• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 50220000-3- Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

послуг з відновлення профілю елементів стрілочних переводів (гостряка і рамної рейки) методом електродугового наплавлення в стаціонарних умовах

Завершена

4 988 739.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 149 662.20 UAH
Період оскарження: 30.08.2017 15:15 - 30.09.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Стосовно термінів надання послуги

Номер: ae19fd8a9b114f728b42ef26f98092c8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-30-000622-b.b4
Назва: Стосовно термінів надання послуги
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів за номером UA-2017-08-30-000622-b від 30.08.2017; код за ДК 021:2015 - 50220000-3- «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги»; замовник - «Регіональна філія "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"», просимо Вас надати роз’яснення стосовно вказаних в тендерної документації строків надання послуг, а саме: У тендерній документації Розділ 1 «Загальні положення» п.4.4. «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» наведений строк надання послуг – «до 30.11.2017» року, що не відповідає Додатку 5 тендерної документації «Проект Договору» (файл тендерної документації «2_Додатки.doc») де у Розділі 11, пункту 11.1. вказано «до 31 грудня 2017 року», що, на нашу думку, є вірним строком, оскільки, беручи до уваги, що аукціон має відбутися 06.11.2017 р., далі має відбутися процедури акцептування та укладення Договору, що залишає Виконавцю, в кращому випадку, лише кілька днів до завершення строків виконання робіт за Договором, а в разі застосування максимальних строків процедур акцептування та укладення Договору – сам Договір буде укладено вже ПІСЛЯ встановлених строків надання послуг, що в свою чергу - унеможливлює надання цих послуг, оскільки такий об’єм послуг (відновлення 112 комплектів гостряка і рамної рейки) за цей період надати неможливо. Враховуючи вищенаведене, згідно ст.23 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації вищеназваної закупівлі в частині строків надання послуг, а саме: змінити «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт» на 31 грудня 2017 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваш лист розглянуто. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо зміни строків надння послуг по закупівлі

Номер: 587f44528e5847939d9f04656a98608e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-30-000622-b.a3
Назва: Вимога щодо зміни строків надння послуг по закупівлі
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів за номером UA-2017- 08-30-000622-b від 30.08.2017, надаємо вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до розділу 1 «Загальні положення» п.4.4, де наведений строк надання послуг до 30.11.2017 року. Звертаємо Вашу увагу, що аукціон заплановано на 06.11.2017 р., далі має відбутися акцептування переможця та укладення Договору. Враховуючи це підписання договору відбудеться з 23.11.2017 до 01.12.2017, що виключає можливість надання послуг до 30.11.2017р. Звертаємо Вашу увагу, що згідно Додатку 5 тендерної документації «Проект Договору» п. 11.1 строк надання послуг вказано до 31 грудня 2017 року, що дозволяє надати послуги в строк та з належною якістю. Враховуючи вищенаведене, згідно ст.23 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації вищеназваної закупівлі в частині строків надання послуг п.4.4 «Загальні положення» розділ 1, а саме змінити строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) на 31 грудня 2017 року, згідно проекту договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваш лист розглянуто. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Не відповідність гарантийних термінів вимогам ТУ

Номер: 43505de35d9449e3b710c2b14e0a8544
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-30-000622-b.c2
Назва: Не відповідність гарантийних термінів вимогам ТУ
Вимога:
Згідно пункту 5.3 проекту договору тендерної документації до закупівлі, гарантийний строк експлуатування наплавлених гостряків і рейок становить не більше 120 млн. т. брутто пропущених вантажів, що не відповідає вимогам ТУ У 24.1-31632138- 1349:2013 (п. 10.2), в яких зазначен гарантійний строк експлуатування наплавлених гостряків і рейок, що складає не більш ніж 50 млн. т. брутто пропущених вантажів. Враховуючи вищенаведене, згідно ст.23 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, вимагаємо внести зміни до тендерної документації вищеназваної закупівлі в частині гарантійних умов, а саме замінити вказаний термін гарантійних умов (п. 5.3 проекту договору) 120 млн. т. брутто на 50 млн. т. брутто вантажу, як того вимагають ТУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваш лист розглянуто. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Стосовно гарантійних зобов'язань

Номер: 920a87ec823a4ed9a35d3f689672d254
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-30-000622-b.a1
Назва: Стосовно гарантійних зобов'язань
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів за номером UA-2017-08-30-000622-b від 30.08.2017; код за ДК 021:2015 - 50220000-3- «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги»; замовник - «Регіональна філія "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"», просимо Вас надати роз’яснення стосовно вказаних в тендерної документації гарантійних умов, а також строків надання послуг, а саме у Додатку 5 тендерної документації «Проект Договору» (файл тендерної документації «2_Додатки.doc») Розділі 5, пункту 5.3. вказано, наступне: «Виконавець гарантує якість виконаних послуг протягом 3 років з моменту підписання акту прийому-передачі наданих послуг, але не більше 120 млн. т. брутто», що не відповідає ТУ У 24.1-31632138-1349:2013, на яке у Додатку 5 тендерної документації «Проект Договору» присутні неодноразові посилання (п. 2.1.,п.2.2.,п.2.4.,п.2.5.,п.2.6.,п. 6.3.2.,п. 6.3.6.,п. 9.1, а також у Додатку №3 «Специфікація» до Договору). Вищевказані технічні умови погоджені ПАТ «Укрзалізниця» і саме вони регламентують надання даного виду послуг, а саме: в Розділі 10 «Гарантії виробника» п.10.2. (стор.42 ТУ У 24.1-31632138-1349:2013) чітко прописано наступне: «Гарантійний строк експлуатування наплавлених гостряків і рейок становить 50 млн. т. брутто вантажу» Враховуючи вищенаведене, згідно ст.23 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації вищеназваної закупівлі в частині гарантійних умов, а саме: привести п.5.3. Розділу 5 Додатку 5 тендерної документації «Проект Договору» у відповідність до умов ТУ У 24.1-31632138-1349:2013, а саме замінити фразу «120 млн. т. брутто» на «50 млн. т. брутто вантажу»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваш лист розглянуто. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено