• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Проектні роботи з виготовлення проектної документації стадії «РП» по об’єкту «Поточний ремонт існуючої системи киснепостачання з встановленням додаткового обладнання КНП «Київська міська клінічна лікарняі №3», вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі»

Торги відмінено

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2022 15:34 - 26.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації та Закону

Номер: 9c4249656d784934abdc4023854d1b3f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-20-010418-b.a2
Назва: невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації та Закону
Вимога:
Вимога про скасування рішення Замовника про визначення переможця Згідно з Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі п.14.2.1. До процедури спрощеної закупівлі: Проектні роботи з виготовлення проектної документації стадії «РП» по об’єкту «Поточний ремонт існуючої системи киснепостачання з встановленням додаткового обладнання КНП «Київська міська клінічна лікарняі №3», вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Код: 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), розміщеної в системі «публічні закупівлі «PROZORRO» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-20-010418-b, обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є надання на працівників відповідної кваліфікації наказів про призначення на посаду або цивільно-правовий договір або наказ про сумісництво. Також на підтвердження відповідності запропонованих робіт вимогам встановленим у Додатку № 1 до даного Оголошення, учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи, складені у відповідності до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» та завірені підписом уповноваженої особи учасника на підпис пропозиції: - зведений кошторис на проектні (вишукувальні) роботи; - кошториси на проектні (вишукувальні) роботи. - календарний графік виконання робіт. Відповідно до інформації в електронній системі закупівель 04.02.2022 року Замовником - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) згідно Протоколу №44 переможцем процедури закупівлі Проектні роботи з виготовлення проектної документації стадії «РП» по об’єкту «Поточний ремонт існуючої системи киснепостачання з встановленням додаткового обладнання КНП «Київська міська клінічна лікарняі №3», вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Код: 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), розміщеної в системі «публічні закупівлі «PROZORRO» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-20-010418-b було визначено ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОСОВ ОЛЕКСАНДР, тендерна пропозиція якого не відповідає вищенаведеним умовам Оголошення та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: 1. У складі тендерної пропозиції ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОСОВ ОЛЕКСАНДР на підтвердження трудових відносин з Бурміною Катериною Володимирівною надано копію Цивільно-правового договору №10/2022 від 10.01.2022 року. У розділі 1 цього договору «Предмет цивільно-правового договору» згідно п. 1.1. Виконавець зобов’язаний виконати роботу з виконання проектної документації на умовах передбаченими даним договором, а Замовник зобов’язаний прийняти та оплатити дані роботи. Згідно статті 638 Цивільного кодексу України, згідно з якою договір вважається укладеним тільки тоді, коли між сторонами в потрібній для відповідних випадків формі досягнуто згоди зі всіх істотних його умов. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно з наданого договору не зрозуміло, за для якого об’єкту залучено Бурміну Катерину Володимирівну та для виконання яких робіт. Також дата укладення договору № 10/2022 є 10.01.2022 р. – це раніше ніж дата оприлюднення Оголошення про закупівлю UA-2022-01-20-010418-b, а саме 20 січня 2022 року. Тобто ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОСОВ ОЛЕКСАНДР ще не міг знати, за для якого об’єкту укладати договір на виконання роботи з проєктування. В даному договорі не вказано термін виконання робіт. Тому, не можливо зрозуміти чи діючий цей договір. П. 6.2. не можна приймати за підставу вважати, що договір №10/2022 від 10.01.2022 р. діючий, згідно Цивільного кодексу України. Таким чином, Учасником ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОСОВ ОЛЕКСАНДР не виконано вимогу Замовника в оголошенні щодо підтвердження трудових відносин учасника та працівників відповідної кваліфікації. Наданий договір не можна вважати достовірним документом. 2. У складі тендерної пропозиції ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОСОВ ОЛЕКСАНДР на підтвердження відповідності запропонованих робіт вимогам встановленим Додатку 1 до Оголошення закупівлі UA-2022-01-20-010418-b надав Зведений кошторис, кошторис та календарний графік. Кошторис 1 включає роботи з встановлення кисневої компресорної станції та газопроводів. Але вартість проходження та отримання експертного звіта, електропостачання, блискавкозахисту, освітлення (згідно Додатку 1 до Оголошення Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі ) - не врахована. Календарний графік наданий учасником ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОСОВ ОЛЕКСАНДР містить інформацію, щодо початку виконання робіт – не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання від замовника завдання на проєктування. Але завдання оприлюднено в системі PROZORRO 20 січня 2022 року. Тобто учасник на вимогу Замовника мав вказати точний термін виконання робіт. Також календарний графік не містить повної інформації щодо наданих послуг, враховуючи перелік робіт вказаний в кошторисі та тих робіт, які повинні були бути враховані в кошторисі. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОСОВ ОЛЕКСАНДР не обгрунтованою та не відповідає Додатку 1 до Оголошення до купівлі UA-2022-01-20-010418-b. Також, враховуючи той факт, що на вимогу п.14.3. Оголошення щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасником ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОСОВ ОЛЕКСАНДР було надано договір №1353 від 16.12.2020 року, замовником якого було КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), який виступає замовником цієї закупівлі UA-2022-01-20-010418-b, є підстави вважати, що Замовник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) та учасник ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОСОВ ОЛЕКСАНДР є зацікавленими особами, враховуючі, що місце виконання робіт в обох випадках – це Київська міська клінічна лікарня №3», вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОСОВ ОЛЕКСАНДР не відповідає умовам Оголошення до процедури спрощеної закупівлі: Проектні роботи з виготовлення проектної документації стадії «РП» по об’єкту «Поточний ремонт існуючої системи киснепостачання з встановленням додаткового обладнання КНП «Київська міська клінічна лікарняі №3», вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Код: 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), розміщеної в системі «публічні закупівлі «PROZORRO» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-20-010418-b і на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхилена. З огляду на викладене, просимо скасувати рішення згідно протоколу тендерного комітету від 04.02.2022р.№ 44 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем спрощеної закупівлі Проектні роботи з виготовлення проектної документації стадії «РП» по об’єкту «Поточний ремонт існуючої системи киснепостачання з встановленням додаткового обладнання КНП «Київська міська клінічна лікарня №3», вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Код: 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування), розміщеної в системі «публічні закупівлі «PROZORRO» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-20-010418-b, учасника ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОСОВ ОЛЕКСАНДР та відхилити його тендерну пропозицію відповідно до умов тендерної документації та Закону.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Щодо непідтвердження трудових відносин учасника ФОП Петросов О.А. та працівника відповідної кваліфікації Бурміної К.В. з огляду на недостовірність договору № 10/2022 є 10.01.2022 р. Відповідно до ст. 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Положення цієї глави можуть застосовуватися до всіх договорів про надання послуг, якщо це не суперечить суті зобов'язання. Главою 63 Цивільного кодексу України «Послуги. загальні положення» визначено загальні особливості та вимоги до відповідних договорів. Варто зауважити, що Главою 63 Цивільного кодексу України не встановлено істотні умови договору про надання послуг. Згідно із ст. 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Згідно із ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Для визнання правочинів (або їх частин) дійсними або недійсними кожна особа може звернутися до суду. Нікчемний правочин є недійсним через невідповідність його вимогам закону та не потребує визнання його таким судом. Оспорюваний правочин може бути визнаний недійсним лише за рішенням суду. У п. 1.1. договору № 10/2022 є 10.01.2022 р. визначено його предмет: «ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язується виконувати роботу з виготовлення проектної документації на умовах передбачених даним договором, а ЗАМОВНИК зобов'язується прийняти та оплатити дані роботи», та у п. 6.1. - 6.3. вказано термін виконання робіт: «Даний договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до моменту виконання СТОРОНАМИ своїх зобов’язань. Якщо за один місяць до закінчення строку дії цього Договору жодна із СТОРІН, письмово, не вимагала його розірвання, договір вважається пролонгованим на один рік. Дія даного договору припиняється за рішенням однієї зі СТОРІН, з попереднім письмовим повідомленням іншої СТОРОНИ за один місяць». Відповідно до вимог Цивільного кодексу України та інших вимог чинного законодавства не передбачено обов’язку зазначення в якості істотної умови договору назви об’єкту будівництва. Договір № 10/2022 є 10.01.2022 р. укладений щодо виготовлення проектної документації, тобто виходячи з предмета цього договору він не стосується однієї конкретної роботи (зокрема роботи за предметом цієї закупівлі) з виготовлення проектної документації, а передбачає систематичне з виготовлення проектної документації за завданням замовника ФОП Петросов О.А. Таким чином, строк дії цього договору не залежить від однієї конкретної роботи, а визначається як істотна умова договору його сторонами за взаємною згодою. Оскільки недійсність договору № 10/2022 є 10.01.2022 р. не встановлена законом (тобто він не нікчемний), та його недійсність не встановлена у судовому порядку, даний договір не може вважатись недійсним чи нікчемним, тому він є діючим. Вимога оголошення про проведення спрощеної закупівлі про підтвердження трудових відносин учасника та працівника відповідної кваліфікації виконана в повному обсязі. 2. Щодо не врахування у кошторисі 1 вартості проходження та отримання експертного звіту, електропостачання, блискавкозахисту, освітлення (згідно Додатку 1 до Оголошення Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі ). Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження відповідності запропонованих робіт вимогам встановленим у Додатку № 1 до даного Оголошення, учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи, складені у відповідності до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» та завірені підписом уповноваженої особи учасника на підпис пропозиції: зведений кошторис на проектні (вишукувальні) роботи; кошториси на проектні (вишукувальні) роботи; календарний графік виконання робіт. Кошторис 1 складений згідно глави ІІІ Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (далі – Настанова) із застосуванням збірників цін. Згідно додатку 7 Настанови Примітка 1- Кошторисна вартість проектних робіт для будівництва визначається у відповідності з «Загальними вказівками щодо застосування збірника цін на проектні роботи для будівництва». Згідно із «Загальних вказівок щодо застосування збірника цін на проектні роботи для будівництва» у комплексних розцінках збірників цін враховані всі розділи проекту (в тому числі електропостачання, блискавкозахист, освітлення), а також витрати проектних організацій, пов'язані: із захистом робочого проекту (проекту) в інстанціях, що експортують та затверджують, а також виготовленням для цього необхідних демонстраційних матеріалів; за участю у робочих та державних приймальних комісіях; за участю у визначенні договірних цін на будівництво підприємств, пускових комплексів та об'єктів (п.1.4). Таким чином кошторисом 1 у відповідності до Настанови враховані витрати на проходження та отримання експертного звіту, а також проектування електропостачання, блискавкозахисту, освітлення. 3. Щодо інформації у Календарному графіку щодо початку виконання робіт - не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання від замовника завдання на проектування. Відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження відповідності запропонованих робіт вимогам встановленим у Додатку № 1 до даного Оголошення, учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи, складені у відповідності до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» та завірені підписом уповноваженої особи учасника на підпис пропозиції: зведений кошторис на проектні (вишукувальні) роботи; кошториси на проектні (вишукувальні) роботи; календарний графік виконання робіт. Просимо ознайомитись з проектом договору (додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), а саме з п. 1.3.: «Виконавець приступає до виконання Робіт за Договором не пізніше 5-ти (п’яти) календарних днів з моменту отримання від Замовника вихідних даних та завдання на проектування, необхідного для складання проектної документації (надалі - Документація) на виконання Робіт, визначених п.1.1. Договору». У наданому ФОП Петросов О.А. календарному графіку вказано строки виконання: «Початок виконання: не пізніше 5-ти (п’яти) календарних днів з моменту отримання від КНП «Київська міська клінічна лікарня № 3» вихідних даних та завдання на проектування, необхідного для складання проектної документації. Термін виконання робіт: до 28 лютого 2022 року». Тобто учасник ФОП Петросов О.А. на вимогу Замовника вказав точний термін виконання робіт з урахуванням положень проекту договору, а також повну інформацію щодо послуг, враховуючи перелік робіт вказаний в кошторисі та тих робіт, які враховані в кошторисі з урахуванням норм Настанови. 4. Щодо аналогічного договору, контрагентом по якому виступає замовник закупівлі. Відповідно до п.п. 14.3.1. та 14.3.2. оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники надають довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням повного найменування контрагента, з яким укладено договір; предмета Закупівлі; суми договору; наявність/відсутність додаткових угод. Аналогічним договором в розумінні цього оголошення є договір за кодом ДК 021:2015:71320000-7 - послуги з інженерного проектування щодо виготовлення проектно-кошторисної документації по монтажу або встановленню або розширенню або капітальному чи поточному ремонту або реконструкції системи киснепостачання, або договір на виконання робіт з проектування об’єкту будівництва при виконанні якого здійснювались роботи з проектування системи киснепостачання. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник надає: - договір (договори), вказаний (-ні) у довідці; - акт (усі наявні акти) здачі-приймання виконаних робіт за договором, вказаним в довідці, що підтверджують факт виконання зобов’язань; - відгук про виконання договору з інформацією про №, дату, предмет, вартість і строк виконання договору, своєчасне та повне виконання умов договору, відсутність претензій та зауважень з боку контрагента. Учасником ФОП Петросов О.А. виконано визначені вище вимоги п.п. 14.3.1. та 14.3.2. оголошення про проведення спрощеної закупівлі належним чином та у повному обсязі, надавши аналогічний договір, акт здачі-приймання виконаних робіт, відгук та довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Умовами оголошення не передбачено заборони надання в якості аналогічного договору, укладеного з замовником цієї закупівлі. Замовник укладає договори про закупівлю з урахуванням вимог чинного законодавства із значною кількістю контрагентів, і будь-хто із таких контрагентів не обмежений в участі у закупівлях замовника в подальшому, та має право використовувати укладені з замовником договори для підтвердження наявності досвіду їх виконання. Законодавством відповідні обмеження щодо використання таких договорів чи обмеження участі у закупівлях замовника після укладення договору про закупівлю також не встановлено. По цій закупівлі в якості аналогічного договору надано у складі пропозиції договір, укладений із замовником цієї закупівлі, у 2х із 3х учасників цієї закупівлі. Зазначене не свідчить та не може свідчити про наявність інтересу замовника в укладенні договору з конкретним учасником. З урахуванням зазначеного, у пропозиції учасника ФОП Петросов О.А. відсутні порушення вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому відсутні підстави для відхилення його пропозиції та задоволення Вимоги № UA-2022-01-20-010418-b.a2.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги в Оголошенні - протидійні здоровій конкуренції при участі у закупівлі

Номер: 4f3dc29b89fa42629cc38f1777f791be
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-20-010418-b.c1
Назва: Вимоги в Оголошенні - протидійні здоровій конкуренції при участі у закупівлі
Вимога:
Доброго дня. В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником закупівлі «Поточний ремонт існуючої системи киснепостачання з встановленням додаткового обладнання КНП «Київська міська клінічна лікарняі №3», вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі». ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проєктування. У п. 1.7. Розгляд та оцінка пропозицій вимагається від учасника закупівлі надання листа-згоди щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації. Також Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції, оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в Оголошенні про проведення процедури закупівлі та керівника Замовника, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, із зазначенням строку дії не менше строку виконання робіт, зазначеного у Оголошенні. У разі отримання достовірної інформації стосовно зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Ми, як потенційний учасник закупівлі, вважаємо, що дані вимоги є протидійними здоровій конкуренції, а саме: 1. По-перше: Учасник закупівлі, надаючи лист-згоду, щодо можливого звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації усвідомлює та вже надає свою згоду Замовнику. Надання довіреності на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям дублює лист-згоду, щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації. 2. По-друге: в Оголошенні вимагається вказати в довіреності строк дії не менше строку виконання робіт зазначеного в оголошені. Та у разі отримання достовірної інформації стосовно зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Але Замовник оцінює пропозицію учасника на відповідність достовірності інформації та відповідність кваліфікаційним критеріям до моменту укладення договору. Та якщо вже для Замовника важлива наявність довіреності, то строк дії повинен бути вказаний - в період кваліфікації учасника. Тоді у замовника буде можливість оцінити пропозицію Учасника, та у разі не відповідності відхилити її. 3. По-третє: Довіреність, згідно вимог цивільного законодавства, складається на фізичну особу з вказанням особистої інформації довіреної особи (паспортні дані, ІПН, дані про місце проживання тощо). Також у разі використання цієї інформації відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Таким чином персональними даними є відомості про фізичну особу, що дають можливість її ідентифікувати, а саме паспортні дані чи РНОКПП в поєднанні із інформацією про ПІБ особи. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» Оголошення чи додаток до нього повинні містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи та керівника замовника. Але цієї інформації та документів не надано. Тож Замовник, вимагаючи надання довіреності без надання необхідної інформації для оформлення з боку потенційного учасника в рамках діючого законодавства порушує вимоги частин першої та четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до Оголошення у п.1.7 спрощеної закупівлі «Поточний ремонт існуючої системи киснепостачання з встановленням додаткового обладнання КНП «Київська міська клінічна лікарняі №3», вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі». ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проєктування», а саме: Вимоги, щодо надання довіреності, оформленої відповідно до вимог цивільного законодавства, на посадову особу Замовника та керівника Замовника – виключити з Оголошення. Або надати особисті дані довірених осіб зі згодою на доступ та обробку персональних даних, відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних». Також, у разі невиключення з Оголошення вимог щодо надання довіреності та наданні вищевказаної інформації на довірених осіб, строк дії цієї довіреності не повинен перебільшувати 5 робочих днів, або до визначення переможця аукціону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на вимогу від 25 січня 2022 року щодо вимог в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до п. 1.7. передбачено надання учасниками листа-згоди щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, а також оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в Оголошенні про проведення процедури закупівлі та керівника Замовника, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, із зазначенням строку дії не менше строку виконання робіт, зазначеного у Оголошенні. У разі отримання достовірної інформації стосовно зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Вимога щодо надання довіреності на посадову особу замовника на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлена з метою забезпечення можливості посадових осіб Замовника перевіряти достовірність наданої учасником інформації (достовірність вказаної інформації, факт видачі документів іншими суб’єктами для встановлення факту наявності/відсутності підробки наданих документів) у суб’єктів господарювання, фізичних та юридичних осіб, органів, установ та організацій тощо. Оскільки у разі необхідності перевірка наданої учасником інформації посадова особа Замовника не має права на звернення як фізична особа, а може запитувати інформацію виключно в межах робочих повноважень, то відсутня можливість отримання інформації в рамках Закону України «Про звернення громадян». Відповідно, отримання відповідної інформації на законодавчому рівні для Замовника врегульовано виключно Законом України «Про доступ до публічної інформації». Відповідно до ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. Згідно з ч.ч. 1 – 2 ст. 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічною інформацією є: 1) уся інформація, що перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень; 2) інформація про використання бюджетних коштів юридичними особами, що фінансуються з бюджету; 3) інформація про виконання особами делегованих повноважень суб'єктів владних повноважень; 4) інформація про умови постачання товарів, послуг і цін на них (щодо суб'єктів господарювання, які домінують на ринку, наділені спеціальними або виключними правами, є природними монополіями); 5) інформація про стан навколишнього середовища, якість харчових продуктів і предметів побуту, про аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні події, які загрожують здоров'ю та безпеці громадян; 6) інша інформація, що становить суспільний інтерес (суспільно необхідна інформація). З урахуванням зазначеного, в рамках Закону України «Про доступ до публічної інформації» замовник може перевірити виключно публічну інформацію, перелік якої є обмеженим, та виключно в суб'єктів владних повноважень. У разі, якщо в Замовника виникає необхідність перевірки інформації, яка не має статусу публічної чи не у суб'єктів владних повноважень (наприклад, у ФОП чи фізичних осіб, юридичних осіб приватного права), то в такому разі відсутні законодавчі механізми отримання такої інформації. Тому з метою можливості безперешкодної перевірки посадовими особами Замовника достовірності поданої учасником інформації в усіх без виключень суб’єктів господарювання, фізичних та юридичних осіб, органів, установ та організацій тощо Замовнику необхідна довіреність від учасника на право такої перевірки та право на звернення та лист-згоду, щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації. Зауважуємо, що довіреність та лист-згода на звернення є різними документами. Зауважуємо, що вимога щодо надання довіреності не є дискримінаційною, адже довіреність готується безпосередньо учасником і можливість її надання залежить виключно від бажання учасника, а не від інших суб’єктів господарювання. Пропозиції учасників, які надали достовірну інформацію у складі пропозиції без підробки наданих документів, не зможуть бути відхилені з відповідної підстави. Відповідно до ч. 3 ст. 247 Цивільного кодексу України строк довіреності встановлюється у довіреності. Вимога Оголошення щодо строку дії довіреності не менше строку виконання робіт зумовлена тим, що в ході проведення спрощеної закупівлі неможливо достовірно визначити, скільки часу займе кваліфікація учасника та перевірка його пропозиції з моменту подання ним пропозиції, тому неможливо встановити вимогу щодо конкретної дати, до якої повинна діяти надана довіреність. З метою чинності довіреності на момент кваліфікації учасника Замовником встановлено вимогу щодо строку дії довіреності не менше строку виконання робіт, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, оскільки дата строку виконання робіт конкретно визначена. Зауважуємо, що скористатись цією довіреністю Замовник зможе виключно на етапі кваліфікації учасника. Щодо твердження Вимоги про те, що довіреність, згідно вимог цивільного законодавства, складається на фізичну особу з вказанням особистої інформації довіреної особи (паспортні дані, ІПН, дані про місце проживання тощо), вимушені констатувати, що це не відповідає дійсності. Ні Цивільним кодексом України, ні іншими чинними законодавчими актами України не встановлено того, що довіреність складається лише на фізичну особу та повинна містити паспортні дані, ІПН, дані про місце проживання тощо довіреної особи. Таким чином, зазначення інформації про паспортні дані, ІПН, дані про місце проживання тощо довіреної особи не є обов’язковим та не вимагається замовником. Тому твердження про те, що Оголошення чи додаток до нього повинні містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи та керівника замовника також є хибним. Замовником встановивши вимогу про надання довіреності на посадову особу замовника на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям дотримано положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, відсутні підстави для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.01.2022 13:45