• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з ремонту печатних пристроїв

Завершена

9 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 147.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2022 09:39 - 27.01.2022 12:00
Вимога
Відхилено

Не согласен дисквалификацией

Номер: 2d68067e499a43abb4c76238c70ef4c7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-21-001959-b.b1
Назва: Не согласен дисквалификацией
Вимога:
Уповноваженій особі: Чи повинен замовник вимагати у учасника підписати пропозицію саме КЕП? Ні. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів в рамках пілотного проекту, що реалізується, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Коледж, заклад) розглянув вимогу ПП «Новий Сервіс» від 07.02.2022 №UA-2022-01-21-001959-b.b1 та повідомляє наступне. Закупівля послуг з ремонту печатних пристроїв за ДК 021:2015 - 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки є допороговою у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», адже її вартість становить 9 800,00 грн, що менше 50 000,00 грн (межа для спрощеної закупівлі). Враховуючи викладене, порядок проведення допорогової закупівлі Закон України «Про публічні закупівлі» не регламентує. Допорогові закупівлі проводяться Коледжем на підставі доручення голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Про організацію проведення публічних закупівель від 14.07.2020 №08-33/0/35-20 (далі – доручення). Згідно з п.2.5 доручення, якщо пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та/або вимогам до відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Відповідно до п.15 оголошення про проведення закупівлі замовник вимагав після розміщення документів, що входять до складу пропозиції, накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис). Проте, ПП «Новий Сервіс» у порушення вимог п.15 оголошення про проведення закупівлі замість КЕП (кваліфікований електронний підпис) накладено УЕБ (удосконалений електронний підпис), що і стало причиною відхилення пропозиції ПП «Новий Сервіс». Відповідно до п.1.4 доручення одним з етапів закупівлі є уточнення інформації, який по закупівлі послуг з ремонту печатних пристроїв тривав з 09 години 39 хвилин 21.01.2022 до 12-00 години 27.01.2022. Під час вищевказаного етапу допорогової закупівлі учасник має право через електронну систему закупівель звернутися до замовника, в тому числі щодо окремих положень оголошення про проведення закупівлі тоді, як Замовник зобов’язаний відреагувати на таке звернення та прийняти відповідне рішення за результатами його розгляду. Проте, ПП «Новий Сервіс» протягом періоду уточнень не скористалося своїм правом щодо звернення до замовника. З урахуванням викладеного, учасник для перемоги в закупівлі зобов’язаний виконувати вимоги оголошення про проведення закупівлі, в іншому випадку його пропозиція відхиляється замовником. Таким чином, у замовника відсутні правові підстави для перегляду рішення стосовно відхилення пропозиції ПП «Новий Сервіс».
Статус вимоги: Відхилено