• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по заправці та відновленню картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту картриджів до друковано-розмножувальної техніки. ДК 021-2015:50310000-1- Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Завершена

5 370.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53.70 UAH
Період оскарження: 21.01.2022 11:12 - 27.01.2022 10:21
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови закупівлі

Номер: dc2c569dbba547beaa1b97ccb4591bc8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-005132-b.b1
Назва: Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: надання копії сертифікатів, що засвідчують наявність компетенцій з обслуговування офісної техніки компаній Xerox, Canon, Samsung. Підтвердженням компетенцій є сертифікати, дійсні у 2021 році або які були чинні у 2020 році (не раніше 2020) Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про надання копії сертифікатів компаній Xerox, Canon, Samsung з тендерної документації. Керуючись законом України про Публічні закупівлі, статтею 5, підпунктом 1.1 (добросовісна конкуренція серед учасників;), 1.2 ( максимальна економія, ефективність та пропорційність;), 1.3 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;), 1.4 (недискримінація учасників та рівне ставлення до них;), 1.5 (об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) , 1.6 (запобігання корупційним діям і зловживанням) та статтею 5 підпунктом 2 (Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.), статтею 5 підпунктом 3 (Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.) , статтею 5 підпунктом 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.). Вимога щодо надання сертифікатів є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови, але не надають сертифікати , але мають матеріально технічну базу та фахівців високої кваліфікації для виконання послуг, а також можуть підтвердити свій досвід роботи виконаними договорами на предмет що є предметом закупівлі. Офіційні представники Xerox, Canon, Samsung не дозволяють виконувати заправку та відновлення картриджів та знімають гарантію при використанні таких витратних матеріалів Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає вимог надання таких сертифікатів А також керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ у сфері закупівель, а також листів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Стаття 6 - Державна політика щодо запобігання та протидії дискримінації спрямована на: недопущення дискримінації; Просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу котра дискримінує нас як потенційного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівлю було оголошено з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» , а також Наказом № 10 від 19 березня 2019 року “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, Наказом № 11від 20 березня 2019 року "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". На підставі Ст.16. Кваліфікаційні критерії, п.п. 1,2,3 Закону України «Про публічні закупівлі» , які містять наступне: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Замовником були встановлені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, які викладено в Додатку № 2 до оголошення. Так, згідно Додатку №2 до оголошення технічної документації до закупівлі вказані наступні вимоги: Копії сертифікатів, що засвідчують наявність компетенцій з обслуговування офісної техніки компаній Xerox, Canon, Samsung. Підтвердженням компетенцій є сертифікати, дійсні у 2021 році або які були чинні у 2020 році (не раніше 2020) В даному випадку сертифікати свідчать про те, що підприємство має в своєму штаті працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, пройшли спеціальне навчання і можуть надавати послуги з обслуговування офісної техніки компаній Xerox, Canon. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, які викладено в Додатку № 2 до оголошення надають право Замовнику отримати якісні та кваліфіковані послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту друковано-розмножувальної техніки, згідно Наказу № 10 від 19 березня 2019 року “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” та Наказу № 11від 20 березня 2019 року "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" і на що відсутня будь-яка заборона в законодавчих актах України. Таким чином дії Замовника не суперечать законодавству і не обмежують конкуренцію , які б призводили до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного вважаємо, що підстави для виключення із кваліфікаційних вимог надання вказаних сертифікатів і будь які внесення змін до умов і вимог оголошеної процедури закупівлі відсутні. Але задля добросовісної конкуренції серед учасників ми усунули вимогу яка на Вашу думку є дискриінаційною.
Статус вимоги: Задоволено