-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуга по виготовленню проектно-кошторисної документації «Система протипожежного захисту»
Послуга по виготовленню проектно-кошторисної документації «Система протипожежного захисту»
Завершена
60 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2017 17:12 - 22.05.2017 10:00
Вимога
Вирішена
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПОДАНОЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩО ПОВИННО ПРИЗВЕСТИ ДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС" ЗАМОВНИКОМ
Номер:
59c8a4a1a62646859d2203cf889ea5b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-15-002443-b.a4
Назва:
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПОДАНОЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩО ПОВИННО ПРИЗВЕСТИ ДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС" ЗАМОВНИКОМ
Вимога:
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" є учасником допорогової закупівлі «Послуга по виготовленню проектно-кошторисної документації «Система протипожежного захисту», що проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва» у відповідності з оголошенням № UA-2017-05-15-002443-b ●cab0c0208c4340d3874cb4643c3055cb, аукціон по якій відбувся 29.05.2017. Згідно Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника від 02 червня 2017 року акцептовано найбільш економічно вигідну за результатами аукціону тендерну пропозицію, подану ТОВ ''Безпека Плюс''. Разом з тим, при детальному вивченні поданої пропозиції встановлено її невідповідність умовам тендерної документації, що повинно призвести до відхилення тендерної пропозиції ТОВ ''Безпека Плюс'' замовником.
Так, відповідно до вимог Технічного завдання «Огляд об’єкта Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий! Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються!». Однак учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих матеріалів технічного огляду об’єкта (поверхових планів, лист відвідування та т. п.).
Це свідчило про невідповідність поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, що відповідно до вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» повинно було призвести до відхилення тендерної пропозиції ТОВ ''Безпека Плюс''.
Зважаючи на викладене, ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" вказало замовнику на необхідність дотримання вимог чинного законодавства та, скориставшись своїм правом на оскарження, визначеним у статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), подало скаргу на рішення Протоколу засідання Комітету Замовника від 02 червня 2017 року про акцепт тендерної пропозиції ТОВ ''Безпека Плюс''.
На скаргу відповіді не надійшло. Після повторного її розміщення 08 червня 2017 року отримали відповідь про те, що акт обстеження об’єкту ТОВ ''Безпека Плюс'' надано в повному обсязі і підтверджено завантаженням вищезазначеного акту в систему «PROZORRO».
У відповідь на це, звертаємо Вашу увагу на наступні законодавчі аспекти.
Будь-яка юридична особа, фізична особа чи фізична особа-підприємець, бажаючи набути статусу учасника процедури публічних закупівель відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону має подати тендерну пропозицію або взяти участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст.25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Учасник залежно від вимог тендерної документації вказує та/або завантажує інформацію з ціною пропозиції, документи про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону, тощо.
Згідно ч.5 ст.25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Зважаючи на дане положення Закону, Замовник має право враховувати зміни до пропозиції, які були завантажені учасником тільки до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" вказує на необхідність дотримання вимог чинного законодавства та, скориставшись своїм правом на оскарження, визначеним у ст. 18 Закону, повторно вимагає скасувати рішення Протоколу засідання Комітету Замовника від 02 червня 2017 року про акцепт тендерної пропозиції ТОВ ''Безпека Плюс''.
Пов'язані документи:
Замовник
- акт.pdf 12.06.2017 09:07
Дата подачі:
09.06.2017 15:53
Вирішення:
Акт обстеження надано в повному обсязі
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2017 09:17
Підтвердження вирішення:
Акт обстеження надано в повному обсязі
Вимога
Вирішена
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПОДАНОЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩО ПОВИННО ПРИЗВЕСТИ ДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС" ЗАМОВНИКОМ
Номер:
b71d3829ab224c47939d2cb7bf20ba83
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-15-002443-b.a3
Назва:
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПОДАНОЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩО ПОВИННО ПРИЗВЕСТИ ДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС" ЗАМОВНИКОМ
Вимога:
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" є учасником допорогової закупівлі «Послуга по виготовленню проектно-кошторисної документації «Система протипожежного захисту», що проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва» у відповідності з оголошенням № UA-2017-05-15-002443-b ●cab0c0208c4340d3874cb4643c3055cb, аукціон по якій відбувся 29.05.2017. Згідно Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника від 02 червня 2017 року акцептовано найбільш економічно вигідну за результатами аукціону тендерну пропозицію, подану ТОВ ''Безпека Плюс''. Разом з тим, при детальному вивченні поданої пропозиції встановлено її невідповідність умовам тендерної документації, що повинно призвести до відхилення тендерної пропозиції ТОВ ''Безпека Плюс'' замовником. Так, відповідно до вимог Технічного завдання «Огляд об’єкта Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий! Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються!». Однак учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих матеріалів технічного огляду об’єкта (поверхових планів, лист відвідування та т. п.). Це вказує на невідповідність поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, що відповідно до вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» повинно призвести до відхилення тендерної пропозиції ТОВ ''Безпека Плюс''. Зважаючи на викладене, ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" вказує замовнику на необхідність дотримання вимог чинного законодавства та, скориставшись своїм правом на оскарження, визначеним у статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагає скасувати рішення Протоколу засідання Комітету Замовника від 02 червня 2017 року про акцепт тендерної пропозиції ТОВ ''Безпека Плюс''.
Пов'язані документи:
Замовник
- акт.pdf 08.06.2017 12:47
Дата подачі:
08.06.2017 12:45
Вирішення:
Акт обстеження надано в посному обсязі
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
08.06.2017 12:48
Підтвердження вирішення:
Акт обстеження надано в повному обсязі
Скарга
Відкликано скаржником
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПОДАНОЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩО ПОВИННО ПРИЗВЕСТИ ДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС" ЗАМОВНИКОМ
Номер:
d4621ec5eded4d16bf488f2bf40f507d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-15-002443-b.b2
Назва:
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПОДАНОЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩО ПОВИННО ПРИЗВЕСТИ ДО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "БЕЗПЕКА ПЛЮС" ЗАМОВНИКОМ
Скарга:
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" є учасником допорогової закупівлі «Послуга по виготовленню проектно-кошторисної документації «Система протипожежного захисту», що проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва» у відповідності з оголошенням № UA-2017-05-15-002443-b ●cab0c0208c4340d3874cb4643c3055cb, аукціон по якій відбувся 29.05.2017. Згідно Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника від 02 червня 2017 року акцептовано найбільш економічно вигідну за результатами аукціону тендерну пропозицію, подану ТОВ ''Безпека Плюс''. Разом з тим, при детальному вивченні поданої пропозиції встановлено її невідповідність умовам тендерної документації, що повинно призвести до відхилення тендерної пропозиції ТОВ ''Безпека Плюс'' замовником.
Так, відповідно до вимог Технічного завдання «Огляд об’єкта Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий! Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються!». Однак учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих матеріалів технічного огляду об’єкта (поверхових планів, лист відвідування та т. п.).
Це вказує на невідповідність поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, що відповідно до вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» повинно призвести до відхилення тендерної пропозиції ТОВ ''Безпека Плюс''. Зважаючи на викладене, ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" вказує замовнику на необхідність дотримання вимог чинного законодавства та, скориставшись своїм правом на оскарження, визначеним у статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагає скасувати рішення Протоколу засідання Комітету Замовника від 02 червня 2017 року про акцепт тендерної пропозиції ТОВ ''Безпека Плюс''.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2017 22:12
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
08.06.2017 09:28
Вимога
Вирішена
Щодо ліцензії ДАБІ
Номер:
898a93269bce43469785fd1cdb62add0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-15-002443-b.a1
Назва:
Щодо ліцензії ДАБІ
Вимога:
Для виконання робіт стосовно закупівлі Код ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (Послуга по виготовленню проектно-кошторисної документації «Система протипожежного захисту») необхідна виключно наявність ліцензії Державної Служби України з надзвичайних ситуацій (на право проведення робіт з проектування).
Виходячи з вище викладеного та у відповідності до чинного законодавства України, вважаємо вимогу Замовника щодо надання Ліцензії ДАБІ (Держ.арх. буд.інспекції) дискримінаційною та вимагаємо виключити її зі складу вимог до Учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
17.05.2017 13:19
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу щодо виключення з переліку кваліфікаційних вимог до Учасників закупівлі вимогу щодо надання ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції повідомляємо наступне.
Відповідно до Державних будівельних норм України ДБН Б.1.1-4-2002, наказ Держбуду №152 від 05.09.05 р.:
«1.1. Право на розроблення проектної документації або її окремих розділів надається юридичним та фізичним особам - суб'єктам господарської діяльності незалежно від форм власності (далі - проектувальник), які мають ліцензію на цей вид діяльності згідно з законодавством.»
Згідно з Державними будівельними нормами України ДБН А.2.2-3-2004:
«Ліцензія – це документ державного зразка, який засвідчує право ліцензіата на провадження зазначеного в ньому виду діяльності протягом визначеного строку за умови виконання ліцензійних умов.»
Слід зазначити, що Замовник зацікавлений в отриманні за результатами процедури закупівлі найкращого виконавця для зазначених робіт.
Виходячи з вищезазначеного та принципів ділового обороту можна зробити висновок, що Замовника за даною закупівлею цікавить не тільки факт надання «послуги по виготовленню проектно-кошторисної документації «Система протипожежного захисту», а і впровадження такого проекту та вироблення на його підставі безпечної та надійної системи протипожежного захисту.
Вбачається, що компанія, яка виконує будівельні роботи з монтажу інженерних мереж та має відповідну ліцензію (що підтверджує її повну відповідність усім ліцензійним вимогам) має необхідні досвід, знання та практику щодо не тільки розробки, а і впровадження дієвих інженерних систем.
Практика проведення закупівель за даним видом робіт, що склалася, підтверджує вищезазначену тезу (Замовники у переліку кваліфікаційних вимог до Учасників закупівлі вказують вимогу щодо надання ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції). Приклади за посиланнями:
https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2017-01-19-000191-b;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-01-19-000191-b
https://www.dzo.com.ua/tenders/700475
https://smarttender.biz/government/details/973454
У інформативному листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Тому вищевказана кваліфікаційна вимога не може вважатися дискримінаційною та спрямована на досягнення ефективного використання бюджетних коштів шляхом обрання кращої серед запропонованих конкурентами пропозиції, яка поєднує необхідне співвідношення ціни, та головне, – якості.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.05.2017 11:09
Підтвердження вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу щодо виключення з переліку кваліфікаційних вимог до Учасників закупівлі вимогу щодо надання ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції повідомляємо наступне.
Відповідно до Державних будівельних норм України ДБН Б.1.1-4-2002, наказ Держбуду №152 від 05.09.05 р.:
«1.1. Право на розроблення проектної документації або її окремих розділів надається юридичним та фізичним особам - суб'єктам господарської діяльності незалежно від форм власності (далі - проектувальник), які мають ліцензію на цей вид діяльності згідно з законодавством.»
Згідно з Державними будівельними нормами України ДБН А.2.2-3-2004:
«Ліцензія – це документ державного зразка, який засвідчує право ліцензіата на провадження зазначеного в ньому виду діяльності протягом визначеного строку за умови виконання ліцензійних умов.»
Слід зазначити, що Замовник зацікавлений в отриманні за результатами процедури закупівлі найкращого виконавця для зазначених робіт.
Виходячи з вищезазначеного та принципів ділового обороту можна зробити висновок, що Замовника за даною закупівлею цікавить не тільки факт надання «послуги по виготовленню проектно-кошторисної документації «Система протипожежного захисту», а і впровадження такого проекту та вироблення на його підставі безпечної та надійної системи протипожежного захисту.
Вбачається, що компанія, яка виконує будівельні роботи з монтажу інженерних мереж та має відповідну ліцензію (що підтверджує її повну відповідність усім ліцензійним вимогам) має необхідні досвід, знання та практику щодо не тільки розробки, а і впровадження дієвих інженерних систем.
Практика проведення закупівель за даним видом робіт, що склалася, підтверджує вищезазначену тезу (Замовники у переліку кваліфікаційних вимог до Учасників закупівлі вказують вимогу щодо надання ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції). Приклади за посиланнями:
https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2017-01-19-000191-b;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-01-19-000191-b
https://www.dzo.com.ua/tenders/700475
https://smarttender.biz/government/details/973454
У інформативному листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.»
Тому вищевказана кваліфікаційна вимога не може вважатися дискримінаційною та спрямована на досягнення ефективного використання бюджетних коштів шляхом обрання кращої серед запропонованих конкурентами пропозиції, яка поєднує необхідне співвідношення ціни, та головне, – якості.