-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з заправки та технічного обслуговування картриджів
Послуги з заправки та технічного обслуговування картриджів
Завершена
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження:
20.01.2022 15:37 - 26.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4960f149e8df4ecfbf7208ea31338299
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-002470-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник, прошу прибрати наступні дискримінаційні вимоги:
вимога щодо використання матеріалів тонеру WELLDO.
Дана вимога є дискримінаційною та неправомірною і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) і надає пріоритет лише одному учаснику з авторизаційним листом, та обмежує право на участь інших учасників. До того ж, матеріали та тонер вищезазначеного вендора не є найкращими та стабільно присутніми на ринку товарів. Якісні послуги можна надавати з використанням матеріалів інших вендорів.
Також наполягаємо на тому, щоб прибрати вимогу щодо наявності авторизованого сервісного центру - (Сервісний центр Учасника повинен мати сертифікований статус авторизованого сервісного центру і мати право виконувати роботи по заправці, відновленню та ремонту тонерних картриджів з використанням технологій)
Даний сертифікат не є обов'язковим для виконання послуг з обслуговування друкуючої техніки. Але найголовніше протиріччя полягає у тому, що бренди друкуючої техніки, картриджі яких потрібно обслуговувати у даній закупівлі UA-2022-01-20-002470-с заохочують користувачів на покупку нових витратних матеріалів. А виконання сервісним центром заправки картриджів, навпаки, цими брендами не вітається. Тому сертифікат, що вимагається, є фікцією.
Таким чином, вимагаємо прибрати вищезазначені неправомірні вимоги тендерної документації.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернути увагу суспільства на дану закупівлю через DOZORRO та ДАСУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2022 12:17
Вирішення:
Доброго дня, шановний запитувач! Цим надаємо відповідь на Вашу вимогу про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (із змінами) (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Згідно з частиною другою статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом. Відповідно до пункту 28 частини 1 статті 1 Закону, спрощена закупівля – це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. При цьому слід зазначити, що спрощена закупівля не є процедурою в розумінні Закону, та її проведення регламентується нормами статті 14 Закону.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, вказувати еквівалент, це право замовника, а не обов’язок. Наразі на ринку працює достатня кількість постачальників тонеру вказаної торгової марки та Замовників, якім вже надаються послуги з використанням тонеру вказаної торгової марки. Дана марка тонеру може використовуватися будь-якою організацією, яка надає послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки, тому Замовник не вважає зазначену вище вимогу дискримінаційною. До того,ж надання учасником спрощеної закупівлі авторизаційного листа не є дискримінаційною вимогою, оскільки його надання свідчить про те, що комплектуючі/запчастини, є новими та оригінальним від виробника, мають дійсно ті характеристики, які відповідають визначеному типу обладнання та нормативним актам, встановленим чинним законодавством України. Натомість, це дозволить унеможливити постачання комплектуючих/запчастин через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.01.2022 10:50