• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Халати медичні (хірургічні) на зав’язках, Респіратори загального користування, Фартуки поліетиленові одноразові, Комбінезони медичні)

Закупівля відбувається на підставі абз. 4 п. 3-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів), робіт та послуг, пов’язаних з проектуванням та встановленням систем постачання медичних газів (у тому числі кисневих станцій, кріогенних ємностей, мереж централізованого киснепостачання та їх складових), а також інших послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.

Завершена

443 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 215.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2022 14:54 - 25.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо еквіваленту товару

Номер: 9039a3e7630745788c8bbb67ba2d5591
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-19-003956-c.b2
Назва: Щодо еквіваленту товару
Вимога:
Замовником в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Халати медичні (хірургічні) на зав’язках, Респіратори загального користування, Фартуки поліетиленові одноразові, Комбінезони медичні)», передбачено вимогу що стосується предмету закупівлі, а саме: товар зазначено певної торговельної марки, який виготовляється лише певним виробником та зазначено, що «Еквіваленти товару до розгляду прийматися не будуть» (надалі – Вимога). Проте, вимогами частини 4 статті 23 3акону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". До того ж, згідно вимог частини 4 статті 3акону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, до яких відносяться і спрощені закупівлі, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Згідно вимог частини 2 статті 3 Закону, замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Окрім цього, відповідно до вимог частини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Зважаючи на наведене вище, вважаємо Вимогу передбачену Замовником неправомірною, дискримінаційною, упередженою та такою, що порушує вимоги Закону перелічені вище, а також вимоги частини 1 статті 5, а саме: принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі наведеного, з метою усунення порушень Закону, вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Халати медичні (хірургічні) на зав’язках, Респіратори загального користування, Фартуки поліетиленові одноразові, Комбінезони медичні)», вилучити незаконну Вимогу та зазначити вимогу наступного змісту: «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію, тип та найменування предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Усі показники еквіваленту повинні бути не гіршими, за показники наведені у Медико-технічних характеристиках. Одночасно повідомляємо, що у випадку порушення вимог чинного законодавства ми будемо вимушені: - звернутися із заявою до Миколаївської міської ради (в підпорядкуванні якої ви знаходитесь), Громадських організацій України, засобів масової інформації, до органів державної влади до обов’язків яких належить виконання функцій контролю на виконання вимог Закону та Державної аудиторської служби України , як до центрального органу виконавчої влади , діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів країни та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю , щодо притягнення Уповноваженої особи Замовника цих торгів до відповідальності за порушення процедури закупівлі. Звертаємо увагу Уповноваженої особи Замовника торгів , що відповідно до вимог статті 44 Закону ( Відповідальність за порушення вимог цього Закону ) Розділу ІХ ( Відповідальність у сфері публічних закупівель ) за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові ( посадові ) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Щодо Вашого звернення, повідомляємо наступне. Закупівля за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Халати медичні (хірургічні) на зав’язках, Респіратори загального користування, Фартуки поліетиленові одноразові, Комбінезони медичні) відбувається на підставі абз. 4 п. 3-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів), робіт та послуг, пов’язаних з проектуванням та встановленням систем постачання медичних газів (у тому числі кисневих станцій, кріогенних ємностей, мереж централізованого киснепостачання та їх складових), а також інших послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентується алгоритм проведення спрощених закупівель. Зокрема, частиною 4 статті 14 передбачено: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» Тобто Закон не зобов’язує замовника зазначати аналог та / або еквівалент, а тільки надає йому право. Якщо при проведенні спрощеної закупівлі у вимогах замовника відсутні посилання на еквівалент та / або аналог, то вважати дії замовника неправомірними, підстав немає. Враховуючи вище викладене, повідомляємо Вам про відхилення вашої вимоги
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо еквіваленту товару

Номер: 149897538afd46c794d45e00c0a8c28a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-19-003956-c.b1
Назва: Щодо еквіваленту товару
Вимога:
Замовником в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Халати медичні (хірургічні) на зав’язках, Респіратори загального користування, Фартуки поліетиленові одноразові, Комбінезони медичні)», передбачено вимогу що стосується предмету закупівлі, а саме: товар зазначено певної торговельної марки, який виготовляється лише певним виробником та зазначено, що «Еквіваленти товару до розгляду прийматися не будуть» (надалі – Вимога). Проте, вимогами частини 4 статті 23 3акону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". До того ж, згідно вимог частини 4 статті 3акону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, до яких відносяться і спрощені закупівлі, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Згідно вимог частини 2 статті 3 Закону, замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Окрім цього, відповідно до вимог частини 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Зважаючи на наведене вище, вважаємо Вимогу передбачену Замовником неправомірною, дискримінаційною, упередженою та такою, що порушує вимоги Закону перелічені вище, а також вимоги частини 1 статті 5, а саме: принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі наведеного, з метою усунення порушень Закону, вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Халати медичні (хірургічні) на зав’язках, Респіратори загального користування, Фартуки поліетиленові одноразові, Комбінезони медичні)», вилучити незаконну Вимогу та зазначити вимогу наступного змісту: «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію, тип та найменування предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Усі показники еквіваленту повинні бути не гіршими, за показники наведені у Медико-технічних характеристиках. Одночасно повідомляємо, що у випадку порушення вимог чинного законодавства ми будемо вимушені: - звернутися із заявою до Миколаївської міської ради (в підпорядкуванні якої ви знаходитесь), Громадських організацій України, засобів масової інформації, до органів державної влади до обов’язків яких належить виконання функцій контролю на виконання вимог Закону та Державної аудиторської служби України , як до центрального органу виконавчої влади , діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів країни та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю , щодо притягнення Уповноваженої особи Замовника цих торгів до відповідальності за порушення процедури закупівлі. Звертаємо увагу Уповноваженої особи Замовника торгів , що відповідно до вимог статті 44 Закону ( Відповідальність за порушення вимог цього Закону ) Розділу ІХ ( Відповідальність у сфері публічних закупівель ) за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові ( посадові ) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Щодо Вашого звернення, повідомляємо наступне. Закупівля за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Халати медичні (хірургічні) на зав’язках, Респіратори загального користування, Фартуки поліетиленові одноразові, Комбінезони медичні) відбувається на підставі абз. 4 п. 3-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів), робіт та послуг, пов’язаних з проектуванням та встановленням систем постачання медичних газів (у тому числі кисневих станцій, кріогенних ємностей, мереж централізованого киснепостачання та їх складових), а також інших послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель. Статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентується алгоритм проведення спрощених закупівель. Зокрема, частиною 4 статті 14 передбачено: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» Тобто Закон не зобов’язує замовника зазначати аналог та / або еквівалент, а тільки надає йому право. Якщо при проведенні спрощеної закупівлі у вимогах замовника відсутні посилання на еквівалент та / або аналог, то вважати дії замовника неправомірними, підстав немає. Враховуючи вище викладене, повідомляємо Вам про відхилення вашої вимоги
Статус вимоги: Відхилено