• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Одноразові підгузки, підгузки-труси, пелюшки для дорослих

Закупівля товару здійснюється для потреб осіб похилого віку та осіб з інвалідністю (старше 18 р.) НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»:11239 – Підгузник для дорослих; 60709- Пелюшка вбирає

Торги відмінено

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2022 15:19 - 31.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо зміни умов тендеру з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог

Номер: e5f988287f024b4ab8aa90c4193feff1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-19-008633-a.b1
Назва: Вимога щодо зміни умов тендеру з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог
Вимога:
19 січня 2022 року Замовником торгів, КУ "Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі – Замовник), було оголошено процедуру закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-19-008633-a, за предметом: ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон). Ознайомившись із змістом тендерної документації, вбачається, що Замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що в свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, при цьому, що такі учасники мають бажання і можливості виконати предмет закупівлі. Крім того, Замовником встановлені вимоги, що не відповідають чинному законодавству України в сфері публічних закупівель, при цьому порушують законні права та інтереси учасників закупівлі. Фізична особа-підприємець Шлигін Олег Васильович (далі – Скаржник) не погоджується з визначеними Замовником умовами тендерної документації (далі - документація), та вбачає їх такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, статті 5 Закону щодо забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. До того ж метою Закону є створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Натомість, документацією Замовника, а саме додатком 4 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) передбачені параметри товару «Пелюшка захисна 140х80 см (в упаковці 30 шт.)». Такі розміри, а саме 140х80 см, мають дуже обмежене коло торгових марок, що суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Враховуючи наведене, дискримінаційні умови додатку 4 тендерної документації порушують права та охоронювані законом інтереси Скаржника, оскільки на даний час ФОП Шлигін Олег Васильович не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, є «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та визначити розміри товару «Пелюшка захисна», які є більш поширеними у різних торгових марок. До прикладу, пелюшка захисна 90х170 см (в упаковці 30 шт.).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! При формуванні тендерної документації нами були враховані усі норми діючого законодавства, які стосуються публічних закупівель та забезпечення осіб з інвалідністю. Так, згідно ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів». Також, згідно Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» медичні заклади зобов’язані забезпечити потреби пацієнтів засобами реабілітації, які найбільш враховують їх потреби та покращують якість життя. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» «Особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) зобов’язана брати участь у виборі та погоджувати призначення конкретних технічних та інших засобів реабілітації, медичних виробів, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.» Акцентуємо Вашу увагу, що згідно вищевказаних фактів ми не порушуємо ніяких норм діючого законодавства і сумлінно виконуємо свій обов’язок щодо забезпечення потреб осіб з інвалідністю.
Статус вимоги: Відхилено