-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали (калоприймачі, шприці ін’єкційні одноразові, вата медична нестерильна, набори гінекологічні стерильні).
Поставка товару здійснюється за адресою Донецька область м.Мар`їнка (лінія зіткнення)
Завершена
35 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 352.00 UAH
мін. крок: 1% або 352.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2017 14:24 - 02.11.2017 16:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
ff65a59781314fb9becdd9ef30f8c781
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-01-001857-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відділ охорони здоров'я Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької області
м. Марʼїнка, пр-т Дружби, буд.22- А
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1627435, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-01-001857-a)
06.11.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: За кодом CPV за ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали (калоприймачі, шприці ін’єкційні одноразові, вата медична нестерильна, набори гінекологічні стерильні). Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Назва предмету закупівлі, виробник Од. виміру Кількість
1. Калоприймач стомічний однокомпонентний Coloplast, арт. 6300 №30 Виробник:Coloplast, Данія Упак. 3
2. Вата медична н/стер. 100 г Виробник: Укремедтекстиль, Україна Упак. 200
3. Шприц ін’єкційний одноразовий стерильний (двохкомпонентний з голкою) 20 мл. Виробник: Гемопласт, Україна Шт. 1000
4. Шприц ін’єкційний одноразовий стерильний (двохкомпонентний з голкою) 5 мл. Виробник: Гемопласт, Україна Шт. 5000
5. Шприц ін’єкційний одноразовий стерильний(трьохкомпонентний з голкою) 2 мл Виробник: Допомога-1,Україна Шт. 5000
6. Набор гінекологічний оглядовий стерильний №1 «Славна®»
Виробник: ТОВ "Фірма "Технокомплекс", Україна Шт. 500
7. Паста для калоприймача Coloplast 2650 туба 60 г Виробник: Coloplast, Данія Шт. 3
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін’єкційний одноразовий стерильний (двохкомпонентний з голкою) 20 Шт. 1000
Шприц ін’єкційний одноразовий стерильний (двохкомпонентний з голкою) 5 Шт. 5000
Шприц ін’єкційний одноразовий стерильний(трьохкомпонентний з голкою) 2 Шт. 5000
(які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1627435, номер тендеру у UA-2017-11-01-001857-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- ВОЗ Мар'їнської рай. держ адмін.pdf 02.11.2017 11:15
- Відповідь на вимогу.pdf 03.11.2017 13:12
Дата подачі:
02.11.2017 11:15
Вирішення:
Відповідь на вимогу
про внесення змін до документації
(закупівля № 1627435, Ідентифікатор закупівлі:UA-2017-11-01-001857-a)
Шановний Учаснику, повідомляємо Вас про те, що під час розроблення документації по даній закупівлі нами було враховано та дотримано всі принципи ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель».
Щодо Вашої вимоги повідомляємо Вам наступну інформацію. Закупівля відповідно до якої Вами було подано вимогу відноситься до допорогової процедури. Розпочата процедура закупівлі відноситься до того виду процедур, вартість предмету закупівлі, якої є меншою ніж 200 000,00 грн., а тому організовується та проводиться з врахуванням всіх вимог та умов, які передбачені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі Наказ) та з дотриманням статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 6.3 Наказу «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.».
Вимога ПАТ «Гемопласт» містить інформацію про те, що Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Повідомляємо Вам, що жодний нормативно-правовий акт, який регулює питання проведення публічних закупівель, не покладає обов’язок на замовників обґрунтовувати та зазначати інформацію в документація чи оголошенні щодо того, чому закупівля не поділена на лоти!!!Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» Розділ ІІ, частина 1 передбачає те, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника. Аналізуючи зміст даної норми, робимо підсумок про те, що законодавець надає право вибору (альтернативу) для замовників стосовно поділу закупівлі на лоти, основною умовою при цьому має бути відсутність будь-яких порушень щодо встановлення дискримінаційних вимог в закупівлі, що обмежують потенційне коло учасників торгів.
Під час планування закупівлі замовником було враховано та проаналізовано всі «за» та «проти» щодо поділу закупівлі на лоти.В даному випадку саме поділ цієї закупівлі на лоти є недоречним.
По-перше, населений пункт, куди необхідно здійснити поставку товару розташований на лінії зіткнення в зоні АТО згідно розпорядження КМУ від 7 листопада 2014 р. № 1085-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення». Досить низький відсоток Постачальників мають бажання працювати в таких умовах.
По-друге, якщо виокремити в окремий лот:
- Шприц ін’єкційний одноразовий стерильний (двохкомпонентний з голкою) 20 Шт.1000
- Шприц ін’єкційний одноразовий стерильний (двохкомпонентний з голкою) 5 Шт.5000
- Шприц ін’єкційний одноразовий стерильний(трьохкомпонентний з голкою) 2 Шт.5000,
то вданому випадку саме цей лот буде складати найбільшу частину суми закупівлі.
Після цього постає питання, а чи відбудеться взагалі лот на закупівлю пасти для калоприймачаColoplast 2650 туба 60 г – у кількості 3 штук. Навряд чи для будь-якого постачальника буде рентабельно поставити товар до зони АТО в такій кількості. Аналогічна ситуація виникає із калоприймачами, ватою. Якщо таким чином зробити поділ на лоти, то заклад охорони здоров’я взагалі може залишитися без таких медичних матеріалів, окрім звісно шприців ін’єкційних в яких ПАТ «Гемопласт» планує взяти участь.
На підставі вищевикладеного та керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» повідомляємо ПАТ «Гемопласт:
1. Поділ закупівлі на лоти проводитися не буде. Вашу вимогу не задоволено. Оскільки перебіг таких подій може призвести до наслідків відсутності певного асортименту медичних матеріалів, що дасть певний збій в роботі закладу, а це в даній ситуації є недопустимо.
2. Дана оголошена процедура закупівлі є допорогової та проводиться з врахуванням всіх вимог Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель».
3. Документація та закупівля розроблена з врахуванням всіх принципів публічних закупівель та з дотриманням чинного законодавства.
4. Посилання у Вашій вимозі на статті ЗУ «Про публічні закупівлі» є не доречним оскільки вони регулюють процедури вартість яких дорівнює або перевищує 200 000, 00 тис.грн. Процедура відповідно до, якої Вами було подано скаргу регулюється Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» з врахуванням статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено