• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Голкоспалювач

Завершена

53 530.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 267.65 UAH
Період оскарження: 18.10.2017 12:07 - 02.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена

щодо дискримінаційних вимог в ТД

Номер: e34a540a6e32440890cdbcf86531e135
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-18-001172-c.a1
Назва: щодо дискримінаційних вимог в ТД
Вимога:
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Всупереч вищезазначеним нормам Закону Найменування товару СПЕЦИФІКАЦІЇ у Додатку 4 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі прописана торгівельна назва спалювача голок та деструктор шприців з гільйотиною для зрізання канюлі Nulife DOTS без можливості надання еквівалентів. Вимоги щодо чітко зазначених розмірів у Додатку 4 є дискримінаційними та не дають можливість запропонувати еквівалентної продукції яка відрізняться навіть міліметром. Просим внести зміни та розширити діапазон розміру, оскільки незначне відхилення декількох сантиметрів в бік зменшення чи збільшення розмірів не призведе до поганої роботи та функціонування голокоспалювача. Вимога щодо режиму роботи апарату щодо спалювання можна не більше 2 голок за одну хвилину є дискримінаційна та неефективна, оскільки на ринку України є багато голкоспалювачев, які можуть спалювати за одну хвилину більше ніж 2 голки. Тобто біль ефективні у роботі і займають менше часу при утилізації голок. Тому просимо вас нести зміни у даний пункт документації і казати вираз не менше ніж 2 голки. Згідно ст. 16 Закону визначено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, який Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх кваліфікаційним критеріям, а саме: Кваліфікаційні критерії наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно п.13 та п.14 р. ІІІ Тендерної документації необхідно надати наступні документи: - довідку з обслуговуючого банку(-ів), реквізити якого зазначені у пункті 10 додатку 5 Документації, про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 20 днів відносно дати розкриття тендерних пропозиції. - «Баланс» та «Звіт про фінансові результати (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницькою діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання; Дані вимоги є кваліфікацією учасника, тобто порушує ст. 16 Закону, тому Замовник не має права вимагати від учасників надання вищезазначених документів. Просимо виключити даний перелік документів з тендерної документації. Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 4 та п.13 та п.14 р. ІІІ встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону. Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу та інших органів відповідно до їх компетенції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за Ваши зауваження. Щодо вимог до внесення змін до технічних вимог до Додаткку №4 - зміни були внесені та оприлюднені у системі. Щодо зауважень стосовно порушення ст. 16 та недискримінації: - посилання на еквівалент товару вказано у Тендерній докумнтації р. 1"Загальні положення", п.4. (стор. 3); - згідно із ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник повинен надати такі документи: Кваліфікаційні критерії наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. (Згідно Додатку 1 ці вимоги дотримано). Замовник має право запросити у Тендерній документації інші документи від Учасника. Але, ненадання їх учасником не є підставою для відхилення та недопущення до аукціону Учасника. З повагою, тендерний комітет КЗОЗ "ОЛІЛ м. Маріуполь".
Статус вимоги: Задоволено