• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Плівка мамографічна медична 18х24 см по 100 аркушів в упаковці (код 40979 за НК 024:2019 – Медична рентгенівська плівка, екран), Плівка мамографічна медична 24х30 см по 100 аркушів в упаковці (код 40979 за НК 024:2019 – Медична рентгенівська плівка, екран), Плівка до принтеру AGFA Drystar DT 5.000, 35x43 см, по 100 аркушів в упаковці (код 63183 за НК 024:2019 – Медична плівка для принтера), Плівка медична сухого друку Fuji DI-HT 26х36 см (код 63183 за НК 024:2019 – Медична рентгенівська плівка, екран), Плівка медична сухого друку Fuji DI-HT 35х43 см(код 63183 за НК 024:2019 – Медична рентгенівська плівка, екран), ДК 021:2015 (CPV) : 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання

Подача пропозицій - на українській мові

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2022 12:10 - 26.01.2022 09:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: d36fec3936b84727a01eed043ba1119d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-20-004061-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі. В «Медико-технічних вимогах» передбачена вимога, згідно якої «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в складі своєї пропозиції гарантійний лист виробника, яким підтверджується можливість поставки Товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією цих торгів та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на електронній площадці, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення». Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо: - виключити з «Медико-технічних вимог», що містить вищезгадані умови про надання оригінал листів авторизації від виробника. У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! «…У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Це випливає з положення частини 4 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі». Тобто законодавець для спрощеної закупівлі встановлює право, а не обов’язок зазначати у вимогах біля посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника фразу «або еквівалент». Про це говорить Мінекономіки в листі від 05 травня 2020 року № 3304-04/28729-06 «Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». На підставі вищевикладеного, з метою уникнення постачання контрафакту (не оригінальної продукції) під час здійснення процедур закупівель, Замовник діє виключно в межах та спосіб, визначених чинним законодавством України.
Статус вимоги: Відхилено