• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо куряче філе ДК 021:2015: код 15112130-6 М'ясо куряче

1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді та спорту Гурівської сільської ради Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44074511. 4. Місцезнаходження замовника: 28540, Кіровоградська обл., Долинський р-н, село Гурівка, вул.Миру, будинок 2А. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа відділу освіти, культури, молоді та спорту Гурівської сільської ради Кіровоградської області Величко Наталія Володимирівна, 28540, Кіровоградська обл., Долинський р-н, село Гурівка, вул. Миру, будинок 2А телефон: +380523462442, E-mail gurivka_vo@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: М’ясо куряче філе ДК 021:2015: код 15112130-6 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15110000-2 М’ясо. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічній специфікації: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: М’ясо куряче ДК 021:2015: код 15112130-6 — 1730 кг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: № з/п Назва закладу Адреса 1. Комунальний заклад «Гурівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради» Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Гурівка 2. Василівська філія Комунального закладу «Гурівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради». Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Василівка 3. Іванівська філія І-ІІ ступенів Комунального закладу «Гурівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради» Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Іванівка 4. Комунальний заклад «Братолюбівська гімназія Гурівської сільської ради». Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Братолюбівка 5. Комунальний заклад «Боківський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради». Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Бокове 6. Ганнівська філія І-ІІ ступенів Комунального закладу «Боківський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради» Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Ганнівка 7. Варварівська філія Комунального закладу «Боківський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гурівської сільської ради» Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Варварівка 8. Комунальний заклад дошкільної освіти «Журавлик» Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Гурівка 9. Комунальний заклад дошкільної освіти «Сонячний» Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Іванівка 10. Комунальний заклад дошкільної освіти «Пізнайко» Кіровоградська обл. Долинський р-н, с. Братолюбівка 11. Комунальний заклад дошкільної освіти «Казочка» Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Василівка 12. Комунальний заклад дошкільної освіти «Ромашка» Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Варварівка 13. Комунальний заклад дошкільної освіти «Мальва» Кіровоградська обл. Долинський р-н, с.Бокове 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця. Порядок розрахунку здійснюється тільки після поставки товару (підписання накладної), пред’явлення Виконавцем рахунку та накладної на оплату товару, при бюджетному фінансуванні з можливою відстрочкою платежу. Платник здійснює розрахунки за поставлений Товар на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів з дня одержання Товару. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 198 950,00 грн. (Сто дев’яносто вісім тисяч дев'ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» січня 2022 року час 00.00 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «01» лютого 2022 року час 00.00 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

198 950.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 989.50 UAH
Період оскарження: 20.01.2022 15:26 - 26.01.2022 11:22
Вимога
Вирішена

Про внесення змін до тендерної документації у відповідності до ЗУ «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини»

Номер: 5ed8569e308347bd90dd34b466acb4f1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-20-010104-b.b1
Назва: Про внесення змін до тендерної документації у відповідності до ЗУ «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини»
Вимога:
Вимогами Тендерної документації встановлено наступне : Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України, а саме вимогам ЗУ «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 06.09.2005 № 2809-IV. Відповідно до Статті 22 розділу IV ЗУ Про безпечність та якість харчових продуктів встановлена наступна вимога: Оператори потужностей (об'єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі, повинні отримати експлуатаційний дозвіл відповідного головного державного санітарного лікаря, який видається на кожну з таких потужностей (об'єктів), що використовуються для здійснення вищезазначеної діяльності. Потужностям (об'єктам), які потребують експлуатаційного дозволу, присвоюється персональний контрольний (реєстраційний) номер. Потужності (об'єкти) та їх оператори заносяться до реєстру потужностей (об'єктів), який ведеться в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я. Додаток 1 До оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлює перелік документів, які необхідно подати Учасникам для участі в закупівлі, на підтвердження відповідності Учасника згідно умов (вимог) Замовника, в якому пунктом 7 встановлено наступну вимогу: «Інформація з Державного реєстру операторів ринку харчових продуктів, або копія рішення про державну реєстрацію потужності (пункт 4.4. наказу Мінагрополітики від 10.02.2016 №39; частина 6 статті 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») – для постачальників сировини або харчових продуктів.», що не відповідає вимогам ЗУ «Про безпечність та якість харчових продуктів і продовольчої сировини» від 06.09.2005 № 2809-IV. Вимагаємо привести вимоги Замовника у відповідність до чинного Законодавства України, а саме ЗУ Про безпечність та якість харчових продуктів і продовольчої сировини» від 06.09.2005 № 2809-IV, так викласти Пункт 7 Переліку документів, які необхідно подати Учасникам для участі в закупівлі, на підтвердження відповідності Учасника згідно умов (вимог) Замовника, в наступній редакції: « Учасники процедури закупівлі (оператори ринку) повинні надати Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів тваринного походження».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши Вимогу (UA-2022-01-20-010104-b.b1) від 24.01.2022 року «Про внесення змін до тендерної документації у відповідності до ЗУ «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» поданою учасником спрощеної закупівлі UA-2022-01-20-010104-b «М’ясо куряче філе» ДК 021:2015: код 15112130-6 керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду Вимоги, ВИРІШИЛА: 1. Задовольнити Вимогу (UA-2022-01-20-010104-b.b1) від 24.01.2022 року «Про внесення змін до тендерної документації у відповідності до ЗУ «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» поданою учасником спрощеної закупівлі UA-2022-01-20-010104-b «М’ясо куряче філе» ДК 021:2015: код 15112130-6 та викласти Пункт 7 Переліку документів, які необхідно подати Учасникам для участі в закупівлі, на підтвердження відповідності Учасника згідно умов (вимог) Замовника, в наступній редакції: « Учасники процедури закупівлі (оператори ринку) повинні надати Експлуатаційний дозвіл для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів тваринного походження» 2. Внести зміни до Додатку №1 Оголошення спрощеної закупівлі «Технічна специфікація (вимоги)» та відповідно викласти його у новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено