-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015:33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому Законом для спрощених закупівель".
Завершена
3 549 746.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 748.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 748.73 UAH
Період оскарження:
20.01.2022 15:54 - 26.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена
вимога про внесення змін до технічних вимог
Номер:
7cf8ca38a461427fbb9bb8484a01ac02
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-011212-b.b2
Назва:
вимога про внесення змін до технічних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваше бажання здійснити закупівлю у наперед визначеного учасника на стільки велика, що заважає Вам належним чином сприймати положення Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Зокрема, звертаємо увагу, що ст.5 Закону передбачає, що закупівлі здійснюються за визначеними принципами.
Якщо, крім бажання здійснити неефективне використання коштів, передбачених на закупівлю товарів для боротьби з COVID-19, мати ще бажання чітко дотримуватися положень Закону, то виявиться із п. 25 ч.1 ст. 1 Закону, що публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Тобто до поняття закупівля включено і спрощену закупівлю, на яку також розповсюджується положення ст. 5 Закону.
Розуміємо, що вказані положення Закону для Вас є не такими цінними як знання про те, що аудитори не здійснюють моніторинг спрощених закупівель, і вказані положення Закону не примножують матеріального достатку.
Разом з тим, вкотре закликаємо Вас діяти в рамках Закону та застосувати при проведенні своєї закупівлі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, та внести зміни до додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі) в частині виключення з найменування товару, який визначено до закупівлі замовником, назви виробника.
Принагідно звертаємо увагу, що окрім держаудитслужби, є ряд інших контролюючих органів, які мають достатньо повноважень для здійснення перевірок закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2022 09:21
Вирішення:
Шановний учаснику! На вашу вимогу повідомляємо, що Замовник прискіпливо дотримується вимог Закону, та самостійно не трактує норми Законодавства. А використовує у своїй діяльності виключно фахові консультації та відповідну судову практику наприклад таких авторитетних у закупівельній спільноті установ як «Радник у сфері публічних закупівель». Приклад роз’яснення порядку здійснення спрощенних закупівель https://radnuk.com.ua/faq/chy-mozhna-u-sproshchenij-zakupivli-konkretno-vkazaty-nazvu-predmeta-zakupivli/ тощо. З опублікованих вимогах неможливо дійти висновку якім чином Замовник порушує права Учасника діючи у межах Законодавства, та що саме заважає Учаснику прийняти участь, і поставити Замовнику відповідний умовам закупівлі товар. Також наголошуємо, що Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару, його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
скарга на наявність дискримінаційних вимог учасника
Номер:
1c3e79b80883404db5c3241011adeba9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-011212-b.b1
Назва:
скарга на наявність дискримінаційних вимог учасника
Вимога:
опис вимоги викладено в документі, приєднаному до даної вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- img313.pdf 21.01.2022 20:01
Дата подачі:
21.01.2022 20:01
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на Вимогу, звертаємо Вашу увагу на той факт що Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII(далі — Закон). Перелік процедур закупівель визначено у статті 13 Закону, і до них належать:відкриті торги,торги з обмеженою участю,конкурентний діалог,як виняток, може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі.Таким чином, там де у Законі встановлено вимоги до процедур закупівель і не має посилання, що вони застосовуються і у випадку проведення спрощених закупівель, замовник при проведенні спрощених закупівель може їх не застосовувати. А ось проведення спрощеної закупівлі регламентує стаття 14 Закону. Саме з огляду на це зазначені види закупівель мають різні вимоги до порядку їх проведення.Так, частина 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі. Вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості поставки товару із зазначеними технічними характеристиками конкретного виробника та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам. Одже, Спрощена закупівля хоч і обов'язкова для замовників, однак у розумінні Закону не є процедурою. А згідно з частиною 1 ст. 8 Закону аудитори можуть проводити моніторинг лише процедур закупівель, які визначені у ст. 13 Закону: відкритих торгів, торгів з обмеженою участю, конкурентного діалогу, переговорної процедури. В свою чергу, виходячи з аналізу вимог, Вам дійсно є сенс звернутися до відповідних установ, для отримання можливості більш фахового розуміння норм Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні