультацій з розробником технічної частини ТД, прийшли до висновку, що дана вимога є життєвонеобхідною, і в зв'язу з специфікою та важливістю даних послуг, потребує осіб сампе з такою кваліфікацією і залишається вимогою ТД Замовника.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність тендерної документації чинному законодавству
Номер:
f05a809001324f5883a28e56ed5e5a86
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-21-005296-b.b1
Назва:
Невідповідність тендерної документації чинному законодавству
Вимога:
Відповідно до абз. 6 ч. 6 Розділу 1 !Загальні положення Тендерної документації, Учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 5 календарних днів з дня проведення аукціону тендерну пропозицію з ціною, коригованою за результатами аукціону, згідно додатку 5. Оскільки, Замовник проводить процедуру відкритих торгів, довантаження документів в систему в період між завершенням кінцевого строку подачі пропозиції та оприлюднення наміру укладання договору є неможливим для учасників. В такий період можливо тільки довантажувати пояснення про аномально низьку ціну та документи на усунення невідповідностей. Однак, надання оновленої тендерної пропозиції не підпадає під ці категорії. Відповідно, вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №5щодо змін до ТД.pdf 25.01.2022 11:50
Дата подачі:
24.01.2022 13:23
Вирішення:
дякую, дана вимога виключена з вимог тендерної документації. Зміни до ТД були внесені 25.01.2022.
Статус вимоги:
Задоволено