-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фотохімікати для рентгенівських плівок
Фотохімікати для рентгенівських плівок
Завершена
20 345.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 102.00 UAH
Період оскарження:
30.10.2017 14:27 - 02.11.2017 15:00
Вимога
Відхилено
Зауваження на відповідь Замовника
Номер:
0a01fdb952ff4b0f8360c76055c15274
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-30-001062-a.b2
Назва:
Зауваження на відповідь Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику!
Дякуємо за досить оперативну відповідь.
В цілому зрозумівши Вашу позицію та не ставлячи наразі за мету здійснити дослідження в аспекті ієрархії нормативних актів, все ж таки хотіли б зауважити наступне.
Згідно ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час здійснення закупівлі товарів вартість яких є меншою 200 тисяч гривень (допорогові закупівлі) замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів) для укладення договору.
Згідно аб. 21 п. 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою КМУ № 166 від 24.02.2016р. (далі - Порядок № 166), порядок використання електронної системи закупівель для здійснення закупівлі, вартість якої є меншою за вартість, визначену у частині першій статті 2 Закону, з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт визначається адміністратором. Згідно з п. 2 Порядку № 166 адміністратор електронної системи закупівель (далі - адміністратор) - юридична особа, визначена Мінекономрозвитку (далі - Уповноважений орган) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу). Наказом Мінекономрозвитку № 473 від 18.03.2016 (зі змінами) веб-порталом Уповноваженого органу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» за адресою в мережі Інтернет www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу - Державне підприємство «Зовнішторгвидав України» (в подальшому - ДП «ПРОЗОРРО», відповідно до змін, внесених наказом Мінекономрозвитку № 1398 від 23.08.2016р.), яке і є адміністратором в розумінні Порядку № 166.
Враховуючи викладене вище, саме ДП «Зовнішторгвидав України» як адміністратор затвердив своїм наказом № 35 від 13.04.2016р. «Порядок здійснення допорогових закупівель», який і регламентує взаємовідносини при проведенні допорогових закупівель саме в системі «Prozorro».
Отже, зголосившись на використання цієї системи («Prozorro»), замовник повинен дотримуватись як її основних засад, так і вимог та умов Порядку здійснення допорогових закупівель, що регламентує взаємовідносини саме у цій системі.
Враховуючи викладене вище, а також Вашу відповідь, не зрозумілим постає питання включення до Інформації про закупівлю істотної умови, яка навіть виділена окремим кольором, якщо вона позбавлена будь-якого сенсу для цілей оцінки, та й в цілому риторичним постає питання резонності та доцільності проведення даної закупівлі через систему «Prozorro» в принципі, оскільки остання саме і створена для забезпечення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель, покликана запобігати проявам корупції у цій сфері, розвивати добросовісну конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Зауваження_на_відповідь_ДОКЛ_Мечникова.pdf 10.11.2017 17:12
Дата подачі:
10.11.2017 17:12
Вирішення:
Ще раз повторюємо, що Переможець не порушив жодних кваліфікаційних вимог Замовника, товар, який запропонував Переможець, повністю виповідає вимогам Замовника. Також звертаємо вашу увагу на те, що порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 є локальним актом згаданого державного підприємства, а не нормативно-правовим актом. Тому Замовник здійснює допорогові закупівлі на підставі розпорядчого рішення органу управління а саме: ДОРУЧЕННЯ ГОЛОВИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 09.06.2016 року № 07-57/0/35-16 «Про впровадження процедури електронних закупівель» (яке розповсюджується на всій території Дніпропетровській області), в якому чітко зазначено, що Учасник-переможець після закінчення аукціону повинен протягом 1 наступного робочого дня прикріпити у систему (в сканованому вигляді) усі кваліфікаційні документи.
Стосовно фрази, яку Замовник прописав у інформації, вона не є кваліфікаційною вимогою, а є проханням.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунення порушень під час оцінки пропозиції
Номер:
9c19d06121534306a87c7f6ea79f722f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-30-001062-a.b1
Назва:
Усунення порушень під час оцінки пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику!
09.11.2017 року за даною процедурою закупівлі переможцем було визнано ТОВ «Імед».
Інформація про проведення закупівлі через систему електронних торгів містить наступну вимогу (окремо виділена червоним кольором): «УВАГА!!! Для участі у торгах Учасники до початку аукціону, повинні обов’язково надати цінову пропозицію яка повинна бути складена за формою Додатку № 1».
В той же час до початку аукціону, який відбувся 08.11.2017 о 14:53, учасником ТОВ «Імед» в порушення вищезгаданої вимоги не було надано цінову пропозицію, складену за формою Додатку №1. Наявний у системі файл-архів «Пропозиция.zip» було завантажено учасником ТОВ «Імед» лише 08.11.2017 о 16:31, тобто після проведення аукціону, при цьому наявний в ньому файл «Спецификация п_сля акуц_ону.pdf» містить специфікацію з приведеними цінами вже за результатами аукціону.
Зазначене вище не лише формально суперечить вимогам оголошення (Інформації про проведення закупівлі), а й не дозволяє визначити вартість за одиницю товару, що відповідає ціновій пропозиції, поданій учасником ТОВ «Імед» через систему електронних закупівель до початку аукціону, як це передбачено самим оголошенням.
Окрім того, відзначимо, що в силу приписів п. 6.9, 6.10 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі - Порядок), усі необхідні документи в складі пропозиції повинні бути подані учасником не пізніше кінцевого строку подання пропозицій (в даному випадку – 07.11.2017р. 17:00), а документи, що подані після цього строку, не можна вважати складовою пропозиції.
Отже, в даному випадку учасник ТОВ «Імед» не виконав вимоги (умови), передбачені даною процедурою закупівлі та законодавством, як зазначено вище, отже в силу приписів п. 9.2 Порядку підлягає дискваліфікації.
Згідно п. 6.2 Порядку замовники повинні дотримуватися принципів здійснення закупівель, до яких відносяться, серед іншого, добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; недискримінація учасників.
Визначення ТОВ «Імед» переможцем в даній процедурі закупівлі та залишення поза увагою вищенаведеної інформації про невідповідність пропозиції ТОВ «Імед» умовам закупівлі, суперечить вимогам самої закупівлі та не відповідає вищезгаданим принципам здійснення закупівель.
Враховуючи викладене вище, просимо відмінити рішення про визначення ТОВ «Імед» переможцем даної закупівлі, відхилити (дискваліфікувати) пропозицію ТОВ «Імед» як таку, що не відповідає умовам закупівлі, та завершити дану процедуру у відповідності до вимог законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_усунення_поруш_ДОКЛ_Мечникова.pdf 09.11.2017 15:19
Дата подачі:
09.11.2017 15:19
Вирішення:
Доводимо до Вашого відома, що Замовник у допорогових закупівлях повинен у першу чергу дотримуватись Доручення Голови ДОДА від 09.06.2016 року № 07-57/0/35-16 «Про впровадження процедури електронних закупівель», в якому чітко зазначено, що Учасник-переможець після закінчення аукціону повинен протягом 1 наступного робочого дня прикріпити у систему (в сканованому вигляді) усі кваліфікаційні документи у тому числі і специфікацію з цінами з якими Учасник переміг на аукціоні згідно Додатку № 1 (у інформації про закупівлю п. 7 «Кваліфікаційні вимоги до учасників») . Тобто переможець повинен був підкріпити усі документи до 15:20 09.11.2017 року
Переможець ТОВ "ІМЕД" підкріпив усі документи (крім Статуту) 08.11.2017 року у 16 годин 31 хвилину. Статут переможцем був підкріплений об 10:15 09.11.2017 року.
Також у інформації у п.10 «Відхилення пропозицій» чітко прописано у яких випадках пропозиція Учасника відхиляється а саме:
– надані Учасником документи не відповідають вимогам Замовника;
– запропонований Учасником предмет закупівлі не відповідає вимогам Замовника.
– якщо до фізичної або юридичної особи застосовані санкції відповідно до Указу Президента від 17.10.2016 №467/2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII.
У цьому пункті, а також у Дорученні Голови ДОДА, не зазначено, що у випадку, якщо Учасник-переможець на момент аукціону не надав цінову пропозицію за формою Додаток № 1» повинен бути дискваліфікований.
Порушень (згідно ціх пунктів) зі сторони учасника не було, тому Замовник визначив ТОВ «ІМЕД» - переможцем.
Статус вимоги:
Відхилено