• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські засоби (сібазон, тіопентал натрію)

Торги не відбулися

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2022 09:26 - 26.01.2022 09:31
Вимога
Відхилено

рішення про внесення змін до тендерної документації в частині виділення наркотичних засобів та психотропних речовин в окремий лот.

Номер: b75706fd081f4f519f7d5122632429cb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-20-000822-b.b2
Назва: рішення про внесення змін до тендерної документації в частині виділення наркотичних засобів та психотропних речовин в окремий лот.
Вимога:
Керуючись статтею 18 Закону, з метою розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі та відповідно для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі лікарських засобів, вимагаємо від тендерного комітету прийняти рішення про внесення змін до тендерної документації в частині виділення наркотичних засобів та психотропних речовин в окремий лот. В разі залишення скарги без задоволення залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель – АМКУ відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до прийнятих АМКУ рішень за аналогічними скаргами про виділення наркотичних засобів в окремі лоти – умови ТД визначались як дискримінаційні, а Замовників кожного разу зобов’язували внести відповідні зміни в документацію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: З приводу Вашого звернення з проханням розділити предмет закупівлі Лікарські засоби (сібазон, тіопентал натрію) на лоти повідомляємо, що Уповноваженою особою Замовника було детально досліджено Ваші доводи оприлюднені в електронній системі закупівель з яких випливає висновок про те, що не вбачається обставин, які унеможливлюють/перешкоджають взяти участь учасникам у процедурі закупівлі через встановлені Замовником у тендерній документації (далі – ТД) вимоги щодо закупівлі товарів, які належать до однієї групи визначеної за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку визначення предмету закупівлі (далі – Порядок), а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів з огляду на наступне. Замовником було оголошено процедуру закупівлі ID закупівлі: UA-2022-01-20-000822-b, згідно з яким Замовник планує придбати товар. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено ТД. Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону. Відповідно до п. 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 21 і 34 ч.1 ст.1 Закону. Згідно з п.5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

про внесення змін до тендерної документації в частині виділення наркотичних засобів та психотропних речовин в окремий лот.

Номер: c69ee7c7f83d4bb5b97ead440f6ef008
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-20-000822-b.b1
Назва: про внесення змін до тендерної документації в частині виділення наркотичних засобів та психотропних речовин в окремий лот.
Вимога:
Керуючись статтею 18 Закону, з метою розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі та відповідно для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі лікарських засобів, вимагаємо від тендерного комітету прийняти рішення про внесення змін до тендерної документації в частині виділення наркотичних засобів та психотропних речовин в окремий лот. В разі залишення скарги без задоволення залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель – АМКУ відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до прийнятих АМКУ рішень за аналогічними скаргами про виділення наркотичних засобів в окремі лоти – умови ТД визначались як дискримінаційні, а Замовників кожного разу зобов’язували внести відповідні зміни в документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З приводу Вашого звернення з проханням розділити предмет закупівлі Лікарські засоби (сібазон, тіопентал натрію) на лоти повідомляємо, що Уповноваженою особою Замовника було детально досліджено Ваші доводи оприлюднені в електронній системі закупівель з яких випливає висновок про те, що не вбачається обставин, які унеможливлюють/перешкоджають взяти участь учасникам у процедурі закупівлі через встановлені Замовником у тендерній документації (далі – ТД) вимоги щодо закупівлі товарів, які належать до однієї групи визначеної за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку визначення предмету закупівлі (далі – Порядок), а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів з огляду на наступне. Замовником було оголошено процедуру закупівлі ID закупівлі: UA-2022-01-20-000822-b, згідно з яким Замовник планує придбати товар. Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено ТД. Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону. Відповідно до п. 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 21 і 34 ч.1 ст.1 Закону. Згідно з п.5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником.
Статус вимоги: Відхилено