• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Промислові гази (Кисень технічний (у обертових балонах))

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 309 днів назад

264 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 320.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2022 09:47 - 03.02.2022 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Неправомірне відхилення ТОВ Фірма "Кріогенсервіс"

Номер: 4f25c771dfef4de49fe1515a3a54369d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-002208-b.b1
Назва: Неправомірне відхилення ТОВ Фірма "Кріогенсервіс"
Скарга:
Скарга на дії Замовника Замовником торгів - КП «ЖИТЛОСЕРВІС «СВІТАНОК» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) - ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-21-002208-b. Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА «КРІОГЕНСЕРВІС» (надалі – Скаржник, Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно технічної документації подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі був: кисень технічний (у обертових балонах) ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази, що зазначено у оголошенні та технічній документації. За результатами розгляду пропозиції Товариства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства (Протокол про розкриття тендерних пропозицій/пропозицій від 07.02.2022 засідання тендерного комітету КП «ЖИТЛОСЕРВІС «СВІТАНОК»). Підставою для відхилення зазначена наступна вимога про усунення невідповідностей, датована Замовником від 10 лютого 2022 року, а саме: згідно п.1.1. Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником був зазначений кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасником будо надано довідку про наявність орендованого приміщення розташованого за адресою: м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 2. Також Учасником була надана Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. В декларації чітко вказане місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – Київська обл. Києво-Святошинський р-н с. Петрівське вул. Київська, 29-К. Замовник вважає, що Учасником надана недостовірна інформація і дає можливість виправити помилку – надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, на адресу що вказана у Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: орендованого приміщення розташованого за адресою: м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 2. Що стосується даної підстави для відхилення тендерної пропозиції, чітко можемо заявити та спростувати, що дане положення не може суперечити вимогам наявності кваліфікації у Учасника можливості в повному обсязі виконати умови закупівлі. Аналізуючи вищевикладене, що вбачається із Вимоги про усунення невідповідності, яку нібито, на думку Замовника, здійснив Скаржник, дійсно можемо стверджувати, що до тендерної документації Скаржником було додано Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (надалі по тексту – «Декларація»), яка була видана за однією із адрес суб’єкта господарювання - Скаржника: Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с. Петрівське, вул. Київська, 29-К. Проте, тут хочемо зазначити, що Декларація була подана тендерним спеціалістом Скаржника додатково, його надання жодного разу не вимагалося Замовником, окрім цього він не містився в переліку необхідних тендерних документів. Звертаємо увагу, що основним дозвільним документом, який є чинним на всій території України та підтверджує виконання небезпечних робіт Скаржником, є Дозвіл № 3419.19.32 від 16 жовтня 2019 року з терміном дії до 16 жовтня 2024 року на наступні види виконання робіт: 1. монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин механізмів, устатковання підвищеної небезпеки і т.п.; 2. газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах; 3. заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом; 4. газополум’яні роботи. Звертаємо увагу на частину 3 статті 21 Закону України «Про охорону праці», відповідно до контексту якої: роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці. Отже, виходячи із вищенаведеного, можемо впевнено сказати, що вимоги Замовника є незаконними та такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства України та Замовник невірно трактує норми законодавства України, зокрема у контексті надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, за адресою: м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 2. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На нашу думку, Замовник необ'єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується усіма поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу частково призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору із Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Конституцією України, статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», статтею 21 Закону України «Про охорону праці», Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ Фірма «Кріогенсервіс», зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій/пропозицій від 07 лютого 2022 року.
Дата розгляду скарги: 30.12.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2022 14:39
Дата прийняття рішення по скарзі: 12.05.2022 13:46
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС", Куницька Марія Вікторівна 380503134012 KM@CRYOGEN.KIEV.UA http://cryogen.com.ua