-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини"
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Торги не відбулися
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2022 11:15 - 21.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінація
Номер:
c9326a612da44b8aa17265a497589d45
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-21-001328-c.b4
Назва:
Дискримінація
Скарга:
Дискримінація
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір м. Ужгород.PDF 31.01.2022 16:04
- скарга.pdf 31.01.2022 16:04
- 3-й Ільченко.jpg 31.01.2022 16:04
- 3-1 Карпенко.jpg 31.01.2022 16:04
- Договір реагування _ГО_ШЗ.pdf 31.01.2022 16:04
- 3-й Ілющенко.jpg 31.01.2022 16:04
- рішення від 03.02.2022 № 2251.pdf 03.02.2022 17:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2022 № 2903.pdf 14.02.2022 12:33
- рішення від 11.02.2022 № 2903.pdf 16.02.2022 14:13
- запречення на скаргу 08.02.2022 14:17
- заперечення 08.02.2022 14:17
- протокол на виконання рішення АМКУ 17.02.2022 13:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.01.2022 16:40
Дата розгляду скарги:
11.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.02.2022 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.02.2022 14:13
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2022 13:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №2903-р/пк-пз від 11.02.2022 року внесено зміни до тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")» на підставі ч.2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Скарга
Скасована
Дискримінація
Номер:
0e16dbbbbc4743b5877b948c30c80b5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-21-001328-c.b3
Назва:
Дискримінація
Скарга:
Дискримінація
Пов'язані документи:
Учасник
- с.docx 31.01.2022 12:26
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
31.01.2022 12:26
Скарга
Скасована
Дискримінаційнй вимоги
Номер:
059cf9cb432f41198c89194d84d50a25
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-21-001328-c.b2
Назва:
Дискримінаційнй вимоги
Скарга:
Дискримінаційнй вимоги
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
31.01.2022 12:23
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
35ad2c8ce17b42378c06f44d8929334b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-21-001328-c.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
1. Чим передбачена необхідність середньої числеьності працівників у кількості 35 чоловік? Послуги надавтаимуться на 1 цілодобовому пості, і такі послуги у належному порядку спокійно можуть надавати 4-5 охоронників, для чого вам 35?
2. Чому послуги мають надватимуться лише чоловіками? Ви такою умовою прямо порушуєте норми КЗпП України та Конституції України. Це дискримінація за ознакою статі.
3. Навіщо аналогічні договори за кожен рік починаючи з 2017? А що якщо підприємство ще тоді не діяло? Це знову обмеження потнеційного кола учасників.
4. Для чого прописувати у технічних характеристиках, що не можна залучати субпідрядників, якщо в інших частинах тендерної документації така можливість передбачена?
Вимагаємо внесення змін до тенедерної документації та виключення дискримінаційних вимог. У протилежному випадку будемо оскаржувати ваші діх в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2022 14:09
Вирішення:
Доброго дня Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини" ознайомилось з Вашою вимогою та повідомляє наступне.
І. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.,
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена тендерним комітетом для відбору найкращих виконавців послуг, які мають можливість здійснити надання послуг на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
ІІ. Щодо вимоги надання охоронних послуг чоловіками повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі послуг «код ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини")». Потенційні Учасники жодним чином не мають право вказувати та корегувати потребу Замовника виходячи зі своїх фактичних можливостей надання послуг.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблене виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потенційних учасників закупівлі.
Окрім того, на нашу думку надання охоронних послуг має певну специфіку виконання та пов’язане із значними ризиками для життя і здоров’я як для працівників Учасника так і для здоров’я і життя працівників та вихованців Замовника, тому Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини" прийнято рішення вставити вищезазначену вимогу.
ІІІ. Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно роз’яснень Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, що містяться на офіційному сайті Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання договорів за 2017-2021 роки.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» сформований Замовником таким чином, щоб забезпечити надання послуг Учасником, що має багаторічний досвіт надання послуг на ринку охоронних послуг.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»
ІV. Вимога щодо незалучення до надання послуг субпідрядних організацій зумовлена забезпеченням оперативного реагування у разі виникнення особливих обставин.
Наявність субпідрядних організацій не забезпечить належну якість надання послуг.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний спеціалізований будинок дитини" не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні вищевказаної вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.01.2022 11:02