• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Друкарські послуги

Категорія замовника: згідно з п.4, ч.1, ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання .

Завершена

490 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 900.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2022 17:15 - 25.01.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Невооднозначність технічних характеристик предмету закупівіл

Номер: a542e1d420ba40f8919114a786b3e454
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-19-005597-c.b1
Назва: Невооднозначність технічних характеристик предмету закупівіл
Вимога:
Додатком №3 Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 Код 79810000-5 Друкарські послуги, а саме: друк листівок за індивідуальним замовленням (квитанцій, рахунків) Визначено, що: "а) друк рахунків за надані послуги з постачання теплової енергії, послуги з постачання гарячої води фізичними особами, який виконано з дотриманням наступних вимог: - 2/3 А4 або А4 (офсет, 80 г/м2); - однокольорова персоналізація з однієї або обох сторін; - однокольоровий передрук зворотної сторони;" Тобто, Замовником вказано, що можливо 2 формату друку рахунків (2/3 А4 або А4) та 2 види персоналізації (однокольорова персоналізація з однієї або обох сторін). Однак Замовником не зазначено яка саме кількість рахунків має бути 2/3 А4 та А4, а також не зазначено яка саме кількість рахунків має містити персоналізацію з однієї та обох сторін. Оскільки ці параметри мають значний вплив на собівартість продукції, на даному етапі неможливо здійснити коректний прорахунок вартості друку. Більше того, такий неоднозначний опис технічних характеристик є грубим порушенням норм Закону України про Публічні закупівлі. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, вказавши кількість рахунків які будуть друкуватися форматом 2/3 А4 та форматом А4 для кожного з форматів. А також зазначити скільки саме рахунків і якого формату буде містити односторонню а скільки двосторонню персоналізацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь викладено у протоколі №2/2.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.01.2022 09:55