• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб пшеничний, хліб житній, батон нарізний вищого ґатунку

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається

Торги не відбулися

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2022 14:51 - 31.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

скарга (вимога)

Номер: ed6a7c00e3204a4896a9b19722af1739
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-19-007873-a.b1
Назва: скарга (вимога)
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації Замовником зокрема зазначено вимогу щодо надання свідоцтва про атестовану лабораторію виробника продукції (предмету закупівлі), виданого суб’єктом господарювання, який має право вчиняти такі дії (в підтвердження необхідно надати документ, який надає право цьому суб’єкту господарювання видавати такі свідоцтва). Вказана вимога є дискримінаційною та такою що порушує законні права та інтереси потенційних учасників. Адже учасники в межах чинного законодавства можуть проводити необхідні вимірювання/випробування продукції, яка є предметом закупівлі, із залученням сторонньої атестованої лабораторії, уклавши відповідний договір із суб’єктом господарювання, який має право проводити такі вимірювання/випробування. Вказавши таку вимогу, Ви надаєте перевагу конкретно визначеному постачальнику/виробнику, чим порушуєте основні принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо привести тендерну документації до вимог встановлених ст. 22 Закону, зокрема п. 4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька клінічна багатопрофільна лікарня" Вінницької міської Ради ознайомилось з Вашою вимогою та повідомляє наступне. Згідно статті 3 Конституції Украйни людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Відповідно до положень статті 49 Конституції України Кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування.Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм. Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності. У відповідності до статті 32 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». харчові продукти, які знаходяться в обігу на території України, повинні відповідати вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.У випадку надходження доказів щодо шкідливості харчового продукту, незважаючи на його відповідність законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, виробництво та обіг такого харчового продукту має бути зупинено та заборонено. У зв’язку з тим, що предмет закупівлі «код ДК 021:2015 – 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (Хліб пшеничний, хліб житній, батон нарізний вищого ґатунку)» буде споживатись пацієнтами Комунального некомерційного підприємства "Вінницька клінічна багатопрофільна лікарня" Вінницької міської Ради в тому числі і пацієнтами з послабленим імунітетом Замовник зацікавлений в отриманні товару, щовідповідає найвищим критеріям якості та безпеки харчування. Відповідно до вимог пункту 11.4. Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації Учасник повинен надати свідоцтво про атестовану лабораторію виробника продукції (предмету закупівлі), виданого суб’єктом господарювання, який має право вчиняти такі дії (в підтвердження необхідно надати документ, який надає право цьому суб’єкту господарювання видавати такі свідоцтва). Вказана вимога зумовлена тим, що наявність власної атестованої лабораторії забезпечить щоденне постачання продукції, яка пройшла контроль щодо вмісту радіонуклідів, пестицидів, мікробіологічних показників (в т.ч. щодо кількості мезофільних аеробних та факультативно анаеробних мікроорганізмів) та ГМО та виключить можливість постачання продукції, що може зашкодити життю та здоров’ю пацієнтам Комунального некомерційного підприємства "Вінницька клінічна багатопрофільна лікарня" Вінницької міської Ради. Щодо порушень основних принципів закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» потрібно зазначити наступне. Наголошуємо, що відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Згідно з положеннями чинного законодавства «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб , що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Враховуючи вищевказане, прийняти участь в закупівлі можуть не тільки виробники але й представники, філії виробника, дилери, дистриб’ютори та будь які юридичні та фізичні особи, що мають відповідні договірні відносини з виробником. Додатково повідомляємо що відповідно до вимог пункту 4Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації Товар повинен мати відповідне пакування - обов’язкова наявність поліетиленового пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Тобто вказаний пункт містить загальну вимогу, без надання будь якого документального підтвердження, а отже не містить жодних дискримінаційних вимог. Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька клінічна багатопрофільна лікарня" Вінницької міської Ради вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства
Статус вимоги: Відхилено