-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Насос котловий та насос мережний
Кошти, отримані від господарської діяльності підприємства
Завершена
1 080 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 800.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2022 14:09 - 31.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
f004d4799a8c4aaca03e49d804426db7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-19-001847-b.a3
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
ВИМОГА
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та Тендерної документації обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції МОЖЕ містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Таким чином, законодавством та ТД не встановлено ОБОВ'ЯЗКОВЕ обґрунтування аномальної ціни з описом кожного пункту чи надання будь-яких підтверджуючих документів.
ТОВ "Інтегровані водні технології" надало аргументацію аномально низької ціни з описом сприятливих умов, за якими ТОВ "Інтегровані водні технології" може поставити товар за спеціальними цінами. Отже, ТОВ "Інтегровані водні технології" виконало вимогу законодавства про обґрунтування аномально низької ціни.
Додатково зауважуємо, що запропонована нами ціна не є аномально низькою. Це звичайна ринкова ціна без коефіцієнтів "надприбутків". Натомість очікувана вартість та ціна, запропонована конкурентами, є аномально завищеними, що не відповідає принципам економії бюджетних коштів.
ВИМАГАЄМО скасувати протокол про відхилення пропозиції ТОВ "Інтегровані водні технології" та визнати пропозицію переможцем, оскільки підстава для відхилення є вигаданою та не відповідає вимогам законодавства, а члени тендерного комітету Замовника здійснили оцінку пропозиції упереджено та необ’єктивно.
Також, просимо Вас ознайомитися з рішеннями АМКУ щодо оскарження відхилення пропозиції учасника з підстави неналежного обґрунтування аномально низької ціни.
Як свідчить практика органу оскарження у сфері закупівель, у разі якщо «документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни Пропозиції учасника та порядку формування обґрунтування аномально низької ціни», відхилення пропозиції учасників на підставі не виконання вимог є безпідставним і такі рішення замовника скасовуються.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ ДК відповідь на вимогу.doc 21.02.2022 13:38
Дата подачі:
16.02.2022 16:43
Вирішення:
На виконання ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
П. 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної пропозиції, передбачено, що Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством (частина 14 статті 29 Закону).
В Тендерній документації та ч. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено, яку інформація повинна містити обґрунтування аномально низької ціни. Лист від 08.02.2022 за № 131/25 не містить жодного пункту огрунтування.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
1f0191d011d249b2923e47fcfca57994
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-19-001847-b.a2
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та Тендерної документації обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції МОЖЕ містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Таким чином, законодавством та ТД не встановлено ОБОВ'ЯЗКОВЕ обгрунтування аномальної ціни з описом кожного пукнту.
ТОВ "Інтегровані водні технології" надало агрументацію аномально низької ціни з описом сприятливих умов, за якими ТОВ "Інтегровані водні технологіїї"може поставити товар за спеціальними цінами. Отже, ТОВ "ІНтегровані водні технології" виконало вимогу законодавства про обгрунтування аномально низької ціни.
Додатково зауважуємо, що запропонована нами ціна не є аномально низькою. Це звичайна ринкова ціна без коефіцієнтів "надприбутків". Натомість очікувана вартість та ціна, запропонована конкурентами, є аномально завищеними, що не відповідає принципам економії бюджетних коштів.
ВИМАГАЄМО скасувати протокол про відхилення пропозиції ТОВ "ІНтегровані водні технології" та визнати пропозицію переможцем, оскільки підстава для відхилення є вигаданою та не відповідає вимогам законодавства, а члени тендерного комітету Замовника здійснили оцінку пропозиції упереджено та необ'єктивно.
Також, просимо Вас ознайомитися з рішеннями АМКУ щодо оскарження відхилення пропозиції учасника з підстави неналежного обгрунтування аномально низької ціни.
Як, свідчить практика органу оскарження у сфері закупівель, рішення АМКУ? у разі якщо «документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни Пропозиції учасника та порядку формування обґрунтування аномально низької ціни», відхилення пропозиції учасників на підставі не виконання вимог є безпідставним і такі рішення замовника скасовуються.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 16.02.2022 16:39
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
16.02.2022 16:40
Вимога
Вирішена
Просимо усунути порушення та надати пояснення щодо необхідних документів
Номер:
9d7d3af6325147f4a721bd0d1d1fb6a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-19-001847-b.b1
Назва:
Просимо усунути порушення та надати пояснення щодо необхідних документів
Вимога:
Згідно п. 1.3. Додатку 4 Замовником вимагається надання у складі пропозиції копії чинного сертифікату якості/відповідності на насосні агрегати.
16.03.2018 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 26.01.2018 № 93, яким було скасовано обов'язкову сертифікацію та обов'язкове отримання сертифікатів відповідності на насосне обладнання на території України.
Як аналогом документу було визначено надання сертифікату якості, проте відповідно до Постанови КМУ від 11 квітня 2002 року №506 є експлуатаційним документом (який переважно надається на товар, який виготовлений в країнах СНД). Відповідно до Постанови експлуатаційні документи надаються покупцю при здійсненні поставки Товару. Таким чином, виконати вимогу про надання експлуатаційних документів (сертифікату якості) під час подання тендерної пропозиції є неможливим, а відповідно до законодавства надання даного документу є обов'язковим лише при здійсненні продажу товару.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, вимога про надання сертифікату відповідності/якості порушує чинне законодавство. ВИМАГАЄМО: виключити вимогу про надання сертифікату/якості відповідності у складі пропозиції з Тендерної документації.
Також просимо надати пояснення: Чи буде відхилено пропозицію учасника,якиим у складі пропозиції не буде надано сертифікату відповідності/сертифікату якості, проте буде надано лист пояснення із вищезазначеними законними підставами про ненадання даних документів. Просимо внести дані зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол роз’яснення на звернення 2.doc 27.01.2022 08:56
Дата подачі:
24.01.2022 16:55
Вирішення:
Що стосується вимоги, а саме виключення з п. 1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації повідомляю, що в п. а) та б) примітці Додатку № 4 до Тендерної документації передбачено, що учасники не надають документи, які не передбачені при здійсненні діяльності чинним законодавством; у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника, він надає довідку або лист-роз’яснення у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. (Рішення уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель (Протокол №4/11/22 від 27.01.2022))
Статус вимоги:
Задоволено