• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заправка та відновлення картриджів до принтерів OKI

Завершена

101 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 506.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2022 14:50 - 28.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Внести зміни до тендерної документації

Номер: 30971b2b9fd84dc595cfed224ab9309c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-19-007869-a.b5
Назва: Внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Дякуємо за внесені зміни до Оголошення. Однак, не всі вимоги були задоволені. В одному пункті залишилось посилання на тонер фірми Welldo. Так, відповідно до пункту 1 Таблиці 1.2. "Обов’язкові вимоги до послуг" Додатку 1 "Технічна специфікація" Оголошення зазначено наступне: «Заправка тонер-картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером Welldo системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 відповідного кольору (із дотриманням вагових норм для забезпечення вказаного ресурсу), складання та тестування.» Просимо внести відповідні зміни!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, 24 січня о 16:12 було внесено зміни до документації закупівлі та пункт до якого Ви просите внести зміни виглядає так "заправку тонером Welldo (чи еквівалентом)"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Скасувати дискримінаційні умови та умови, що обмежують конкуренцію

Номер: bf41cbc7fcff4047b661b9061f644c5d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-19-007869-a.b4
Назва: Скасувати дискримінаційні умови та умови, що обмежують конкуренцію
Вимога:
Відповідно до пункту 6 Таблиці 1.2. "Обов’язкові вимоги до послуг" Додатку 1 "Технічна специфікація" Оголошення зазначено наступне: "При наданні послуг щодо відновлення картриджів OKI мають використовуватися комплектуючі, сумісні з оригінальним обладнанням ( вали, леза, втулки та ін. – welldo). В разі якщо Учасник не є виробником чи імпортером деталей та комплектуючих, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, котрий буде адресований замовнику з вказанням ідентифікатора закупівлі, в якому буде зазначено, що Учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера welldo." Відповідно до пункту 1 Таблиці 1.2. "Обов’язкові вимоги до послуг" Додатку 1 "Технічна специфікація" Оголошення зазначено наступне: «Заправка тонер-картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером Welldo системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 відповідного кольору (із дотриманням вагових норм для забезпечення вказаного ресурсу), складання та тестування.» Вважаємо, що наявність в Оголошенні умов про заправку тонером конкретного виробника "welldo", про комплектуючі ( вали, леза, втулки та ін) конкретного виробника "welldo", а також оригінал листа авторизації Учасника, від конкретного виробника/імпортера welldo - є дискримінаційними та таким що обмежують конкуренцію(!!) з огляду на наступне. З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, Законом України "Про публічні закупівлі" встановлені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В даному випадку за умовами Оголошення постачальником тонеру та комплектуючих матеріалів повинна бути лише одна фірма welldo, яка може співпрацювати не з усіма учасниками. Отже, якщо із конкретним учасником фірма "welldo" не співпрацює, він буде позбавлений можливості брати участь у процедурі закупівлі, що є обмеженням конкуренції, оскільки учасник буде залежати від волі третіх осіб, що є неприпустимим. Таким чином, у одного Постачальника, який закуповує тонер у фірми "welldo", виникає необґрунтована перевага над іншими конкурентами, що суперечить принципам, встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються на принципі недискримінації учасників та рівне ставлення до них. При цьому, предметом закупівлі є послуги із заправки та відновлення картриджів, а не постачання Товару, зокрема тонеру та комплектуючих. Таким чином, Замовник двічі порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», встановлюючи вимогу до Товару, в той час як Товар не є предметом закупівлі, а тонер та комплектуючі є лише засобом виконання послуги із заправки та відновлення картриджів. Отже, зазначаючи про те, що тонер та комплектуючі , а також авторизаційний лист повинен бути саме від фірми "welldo", Замовник напевно знає переможця та упереджено визначає таку вимогу, що з одного боку вже є певною домовленістю з конкретним постачальником (що в свою чергу є корупцією), з другого боку обмежує конкуренцію щодо участі в тендері Учасників, які мають змогу виконати умови договору, але з іншим постачальником тонеру та комплектуючих матеріалів. Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО: Виключити із оголошення дискримінаційну умову про те, що тонер та комплектуючі (вали, леза, втулки та ін) повинні бути від конкретного виробника "welldo", а також наявність оригінала листа авторизації Учасника від конкретного виробника/імпортера welldo, або зазначити в оголошенні «еквівалент»! Згідно частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. У разі не задоволення вимоги, та Замовник буде продовжувати вчиняти дії, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, ми будемо вимушені звернутись до Державної міграційної служби України (органу, що здійснює контроль над замовником) та до суду за захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до технічної специфікації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна умова 2

Номер: 9f87ac0d9f1140fda92fe9637b982159
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-19-007869-a.b3
Назва: Дискримінаційна умова 2
Вимога:
Відповідно до пункту 1 Таблиці 1.2. "Обов’язкові вимоги до послуг" Додатку 1 "Технічна специфікація" Оголошення зазначено наступне Заправка тонер-картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером Welldo системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 відповідного кольору (із дотриманням вагових норм для забезпечення вказаного ресурсу), складання та тестування. Вважаємо, що наявність в оголошенні умова про заправку тонером конкретного виробника "welldo" - є дискримінаціними!! Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В даному випадку постачальником тонеру повинна бути лише одна фірма welldo, яка може співпрацювати не з усіма учасниками. Таким чином, якщо із конкретним учасником фірма "welldo" не співпрацює, він буде позбавлений можливості брати участь у процедурі закупівлі, що є дискримінацією. Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Як зазначено в ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Враховуючи викладене, Просимо: Виключити із оголошення дискримінаційну умову про те, що тонер повинен бути від конкретного виробника "welldo", аоб зазначити «еквівалент».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі проведення спрощеної закупівлі в замовника є вибір або вказати, які еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати еквіваленти.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна умова!

Номер: f2b13081dd98472181ba631242fdac58
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-19-007869-a.b2
Назва: Дискримінаційна умова!
Вимога:
Відповідно до пункту 6 Таблиці 1.2. "Обов’язкові вимоги до послуг" Додатку 1 "Технічна специфікація" Оголошення зазначено наступне: "При наданні послуг щодо відновлення картриджів OKI мають використовуватися комплектуючі, сумісні з оригінальним обладнанням ( вали, леза, втулки та ін. – welldo). В разі якщо Учасник не є виробником чи імпортером деталей та комплектуючих, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, котрий буде адресований замовнику з вказанням ідентифікатора закупівлі, в якому буде зазначено, що Учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера welldo." Вважаємо, що наявність в оголошенні умова про комплектуючі ( вали, леза, втулки та ін) конкретного виробника "welldo", а також оригінал листа авторизації Учасника, від конкретного виробника/імпортера welldo - є дискримінаціними!! Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В даному випадку постачальником повинна бути лише одна фірма welldo, яка може співпрацювати не з усіма учасниками. Таким чином, якщо із конкретним учасником фірма "welldo" не співпрацює, він буде позбавлений можливості брати участь у процедурі закупівлі, що є дискримінацією. Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Як зазначено в ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Враховуючи викладене, Просимо: Виключити із оголошення дискримінаційну умову про те, що комплектуючі ( вали, леза, втулки та ін) повинні бути від конкретного виробника "welldo", а також наявність оригінала листа авторизації Учасника від конкретного виробника/імпортера welldo або зазначити «еквівалент»!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі проведення спрощеної закупівлі в замовника є вибір або вказати, які еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати еквіваленти.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційна умова

Номер: 0c10fcbd48b8421cad0000400338d449
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-19-007869-a.b1
Назва: Дискримінаційна умова
Вимога:
Відповідно до пункту 6 Таблиці 1.2. "Обов’язкові вимоги до послуг" Додатку 1 "Технічна специфікація" Оголошення зазначено наступне: "При наданні послуг щодо відновлення картриджів OKI мають використовуватися комплектуючі, сумісні з оригінальним обладнанням ( вали, леза, втулки та ін. – welldo). В разі якщо Учасник не є виробником чи імпортером деталей та комплектуючих, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, котрий буде адресований замовнику з вказанням ідентифікатора закупівлі, в якому буде зазначено, що Учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника/імпортера welldo." Вважаємо, що наявність в оголошенні умова про комплектуючі ( вали, леза, втулки та ін) конкретного виробника "welldo", а також оригінал листа авторизації Учасника, від конкретного виробника/імпортера welldo - є дискримінаціними!! Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В даному випадку постачальником повинна бути лише одна фірма welldo, яка може співпрацювати не з усіма учасниками. Таким чином, якщо із конкретним учасником фірма "welldo" не співпрацює, він буде позбавлений можливості брати участь у процедурі закупівлі, що є дискримінацією. Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Як зазначено в ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Враховуючи викладене, Просимо: Виключити із оголошення дискримінаційну умову про те, що комплектуючі ( вали, леза, втулки та ін) повинні бути від конкретного виробника "welldo", а також наявність оригінала листа авторизації Учасника від конкретного виробника/імпортера welldo або зазначити "еквівалент"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не актуально
Дата скасування: 23.01.2022 20:31