-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Друкарські послуги
Категорія замовника: згідно з п.4, ч.1, ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання .
Завершена
490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 900.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2022 17:15 - 25.01.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Невооднозначність технічних характеристик предмету закупівіл
Номер:
a542e1d420ba40f8919114a786b3e454
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-19-005597-c.b1
Назва:
Невооднозначність технічних характеристик предмету закупівіл
Вимога:
Додатком №3 Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 Код 79810000-5 Друкарські послуги, а саме: друк листівок за індивідуальним замовленням (квитанцій, рахунків) Визначено, що: "а) друк рахунків за надані послуги з постачання теплової енергії, послуги з постачання гарячої води фізичними особами, який виконано з дотриманням наступних вимог:
- 2/3 А4 або А4 (офсет, 80 г/м2);
- однокольорова персоналізація з однієї або обох сторін;
- однокольоровий передрук зворотної сторони;"
Тобто, Замовником вказано, що можливо 2 формату друку рахунків (2/3 А4 або А4) та 2 види персоналізації (однокольорова персоналізація з однієї або обох сторін). Однак Замовником не зазначено яка саме кількість рахунків має бути 2/3 А4 та А4, а також не зазначено яка саме кількість рахунків має містити персоналізацію з однієї та обох сторін. Оскільки ці параметри мають значний вплив на собівартість продукції, на даному етапі неможливо здійснити коректний прорахунок вартості друку. Більше того, такий неоднозначний опис технічних характеристик є грубим порушенням норм Закону України про Публічні закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, вказавши кількість рахунків які будуть друкуватися форматом 2/3 А4 та форматом А4 для кожного з форматів. А також зазначити скільки саме рахунків і якого формату буде містити односторонню а скільки двосторонню персоналізацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 25.01.2022 09:55
Дата подачі:
25.01.2022 06:37
Вирішення:
Відповідь викладено у протоколі №2/2.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.01.2022 09:55