• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби для догляду за малюками (підгузки для дорослих, пелюшки)

Завершена

173 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 865.00 UAH
Період оскарження: 19.01.2022 10:13 - 25.01.2022 00:01
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування протоколу №7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2022

Номер: 7ffaf7c055374ba08a1438968ea5d1cf
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-19-001940-a.b2
Назва: Вимога щодо скасування протоколу №7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2022
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малинівської селищної ради Чугуївського району Харківської області №7 від 02.02.2022 р. щодо закупівлі ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки для дорослих, пелюшки), (далі – Процедура закупівлі) було відхилено пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я". Вважаємо, що вищезазначене рішення є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним. Відповідно до п.4 розділу 1 Оголошення Замовником вказано торгівельну марку товару в розділі Кількість та місце поставки. Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником зазначаються, зокрема назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Зазначення найменування бажаного товару не є законною вимогою, адже не відноситься до обов’язкових складових частин оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до п. 4 ст. 14 Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, запропонувавши аналоги (еквіваленти) до вказаної Замовником торгівельної марки ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" виконав вимоги Замовника щодо відповідності предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником, його технічним, якісним та кількісним характеристикам, а також іншим вимогам до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Звертаємо окрему увагу, що згідно ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема як максимальна економія, ефективність та пропорційність. Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" була визначена за результатами аукціону як найбільш економічно вигідна, отже відхиливши нашу пропозицію з підстав які не відповідають Закону, Замовник порушує принципи, за якими здійснюються закупівлі. Просимо, скасувати Протокол №7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2022, та визначити переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я".
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, інформуємо Вас, що 02.02.2022 року згідно Протоколу №7 цілком правомірно була відхилена пропозиція ТОВ «Наше здоров’я» як така, яка не відповідає вимогам Замовника. Згідно п. 4 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно, чинним законодавством передбачено право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання еквіваленту зазначеної в предметі закупівлі продукції. Таким чином, Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. Відповідно, нами було дотримано усі принципи здійснення спрощених закупівель, установлених нормами діючого законодавства. Тим паче, ми маємо досвід використання підгузків та пелюшок різних торгових марок, представлених в Україні і лише продукція ТМ Тена підходить усім підопічним нашого закладу, бо не викликає ніяких нарікань. А товар іншої торгової марки може викликати алергічні реакції та фізичні незручності (протікання, грудкування, спадання або інший дискомфорт). Тому, дбаючи в першу чергу про фізичний комфорт (відповідно і про психоемоційний стан наших клієнтів, який напряму залежний від рівня їх фізичного комфорту), ми зацікавлені в закупівлі товару саме зазначеної торгової марки. Також, при додатковому вивченні інформації, яка знаходиться у відкритому доступі ми виявили той факт, що ТОВ «Наше здоров’я» неодноразово у різних закупівлях на одну і ту ж продукцію змінювала технічні характеристики (Сертифікат відповідності якості), що додатково викликає сумніви у належній якості товару, який Ви пропонуєте. Хочу зазначити, що в закупівлі саме цього товару Замовником було здійснено з дотриманням принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності. Принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності діє в сукупності з принципом ефективності, забезпечуючи придбання товарів, робіт чи послуг з найкращим для забезпечення потреб Замовника співвідношенням ціни та якості. Ціна у Вас найнижча, а якість під сумнівом. Сумуючи вищевказані факти та законні підстави ми вважаємо наше рішення, викладене у Протоколі №7 від 02.02.2022 року про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «Наше здоров’я» цілком правомірним та легітимним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо скасування протоколу №7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2022

Номер: 41bfaa1af9d942a699e5193049462a6b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-19-001940-a.b1
Назва: Вимога щодо скасування протоколу №7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2022
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малинівської селищної ради Чугуївського району Харківської області №7 від 02.02.2022 р. щодо закупівлі ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (підгузки для дорослих, пелюшки), (далі – Процедура закупівлі) було відхилено пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я". Вважаємо, що вищезазначене рішення є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним. Відповідно до п.4 розділу 1 Оголошення Замовником вказано торгівельну марку товару в розділі Кількість та місце поставки. Звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником зазначаються, зокрема назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Зазначення найменування бажаного товару не є законною вимогою, адже не відноситься до обов’язкових складових частин оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до п. 4 ст. 14 Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, запропонувавши аналоги (еквіваленти) до вказаної Замовником торгівельної марки ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" виконав вимоги Замовника щодо відповідності предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником, його технічним, якісним та кількісним характеристикам, а також іншим вимогам до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Звертаємо окрему увагу, що згідно ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема як максимальна економія, ефективність та пропорційність. Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" була визначена за результатами аукціону як найбільш економічно вигідна, отже відхиливши нашу пропозицію з підстав які не відповідають Закону, Замовник порушує принципи, за якими здійснюються закупівлі. Просимо, скасувати Протокол №7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.02.2022, та визначити переможцем закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я".
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: помилково
Дата скасування: 03.02.2022 10:33