-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Одноразові системи для вливання інфузійних розчинів
Торги не відбулися
13 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 100.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 100.00 UAH
Період оскарження:
10.11.2017 12:32 - 14.11.2017 12:37
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
f398ae54de8f4b57b301f67c977ffde7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-10-001427-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація !
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.jpg 22.11.2017 13:15
- Лист.pdf 22.11.2017 13:15
Дата подачі:
22.11.2017 13:15
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відносно Вашої вимоги від 22.11.2017 року, Центр повідомляє наступне.
Ваша пропозиція була відхилена відповідно до чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
3f55666863024b62a48335d251ca8078
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-10-001427-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Комунальному закладу Центр первинної медико-санітарної допомоги «Ювілейний»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1670193, номер тендеру у UA-2017-11-10-001427-b)
17.11.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Найменування предмету закупівлі Одиниці виміру Кількість
1 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт. 2000
2 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (4-х ходова) шт. 20
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт.2000, згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1670193, номер тендеру у UA-2017-11-10-001427-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- КЗ ЦПМСД Ювілейний.pdf 14.11.2017 10:13
Дата подачі:
14.11.2017 10:13
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відносно Вашої вимоги від 14.11.2017 року, Центр повідомляє наступне.
Відповідно до рішення Антимонопольного комітету України від 26.03.2015 року №388-р/пк-ск хочемо звернути Вашу увагу, що Антимонопольний комітет України є органом оскарження згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), який застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Сфера дії Закону не розповсюджується на умови даної закупівлі, оскільки вартість закупівлі не перевищує межі, яка встановлена Законом, та дана допорогова закупівля не є аналогічною процедурі конкурсних торгів.
Згідно статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, а не всіх замовників тощо. Тому не зрозуміло, з яких міркувань Ви дійшли до висновку, що вищевказані рішення АМКУ є обов’язковими для виконання Замовником під час проведення даної закупівлі.
Відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Крім того, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 ДП «Зовнішторгвидав України» розроблено Порядок проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35.
Згідно абзацу 2 п. 1.1. вищезазначеного наказу порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі», наказом «Державного підприємства зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) та відповідно п. 6.2. дотримувався таких принципів здійснення закупівлі:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
П. 6.3. наказу «Державного підприємства зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) передбачає, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
П. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Додатково інформуємо, що 17.01.2017 року набрав чинності наказ Мінекономрозвитку від 19.12.2016 №2092 «Про внесення змін до порядку визначення предмету закупівлі», згідно з яким предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а не за Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010.
Отже, на підставі вищевикладеного документація по даній закупівлі розроблена згідно вимог чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено