-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Фруктові та овочеві соки
Торги не відбулися
1 023 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 115.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 115.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2022 10:23 - 01.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
68b6e497b70d482f9ad8021a3bac8309
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-19-002175-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
В тендерній документації відсутня вимога до учасника надати в складі пропозції копію договору з виробником продукції і вимога надати декларацію виробника на ім'я учасника є дискримінаційною. Якщо договір заключений між учасником та не виробником продукції, а дистриб'ютером або постачальником соків і декларація виробника буде видана не на ім'я учасника, а на ім'я посередника - постачальника, то він не зможе прийняти участь в закупівлі. Звертаємось до Вас з вимогою прибрати з тексту вищезазначену дискримінаційну вимогу. В разі ігнорування нашої вимоги та не внесення замовником відповідних змін, після закінчення терміну обговорення, скаргу буде направлено до АМК .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2022 23:54
Вирішення:
Доброго дня!
Вимога замовника надання учасником Декларації виробника (або якісне посвідчення) чинну, яка має бути чітко вираженою та такою, що читається, видану на ім’я учасника та завірена виробником вказана у Додатку №5 до тендерної документації.
Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» , а саме: п.2 ч.1 ст.5 принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності.
В Додатку №5 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації згідно п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» в технічній специфікації не містяться посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання,чи на торгові марки,патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право включати до тендерної документації відповідно до законодавства інформацію, яку вважає за необхідне до неї включити. Отже, вимога замовника не є дискримінаційною.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.01.2022 08:38
Вимога
Залишено без розгляду
ігнорування замовником норм законодавства
Номер:
0b038df6bb25427db783ee8abbf2a6d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-19-002175-a.c1
Назва:
ігнорування замовником норм законодавства
Вимога:
В Додатоку № 5 до тендерної документації ДК 021:2015 – 15320000 -7 «Фруктові та овочеві соки» ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, замовник вимагає від учасників відкритих торгів, щоб товар, який є предметом закупівлі, повинен «відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України та Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами)». Вимагаючи від учасників відкритих торгів дотримання норм вищезазначеного Закону України, замовник сам ігнорує норми закону в частині вимог від учасників не надання останніми в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів - НАССР, які є обов'язковими для виконання операторами ринку з виробництва та / або обігу харчових продуктів.
Відповідно до НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ ПРОДОВОЛЬСТВА N 590 від 01.10.2012, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 жовтня 2012 р. за N 1704/22016 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 17 листопада 2015 року N 429 відповідно до Законів України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами) та інших нормативно-правових актів щодо безпечності харчових продуктів з урахуванням вимог міжнародного законодавства в пункті 1.3. зазначено, що «Оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. В пункті 1.7. зазначено, що « ці Вимоги є обов'язковими для виконання операторами ринку з виробництва та / або обігу харчових продуктів». Пункт 1.8. передбачає, що «Державний контроль за виконанням операторами ринку цих Вимог здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та інших законів України, що визначають вимоги до організації і проведення державного контролю за харчовими продуктами та іншими об'єктами санітарних заходів.»
Натомість замовник в Документальному підтвердженні інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону в пункті 1. « Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» вимагає від учасників надати лише «Сканований оригінал Акту, складений за результатами проведення планового ( позапланового ) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог, щодо поводження з харчовими продуктами ( відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів та обстеження транспортних засобів до вимог діючого законодавства, датованого протягом IV кварталу 2021 року». А вимога надати учасником Скановану копію оригіналу Акту, складеного за результатами проведення планового заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019р. № 446 ) на обстеження складських приміщень, по зберіганню харчових продуктів, датований не раніше 4 кварталу 2021 року, виданий на ім’я Учасника процедури закупівлі в тендерній документації відсутня.
Вимагаємо від замовника привести у відповідність тендерну документацію згідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами), які задекларовані замовником, внести зміни до «Документального підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону в пункті 1. « Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» та доповнити вимогу до учасників закупівлі надати скановану копію оригіналу вищезазначеного Акту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2022 17:07
Вирішення:
Добрий день! Тендерна документація на закупівлю товару Фруктові та овочеві соки , код за ДК 021:2015 –15320000-7 Фруктові та овочеві соки розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами).
В першу чергу,слід зазначити,що в Україні застосування системи НАССР є обов’язковим для всіх підприємств,які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Згідно п.81 ч.1 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі-Закон) система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) – система,яка ідентифікує,оцінює і контролює небезпечні фактори,що є визначальними для безпечності харчових продуктів. В статті 64 Закону визначено,що в разі порушення вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів оператори ринку несуть відповідальність в межах діяльності,яку вони здійснюють,зокрема, за невиконання обов’язку щодо впровадження на потужностях постійно діючих процедур, засновник на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). По-друге,замовник самостійно визначає умови закупівлі. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон про публічні закупівлі) замовник має право включати до тендерної документації відповідно до законодавства інформацію, яку вважає за необхідне до неї включити , тому Замовнику достатьньо на підтвердження застосування системи НАССР в учасника надати сканований оригінал сертифіката ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) на «Систему управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» чинного на момент розкриття тендерних пропозицій та виданого на ім’я учасника.
Замовник в Документальному підтвердженні інформації про відповідність учасника установлює один або декілька кваліфікаційних критерій, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону . В Додатку № 1 пункті 1 . « Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» вимагає від учасників надати лише «Сканований оригінал Акту, складений за результатами проведення планового ( позапланового ) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог, щодо поводження з харчовими продуктами ( відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів та обстеження транспортних засобів до вимог діючого законодавства, датованого протягом IV кварталу 2021 року». А вимога надати учасником Скановану копію оригіналу Акту, складеного за результатами проведення планового заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019р. № 446 ) на обстеження складських приміщень, по зберіганню харчових продуктів, датований не раніше 4 кварталу 2021 року, виданий на ім’я Учасника процедури закупівлі в тендерній документації не вимагається.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» , Замовник має право включати до тендерної документації відповідно до законодавства інформацію яку вважає за необхідне до неї включити.
Дякуємо з звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.01.2022 15:10