-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Шапочки медичні, рукавички медичні оглядові
Завершена
640 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
Період оскарження:
20.01.2022 08:28 - 26.01.2022 08:33
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до закупівлі
Номер:
c44bdecc437f4ba0b2d5e017e9d939d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-000119-b.b2
Назва:
Вимога до закупівлі
Вимога:
Доброго дня.
Ми компанія ТОВ "АТОН-ТОРГ" нас дискваліфіковано в закупівлі з причини не надання аналогічного медичного договору, договір,лист відгук,рахунки були прикладені до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір,видаткова та лист-відгук КП Автопідприємство сантранспорту Дніпро.pdf 01.02.2022 13:14
- Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf 01.02.2022 13:14
- Гарантійний лист виробника.pdf 01.02.2022 13:14
- Протокол 29-е.pdf 04.02.2022 17:00
Дата подачі:
01.02.2022 13:14
Вирішення:
У відповідь на Вашу Вимогу UA-2022-01-20-000119-B.B2 повідомляємо наступне:
Договір №427, який ви приклали як аналогічний, не може вважатися аналогічним. Предметом закупівлі цього договору є позиція, яка відсутня в торгах UA-2022-01-20-000119-b. Більше того, вона відповідає коду ДК 021:2015:35110000-8, в той час як закупівля UA-2022-01-20-000119-b здійснювалася за кодом ДК 021:2015:33140000-3. Тобто, ви приклали договір постачання зовсім іншого товару.
За інформацією сайту aton-torg.prom.ua ви, як виробник, не в змозі забезпечити весь перелік позицій торгів UA-2022-01-20-000119-b. Тобто, гарантійний лист, який ви приклали, також не може вважатися коректним.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Вашу Вимогу некоректною, необгрунтованою, та такою, що задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.02.2022 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога що до "Гарантійного листа виробника"
Номер:
d7f4199127a847929f3f1a9862fa659e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-20-000119-b.b1
Назва:
Вимога що до "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
овідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами
Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рiшення АМКУ № 14439-р пк-пз від 25.06.2021 року з відміткою в частині зобов'язання Замовника внести зміни щодо гар. листа від виробника.pdf 21.01.2022 17:36
- Розгляд вимоги.pdf 24.01.2022 11:02
Дата подачі:
21.01.2022 17:36
Вирішення:
Шановний учаснику торгів.
У відповідь на Вашу Вимогу UA-2022-01-20-000119-B.B1 повідомляємо наступне:
І. Лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 не може бути прийнятий до уваги з наступних причин:
1.Вищевказаний лист носить не обов’язковий, а рекомендаційний характер.
2.Лист стосується предмету закупівлі «лікарські засоби» за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція. Закупівля UA-2022-01-20-000119-b стосується предмету закупівлі «медичні матеріали» за кодом ДК 021:2015:33140000-3.
3.У Листі йдеться про відкриті торги, в той час коли закупівля UA-2022-01-20-000119-b проводиться за спрощеною процедурою.
4. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції № 1812-IX від 19.10.2021Розділ Х «Прикінцеві та перехідні положення» ст.3* чітко вказано:
Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції № 1812-IX від 19.10.2021 ст14, ч.4 вказано:
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, ця вимога не є обов’язковою при проведення спрощених закупівель. У даному випадку медико-технічні вимоги до предмету закупівлі формувалися згідно заявок відділень допомоги хворим на COVID-19.
II. Рішення АМКУ, наведене Вами, також не може бути прийняте до уваги, так як воно стосується закупівлі послуг за процедурою відкритих торгів, а не товару для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 за процедурою спрощених закупівель.
ІІІ. Ваша пропозиція :«Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника)», навіть у разі стягнення з Учасника суми забезпечення, може призвести до затягування строків постачання, що неприпустимо в умовах чергового спалаху епідемії.
ІV. Стаття 18 Закону ніякого відношення до спрощеної процедури закупівлі не має.
V. Враховуючи вищевикладене, вважаємо Вашу Вимогу некоректною, необгрунтованою, та такою, що задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.01.2022 11:02