-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лабораторні реактиви (4 лоти) (код ДК 021:2015 : 33690000-3 - Лікарські засоби різні)
Завершена
1 094 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 255.00 UAH
мін. крок: 0% або 255.00 UAH
Період оскарження:
20.01.2022 14:09 - 03.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
4912ea99c0354405bce719788041e812
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-007119-b.b2
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ
Даним листом Фізична особа-підприємець Макаренко Діана Вікторівна повідомляє, що 08.02.2022 відбувся тендер з замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР", № закупівлі
UA-2022-01-20-007119-b.
Під час розгляду тендерної пропозиції Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Макаренко Діана Вікторівна на підставі абзацу третього пункту 1 частини 1 статті Закону, у зв’язку з невідповідністю учасника процедурі закупівлі встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (вимогам, що передбачені у тендерній документації).
ФОП Макаренко Діана Вікторівна вважає дискваліфікацію неправомірною а саме:
1)Згідно 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхилив тендерну пропозицію, яка не відповідає наступним критеріям Закону:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
У своїй тендерній прпозиції ФОП Макаренко Діана Вікторівна надала всі необхідні документи установлені статтею 16 та статтею 17 Закону та вимогам Тендерної документації Замовника.
2) Згідно абз.1 ч.3 ст.22 Закону:
Невідповідність критеріям закупівлі Уповноважена особа вказує підпис КЕП, яким підписано пропозицію, що він не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП) в розумінні закону.
На тендерній пропозиції ФОП Макаренко Діана Вікторівна дійсно накладений удосконалений електронний підпис, що підтверджується результатами перевірки підписів на сайті Центрального засвідчувального органу, згідно з якими: Тип підпису: удосконалений; Тип носія особистого ключа: незахищений.
Шляхом співставлення даних наявного сертифікату КЕП та протокола перевірки КЕП на сайті центрального засвідчувального органу бачимо: тип підпису: «удосконалений» в протоколі онлайн сервісу та призначення ключа в описі сертифікату: «Кваліфікований електронний підпис, Неспростовність».
Наведена інформація дозволяє зробити висновок, що підпис, яким підписано тендерна пропозиція ФОП Макаренко Діана Вікторівна, є удосконаленим електронним підписом, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Тобто учасники процедури закупівлі можуть використовувати удосконалені електронні підписи для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток.
Експериментальний проєкт затверджується пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 05.03.2022.
Отже, учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист оскарження 18.02.2022 16:41
- Довідка 18.02.2022 16:41
- IMG_0003.pdf 21.02.2022 18:07
Дата подачі:
18.02.2022 16:41
Вирішення:
Вимога відхилена у зв'язку з її необгрунтованістю. Детально про підставу відхилення вимоги учасника, наведено у доданій відповіді (документі).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
0597b157f977416087447549ce53b8e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-007119-b.a1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ
Даним листом Фізична особа-підприємець Макаренко Діана Вікторівна повідомляє, що 08.02.2022 відбувся тендер з замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР", № закупівлі
UA-2022-01-20-007119-b.
Під час розгляду тендерної пропозиції Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Макаренко Діана Вікторівна на підставі абзацу третього пункту 1 частини 1 статті Закону, у зв’язку з невідповідністю учасника процедурі закупівлі встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (вимогам, що передбачені у тендерній документації).
ФОП Макаренко Діана Вікторівна вважає дискваліфікацію неправомірною а саме:
1)Згідно 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхилив тендерну пропозицію, яка не відповідає наступним критеріям Закону:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
У своїй тендерній прпозиції ФОП Макаренко Діана Вікторівна надала всі необхідні документи установлені статтею 16 та статтею 17 Закону та вимогам Тендерної документації Замовника.
2) Згідно абз.1 ч.3 ст.22 Закону:
Невідповідність критеріям закупівлі Уповноважена особа вказує підпис КЕП, яким підписано пропозицію, що він не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП) в розумінні закону.
На тендерній пропозиції ФОП Макаренко Діана Вікторівна дійсно накладений удосконалений електронний підпис, що підтверджується результатами перевірки підписів на сайті Центрального засвідчувального органу, згідно з якими: Тип підпису: удосконалений; Тип носія особистого ключа: незахищений.
Шляхом співставлення даних наявного сертифікату КЕП та протокола перевірки КЕП на сайті центрального засвідчувального органу бачимо: тип підпису: «удосконалений» в протоколі онлайн сервісу та призначення ключа в описі сертифікату: «Кваліфікований електронний підпис, Неспростовність».
Наведена інформація дозволяє зробити висновок, що підпис, яким підписано тендерна пропозиція ФОП Макаренко Діана Вікторівна, є удосконаленим електронним підписом, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Тобто учасники процедури закупівлі можуть використовувати удосконалені електронні підписи для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток.
Експериментальний проєкт затверджується пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 05.03.2022.
Отже, учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист оскарження 18.02.2022 16:39
- Довідка 18.02.2022 16:39
- IMG_0002.pdf 21.02.2022 18:06
Дата подачі:
18.02.2022 16:39
Вирішення:
Вимога відхилена у зв'язку з її необгрунтованістю. Детально про підставу відхилення вимоги учасника, наведено у доданій відповіді (документі).
Статус вимоги:
Відхилено