• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Рентгенплівка (НК 024:2019 40979-Медична рентгенівська плівка, екран, 63183-Медична плівка для принтера)

Торги не відбулися

165 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2022 17:29 - 26.01.2022 17:34
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін в Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 7e05ed9622b947208e90929369d95689
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-20-003093-c.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вказано про те, що «еквівалент/аналог в даній закупівлі не передбачається », разом з тим Змовником зазначено найменування дезінфікуючих засобів з детальними медико-технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник порушує принципи здійснення державних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-20-003093-c). Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву плівок без можливості подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Зазначення всіх медико-технічних вимог плівок Замовником видається за формальну конкуренцію та дотримання законодавства з питань публічних закупівель, за яким Замовник нібито не звужує коло учасників і надає можливість іншим виробникам приймати участь у закупівлі. Замовник і не намагається якимось чином провести чесні, конкурентні торги, які б призвели б до кращої продукції, більш якісної і головне значно економічно вигідної для Замовника. Проте, Замовника цікавить лише «свої особисті» інтереси, а не інтереси громади, держави, зважаючи на очікувану вартість у 165 000,00грн. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. І як підтвердження встановлених дискримінаційних вимог до конкретного виробника та й мабуть для «свого постачальника» встановлено вимогу про гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника-якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Тож, в поєднанні із забороною приймати еквівалент та наданням гарантійного листа Замовник явно визначив одного постачальника в торгах, оскільки всі потенційні постачальники не зможуть отримати гарантійний лист від виробника, бо це й лист зарезервований швидше за все за одним постачальником. Тож, про яку конкуренцію може йти мова?! Фактично це закупівля через «прямий» договір проводиться, оскільки жодної конкуренції не буде. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель Вимагаємо внести відповідні зміни в Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-20-003093-c), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів плівок. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для надання високоякісної медичної допомоги наша установа закуповує саме те найменування товару, що визначено в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим еквівалент/аналог в даній закупівлі не передбачається! * Згідно абз. 2 п. 4. Ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто замовник спрощеної закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки) продукції, при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання в роботі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні