-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів)
Завершена
624 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 4 368.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 4 368.00 UAH
Період оскарження:
20.01.2022 18:57 - 01.02.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
f6958ef362c64a5cbc422f7b57408af0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-014882-b.b6
Назва:
Скарга
Скарга:
щодо неправомірного визнання переможцем ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР”
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга з КЕП.pdf.p7s 30.06.2022 14:57
- Скарга.PDF 30.06.2022 14:57
- Зауваження до пояснень Замовника.pdf 11.07.2022 16:18
- рішення від 05.07.2022 № 5012.pdf 05.07.2022 13:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2022 № 5080.pdf 12.07.2022 16:19
- рішення від 12.07.2022 № 5080.pdf 14.07.2022 12:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2022 16:04
Дата розгляду скарги:
12.07.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2022 13:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.07.2022 12:17
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
f5ca5340199c4874a8bae6152443e3b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-014882-b.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- 26. довідка працівники.PDF 16.02.2022 17:24
- Бланк оскарження АМКУ переможець.pdf 16.02.2022 17:24
- 2.2. копія договору оренди тз 6296.pdf 16.02.2022 17:24
- 7.2. копія договору оренди тз 6857.pdf 16.02.2022 17:24
- 26.5.Штатний розпис 2022 і наказ про затвердження.pdf 16.02.2022 17:24
- Гарантія 2326-22.pdf 16.02.2022 17:24
- Рішення від 18.02.2022 № 3414.pdf 18.02.2022 15:58
- інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 № 648.pdf 13.04.2022 12:50
- Рішення від 19.04.2022 № 1016.pdf 19.04.2022 13:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.04.2022 № 3979.pdf 21.04.2022 11:54
- Рішення від 20.04.2022 № 3979.pdf 21.04.2022 14:56
- Пояснення 22.02.2022 15:26
- Додаток до пояснення 23.02.2022 18:30
- Рішення про скасування 20.05.2022 10:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.02.2022 17:28
Дата розгляду скарги:
25.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.02.2022 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.04.2022 14:56
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2022 10:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноваженою особою ДП «УДЦ «Молода гвардія» було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.04.2022 № 3979-р/пк-пз.
Вимога
Залишено без розгляду
Машини ТПВ
Номер:
c4b9897ec5cf465ba03187217e0b5798
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-014882-b.b3
Назва:
Машини ТПВ
Вимога:
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник має підтвердити наявність у нього наступної техніки – «спеціальна техніка – автомобілі-сміттєвози для перевезення твердих побутових відходів (ТПВ) із заднім механізованим завантаженням для збирання ТПВ з контейнерів об’ємом 1,1 м.куб. у кількості не менше 4-х (чотирьох) сміттєвозів».
Вимога стосовно наявності сміттєвозів, наявна кількість яких повинна бути не менше трьох є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність такої кількості сміттєвозів, а саме 4 одиниць.
Встановлена вимога про наявність не менше 4-х сміттєвозів є надмірною і дискримінаційною тому, що згідно п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що необхідно спорожнювати від 8 до 20 контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. відходів, що становить від 8,8 до 22 м.куб відходів. Сміттєвози для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м. куб. оснащені обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому від 3 до 5. Зібраний об’єм відходів навіть при розрахунку 22 м.куб. після пресування зменшується до (7,33-4,4) м.куб. відходів.
Враховуючи вище зазначене, для обслуговування вказаної кількості контейнерів достатньо 1 (одного) сміттєвоза.
У зв'язку з вище вказаним вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності сміттєвозів кількість яких повинна бути не менше чотирьох.
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації в наступній частині – «у кількості не менше 4-х (чотирьох) сміттєвозів».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на запитання "Машини ТПВ" 28.01.2022 16:54
Дата подачі:
25.01.2022 23:06
Вирішення:
Доводимо до Вашого відома, вимоги по закупівлі: ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів) - складені у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в т.ч. наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. ДП «УДЦ «Молода гвардія» як Замовником закупівлі у тендерній документації встановлені такі кваліфікаційні критерії до Учасників, які мають забезпечити належне, своєчасне та повне виконання послуг за предметом закупівлі. Вимоги до учасників закупівлі є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Однією із складових критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази є встановлена Замовником у тендерній документації вимога наявності не менше 4-х (чотирьох) сміттєвозів. Для гарантування безперебійного надання послуг Замовником встановлена саме така мінімальна кількість наявності в Учасника спеціальних транспортних засобів (сміттєвозів) зважаючи на запланований у закупівлі обсяг вивезення твердих побутових відходів, а також враховуючи наявність запасних транспортних засобів у разі несправностей основних транспортних засобів. Саме така мінімальна кількість спеціального транспорту є об'єктивно необхідною для належного, своєчасного та повного виконання умов договору та надання послуг за предметом закупівлі. На думку Замовника дана вимога не є дискримінаційною, адже Замовник висуває ті або інші вимоги виходячи із досвіду роботи у минулих періодах, окрім того важливим фактором є терміни надання послуг згідно проекту Договору, умови якого є незмінними. Замовник вважає необхідним залучення сміттєвозів кількості не менше 4-х (чотирьох) транспортних засобів. Замовник враховуючи необхідний обсяг послуг за предметом закупівлі встановлює відповідні кваліфікаційні критерії до потенційних учасників закупівлі. Неспроможність учасника надати підтвердження, встановлених у Тендерній документації вимог свідчить про те, що учасник не забезпечить своєчасне та належне надання послуг за предметом закупівлі (наприклад, у випадках несправності декількох транспортних засобів). Таким чином, встановлена Замовником вимога у Тендерній документації є законною та обґрунтованою та не містить дискримінаційних умов. Зважаючи на вищевикладене вимога Учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.01.2022 16:54
Вимога
Залишено без розгляду
Машини ВВ
Номер:
277bd5ff811f4c5e84c7fcd265fbd91c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-014882-b.b2
Назва:
Машини ВВ
Вимога:
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник має підтвердити наявність у нього наступної техніки – «вантажні автомобілі з устаткуванням для механізованого завантаження знімного кузова-накопичувача на себе, транспортування його і механізованого зняття на землю, для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів, негабаритних/ будівельних відходів у кількості не менше 3-х (трьох) автомобілів.».
Вимога стосовно наявності не менше 3-х (трьох) автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ) є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність такої кількості автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ).
Відповідно п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації «Кількість контейнерів для збирання відходів на території Замовника складає залежно від сезонного завантаження від 8 до 20 одиниць контейнерів обсягом 1,1 м3 та від 1 до 3 одиниць контейнерів обсягом 8 м3.».
Відповідно п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Ці послуги повинні надаватися протягом 2022 року, щоденно з 8.00 до 18.00.»
Автомобіль для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ) вміщує одночасно два порожніх контейнера ємністю 8,0 м.куб. для збирання та вивозу великогабаритних відходів. Термін доставки до Замовника одного контейнера становить 30-40 хвилин. Таким чином один автомобіль для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ) може здійснити доставку замовнику трьох контейнерів ємністю 8,0 м.куб. для збирання та вивозу ВВ за час від 1 год 30 хвилин до 1 год. 45 хвилин.
Час який необхідний для вивезення контейнерів на сміттєзвалище та повернення до місця дислокації Замовника становить від 2 год до 2 год 20 хвилин.
Таким чином для доставки до замовника 3 контейнерів ємністю 8,0 м.куб. для збирання та вивозу ВВ та їх випорожнення на сміттєзвалище з врахуванням часу необхідного для повернення автомобіля до місця дислокації замовника становить від 7 год 30 хвилин до 8 год 45 хвилин.
Таким чином для якісного надання послуг достатньо 1 (одного) автомобіля для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ).
Таким чином враховуючи п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Ці послуги повинні надаватися протягом 2022 року, щоденно з 8.00 до 18.00.» для якісно надання послуг відповідно технічних вимог і строку виконання заявок встановлених тендерною документацією достатньо 1 (одного) автомобіля для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ)
У зв'язку з вище вказаним вважаємо необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності не менше 3-х (трьох) автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ).
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації в наступній частині – «у кількості не менше 3-х (трьох) автомобілів.».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на запитання про Машини ВВ 28.01.2022 17:04
Дата подачі:
25.01.2022 22:49
Вирішення:
Доводимо до Вашого відома, вимоги по закупівлі: ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів) - складені у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в т.ч. наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. ДП «УДЦ «Молода гвардія» як Замовником закупівлі у тендерній документації встановлені такі кваліфікаційні критерії до Учасників, які мають забезпечити належне, своєчасне та повне виконання послуг за предметом закупівлі. Вимоги до учасників закупівлі є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Однією із складових критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази є встановлена Замовником у тендерній документації вимога наявності не менше 3-х (трьох) автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів (ВВ). Для гарантування безперебійного надання послуг Замовником встановлена саме така мінімальна кількість наявності в Учасника спеціальних транспортних засобів (сміттєвозів) зважаючи на запланований у закупівлі обсяг вивезення великогабаритних відходів, а також враховуючи наявність запасних транспортних засобів у разі несправності основних транспортних засобів. Саме така мінімальна кількість спеціального транспорту є об'єктивно необхідною для належного, своєчасного та повного виконання умов договору та надання послуг за предметом закупівлі. На думку Замовника дана вимога не є дискримінаційною, адже Замовник висуває ті або інші вимоги виходячи із досвіду роботи у минулих періодах, окрім того важливим фактором є терміни надання послуг згідно проекту Договору, умови якого є незмінними. Замовник вважає необхідним залучення автомобілів для надання послуг з вивозу великогабаритних відходів кількості не менше 3-х (трьох) транспортних засобів. Замовник враховуючи необхідний обсяг послуг за предметом закупівлі встановлює відповідні кваліфікаційні критерії до потенційних учасників закупівлі. Неспроможність учасника надати підтвердження, встановлених у Тендерній документації вимог свідчить про те, що учасник не забезпечить своєчасне та належне надання послуг за предметом закупівлі (наприклад, у випадках несправності декількох транспортних засобів). Таким чином, встановлена Замовником вимога у Тендерній документації є законною та обґрунтованою та не містить дискримінаційних умов. Зважаючи на вищевикладене вимога Учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.01.2022 17:04
Вимога
Відхилено
Вантажопідйомність
Номер:
836317a231134c3b9edcc1a26b7d6f49
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-014882-b.b1
Назва:
Вантажопідйомність
Вимога:
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що «Спеціальні автотранспортні засоби для вивезення ВВ повинні мати вантажопідйомність не менше 12 т.»
Вимога стосовно вантажопідйомності автотранспортних засобів для вивезення ВВ в 12 т. є надмірною, дискримінаційною і незаконною та такою, що порушує принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що Замовником жодним чином необґрунтована необхідність автотранспортних засобів для вивезення ВВ вантажопідйомністю 12 т.
Згідно підпункту 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимоги до контейнерів для великогабаритних відходів «контейнери-накопичувачі для збору великогабаритних відходів об’ємом 8 м.куб. у кількості не менше 3 шт.».
Тобто для транспортування контейнерів для великогабаритних відходів об’ємом 8 м. куб. Замовник пропонує використовувати автомобілі вантажопідйомністю в 12 т. при тому що загальні норми навантаження даних контейнерів встановлені заводами виробниками складають 5 т. (https://kievspecteh.com/catalog/konteynery-dlya-krupnogabaritnogo-musora/velikogabaritniy-konteyner-dlya-smittya8-m3).
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключити з тендерної документації вимогу передбачену підпунктом підпунктом 1.1. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації наступного змісту «Спеціальні автотранспортні засоби для вивезення ВВ повинні мати вантажопідйомність не менше 12 т.»
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на запитання про Вантажопідйомність 28.01.2022 17:00
Дата подачі:
25.01.2022 22:33
Вирішення:
Твердження Учасника, що маса контейнерів ємністю 8,0 куб.м. не може буде більшою за 5 тон, є помилковим і не має технічного обґрунтування.
Контейнери об’ємом 8 м.куб. призначені для збору великогабаритних відходів. Великогабаритних сміття складається із залишків самих різних матеріалів, в т.ч. будівельні відходи, грунти. Для кожного з них характерна різна щільність, що впливає на вибір вантажопідйомності автомобілів для транспортування цих відходів, їх кількість і тип кузова або контейнера. Щільність різнотипного будівельного сміття - параметр, відповідний відношенню його маси до займаному обсягу, визначена ДСТУ Б.В.2.7. Знаючи насипну щільність матеріалу, можна підрахувати його масу, і обсяг. Існують загальноприйняті показники насипної щільності для різних типів будівельних матеріалів. Середнє значення для відходів, що представляють собою суміш різних будівельних матеріалів, піску, глини складає 1200-1600 кг/м.куб. Таким чином, заповнений контейнер об’ємом 8 м.куб. важить в середньому від 9,6т до 12,8т.
Разом з тим, Замовник не може брати до уваги норми навантаження даних контейнерів, встановлені одним конкретним заводом-виробником, на якого посилається Учасник, адже специфіка діяльності різних організацій, підприємств тощо є відмінною від діяльності Замовника. До того ж не існує загальних затверджених норм навантаження даних контейнерів. Кожен завод виробник встановлює норму завантаження на контейнер, який він виготовляє залежно насамперед від технічних характеристик матеріалів, з яких виготовлений контейнер (товщина металу і т.і.) та технології його виробництва. Тому норма навантаження контейнера, заявлена одним конкретним виробником, на якого посилається Учасник, - не є загальною та обов’язковою для інших виробників аналогічних контейнерів об’ємом 8 м.куб.
Таким чином, вимоги замовника щодо наявності в Учасника спеціалізовано обладнаних транспортних засобів вантажопідйомністю не менше 12т для вивезення відходів з контейнерів ємністю 8 куб.м. є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням вимогам чинного законодавства. Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів.
Номер:
2dc7c8916edd4d248335d113f7a6e167
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-014882-b.b5
Назва:
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів.
Скарга:
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Пов'язані документи:
Замовник
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2022 № 4845.pdf 10.06.2022 11:06
- рішення від 09.06.2022 № 4845.pdf 13.06.2022 13:04
- рішення від 02.06.2022 № 4794.pdf 02.06.2022 13:18
- UA-2022-01-20-014882-b скарга амку.pdf 30.05.2022 14:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.05.2022 14:15
Дата розгляду скарги:
09.06.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.06.2022 13:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2022 13:04
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2022 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ДП "УДЦ "Молода гвардія" скасувало рішення про відміну процедури закупівлі – "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-20-014882-b.